Inspirational moments #15

Ma már jóval melegebb volt a kinti hőmérséklet, mint az elmúlt napokban, nem? Vagy csak hozzászoktam az utcán baktatás közepette az instant megfagyáshoz? Már immunissá is váltam? Na jobb, ha ezt a gondolatmenetet nem görgetem tovább, sűrű ez a hét, valamint péntek este még vállalhatóan kell kinéznem este 7-kor egy volt céges összejövetelen, amikor legszívesebben már durmolnék otthon, az ágyikómban #nyuggerlájf


Ez nem photoshop baki, ez a minta direkt ilyen kacskaringós:




Mocskosul egészségtelen, de az egyik legjobb detox kaja a világon:



Metál absztrakt:



Szemkápráztató:



A nude és lila találkozására még én is felkapom a fejem. Én. A nude-ellenes:



Egy nekem és még egy nekem:



#speechless:



Kellesz:



Ez a ruha maga az univerzum:



Alaposan felkészült rosszalkodásból és cukiskodásból:



Szinte már el is felejtettem a körömfestéseimnél a fekete-ezüst kombinációt:



Napi kreatív:



Helló, Egyiptom!



Poszterségért kiált ez a kép:



Életem lila gyűrűje, meg akarom szerezni:




Van egy egyfajta kenyér+pástétom-függőségem:



Harang, vagy tulipán a szoknyarésze?



Ööö, ezt az én esküvőmre rendeztétek be, ugye?



A koponyát kivéve jöhet minden kiegészítő, ami a bikával kapcsolatos #teamtaurus:



Palacsinta, nutella, tejszínhab, eper...ki adná el érte a lelkét? :P



Hát ez most nekem nagyon begyere - lehet, itt kezdődik a szerelem a New Balance cipők iránt?



A patina bája:



Poppin'



Egyik nagy álmom egy földszínekben pompázó fürdő:



Még mindig jöhet a colour-blocking:



Nálam a zöld és fehér együttese a legjobb indikátor az agyamban az evésre, szóval figyelmeztessetek légyszi, hogy ne nézzek ilyen fotókat:




Kis hableány:



- Köszönöm a sütit!
- Szívesen!



A mustársárgától mostanság nem lehet szabadulni, egyre jobban kedvelem. És ahogy látom, Mira Duma is:





Hogy bírjátok ezt a hómentes, rideg telet? Meséljetek!

Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. A lila-nude ruhacsoda, a bőrruha, az univerzumos szépség, a sellőruci,meg a sárga blézeres outfit és a gyűrű. <3 A sajtburi meg gyilkos volt így reggel fél 7-kor, főleg mert tudom, hogy ma saláta és turmix lesz a menü, amiket szintén szeretek, de azért a sajtburi mellett nem rúghatnak labdába. :D

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy nem esik a hó :) Hajjaj, én a szombat delet várom, pénteken is esemény van, szombaton, túl akarok lenni rajta. Azok a kaják :)

    VálaszTörlés
  3. Őszintén megmondom, inkább a rideg (hómentes tél), mint a 10-20 centis hóréteg... pff ki nem állhatom :D

    VálaszTörlés
  4. Itt jelenleg is havazik,én meg betakarózva is megfagyok...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt