Nail(land) of the day: Picture Polish - Winter


Tavaly év végégi úgy voltam a szürkével és annak ötven árnyalatával, hogy nem tetszik és semmilyen dekorkozmetikumban nem vágytam erre a színre. Aztán lehet, hogy az új munkahely hatására, vagy épp a megfelelő márkák megfelelő termékeire való rábukkanással, de megtört a jég és megjelent a körömlakk-készletemben a szürke szín. A Picture Polish márka Winter néven végre nem egy Holle anyó típusú lakkot hozott ki, hanem egy sötétszürke, visszafogott holo jelenséges, normál, benti fénynél pedig acélkékes-zöldes lakkot és ami ilyen, nem szokványos, az nekem szokás szerint kell.











Sikeresen elkaptam ma délután ezt a gyönyörűséges, márciusi tavaszkezdeményes időt, jó melegen és hét ágra sütött a nap (1:0 ide, Holle anyó!), úgyhogy előcsalogattam azt a maximális holo-jelenséget, amit csak tudtam: nem vagyok épp elégedett az eredménnyel, nálam a szivárvány minden színében játszó holo szilánkok lehettek volna úgy kétszer annyian. Vagy háromszor. Bár ekkor fennáll a veszélye annak, hogy átesünk a ló túloldalára és ezt a szürke giccstengert senki sem akarná felkenni - rajtam kívül, persze :D

 





Hát ennyi, nincs több beépített szivárványozgatás, cserébe viszont egy viszonylag gyorsan száradó, két réteges lakkot kapunk a pénzünkért, ami beltéren az acélkék és viharzöld árnyalatait adja ki magából, így az is jól járhat a Winterrel, aki a haragos tengerért van odáig, meg vissza :)




Nektek hogy tetszik a Winter? Túl kevés? Túl sok? Esetleg pont jó? :D

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Rengeteg képet néztem erről a lakkról, de még nem tudtam eldönteni hogy pont jó az arány vagy kell bele még egy kis plusz. :D De érdekes, az biztos.

    VálaszTörlés
  2. Nekem nem igazán lopta be magát ez a lakk a szívembe, pedig a szürkével alapjáraton nincs bajom. Talán inkább az a problémám vele, hogy egy Winter név alatt futó lakkot nem szürkének képzelek, hanem valami jegesebb, havasabb színnek.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt