Lakásdekor: új irodasarok/bloggerműhely


Az egész tavaly év végi nappali és hálószoba festést amiatt vártam a legjobban, mert végre újraalkothattam a saját kis irodasarkomat: ezelőtt egy valamilyen színű, recsegő-ropogó asztallappal bíró íróasztal állt a sarokban, rengeteg helyet és hideg levegőt lefogva (pici fali penészedést eredményezve), a könyvespolcok telis-tele voltak könyvekkel és szinte a plafonra lettek felfúrva, vagyis nagyritkán kerültek csak kézbe és hát valljuk be, mint minden leányzó, én is tárolóhely-hiánnyal küszködtem. Ezidáig. Az irodasarok fő támogatója a közelünkben lévő IKEA áruház volt, minden új alkotóelem (íróasztal, fali dupla fiók, 2 db 9 fiókos Alex szekrény) fehér színben jött haza velem...még, jó, hogy nem rajongok ezért a színért, de úgy voltam vele, hogy hajlandó vagyok az annyira vágyott Alexemhez, amolyan gombhoz a kabátot alapon hozzápasszintani az irodasarok fő alkotóelemeit. Aztán ahogy így jobban belegondoltam, annyi színes (és itt a hangsúly leginkább az annyin van) cuccal rendelkezem, hogy egyáltalán nem lesz egyhangú/fakó/unalmas az új kis bloggerműhelyem. Íme, most Nektek is megmutatom a büszkeségemet:






A korábbi falszín egy tompa pisztácia volt (Dulux), viszont annak ellenére, hogy igazán megnyugtató és szép szín volt, nem tudtam elvonatkoztatni a kórházzöld színre történő asszociációmtól, így 5 év után szintén Duluxot ragadtunk és felfestettük a bengáli ösvényt a falakra = tejeskávé színű fal kávéfüggőknek:


Üres irodasarok, a fal tele glettnyomokkal:





A kezdeti lépések: a tejeskávé színű fal már megszáradt, a szintén IKEA zöld szőnyeg a sarokba becuppantva, a két Alex (igen, már ketten vannak, eddig tartott az első teljhatalma) szekrény ott figyel az ablak alatt és a fali fiók épp felfúrásra vár:



A parkettát évekkel ezelőtt szereztük be a Bauhausban (érdemes ott szétnézni, nyamm!), a fehér, virágos lámpa pedig természetesen IKEA :)



És berendezkedtem:




A kék, irodai forgószék, a leveles sötétítőfüggöny és az Alex-nak támasztott laptoptartó hát persze, hogy IKEA :P



Az Alex-ek tetejét sem hagytam kihasználatlanul:



A fülbevalók ékszertartóit (Bauhaus) a fali fiókos tároló tetejére raktam, az oldalsó falra pedig felkerült a fülbevaló-karkötő-nyaklánctartó a Claire's üzletből, itt folyton változik a kínálat, ha fali, vagy asztali ékszertartót kerestek, nézzetek be hozzájuk:




Nos, ő az én újragondolt irodasarkom, mit szóltok hozzá? Túl steril, túl színes, túlzsúfolt? :D

Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. Jajjj Reni, csodaszép :)
    Annyira hangulatos :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Rami, örülök, hogy tetszik :D

      Törlés
  2. hűűűű, ez meseszép lett, én is elfogadnék egy ilyen kis sarkot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a bókot, megmondom az irodasaroknak :D

      Törlés
  3. Nagyon jól néz ki! Mikor költözhetem? :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hátöööööööööööö...klónozás esetleg? :D

      Törlés
  4. Gyönyörű! Itt élvezet lesz blogolni! :)

    VálaszTörlés
  5. Szuper lett. :) Végre nekem is van Alexem, de szerintem nem állok meg egynél én sem. :D

    VálaszTörlés
  6. Kár, hogy csak egy természetes fénynél készült fotó van, nagyon tetszik a fal színe, a parketta és a szőnyeg, meg úgy egyben az egész nagyon hangulatos, de azt a kisablakot nem tudom mire vélni, hogy az építkezésnél mire gondoltak. Neked aztán van készleted mindenből, kozmetikum, ékszer :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak egy kicsit táraztam be :P
      Régebben egy komplett ajtó figyelt a mostani ablak helyén, direkt kértük csak ilyen kicsire, máskülönben sajnos át lehetne látni az utcáról a házon, ami hosszútávon kényelmetlen lett volna.

      Törlés
  7. Az ott egy La Vie Est Belle? Kiszúrtam a lényeget. :D Remélem nem a Légere, mert akkor jaj neked!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt