Inspirational moments #16

Jobban teszi most már a január, hogyha elfogy, mert eléggé megkínzott lelkileg ez a hónap, én meg most már nem úgy érzem, hogy kellően erős vagyok mindenhez, amivel az élet megkínál, szóval itt az ideje töltőre tennem magam és visszanyerni az elvesztett energiát. Narancsot és mandarint tolok majdnem napi szinten, plusz D-vitamint, aztán meglátjuk, mennyire tudom megtámogatni ezzel a szervezetem.




Most erre vágyom. Nagyon:



Ha már szénhidrát, hát adjuk meg rendesen a módját:



Instant nyár és vitaminok:



Big city life:



Pávaarany:



Bemomo av egéffep:



Hé, nyár! Gyere már!


#deepdown:



Ilyen lépcsőt szerettem volna a teraszunkra, csak éppen itthon nem lépcsőzhető magasságú cementlapokat forgalmaznak :(



Kávés készlet:



Dögmérce kiakasztó:



Heti nyunnyogás:



Feltűnő szemsminket mindenkinek:



Ommmmnoronomm:



Úgy látom, rajtam kívül másokat is megszállt az aztékminta-függőség:



#dagadtleszek #éstorokfájós:



Black-green ombre:



Instant tengerparti hangulat:



Kíváncsi vagyok, milyen nehéz lehet az a szépséges statement nyakék:



Tapétának megrendelnélek:



Így sem lehet rossz relaxálni:



Dobozos csoda:



Nem egy basic blézer, az már egyszer biztos:



Gyertyák, tengerpart, naplemente - rohanok repjegyet foglalni:



Egy teal-szerelmes kezét nagyjából egy hasonló szépséggel kérhetik meg:



Szerintem sokkal több gyümölcsöt fogyasztanának az emberek, ha ilyen kis jópofa papírtölcsérekben árulnák mondjuk az utcán:



Ez most blézer, vagy bomber dzseki?



Itt átsétálni, vúúúúú!



Na ez még nekem is menne szerintem :P






Nektek hogy sikerült a január? Meséljetek!

Pusza: Reni



Megjegyzések

  1. Pöttyös mani, a gyümis, a blézer, a tapéta minta, a lámpások, a csoki mousse, a cipellő, a maxiruha no meg a szicíliai húsgombóc... big like. Utóbbit jó régen készítettem már, köszi, hogy eszembe juttattad. :D

    VálaszTörlés
  2. Fúúú, az a tapétaminta de jól néz ki, valami nail-artot lehetne ilyen színekkel és arany-bronz nyomdával alkotni! Ha a főnök bejön, hoz nekem is mindig jégkrémet, szóval mi télen is eszünk, ha nem is fagyit :) A gyűrűt is imádom!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész