Inspirational moments #13

A 2016-os év első képválogatása következik a Pinterest támogatásával, még így, délelőtt. Ma még itthon vagyok szabadságon, mivel a 2 ünnep között be kellett mennem, cserébe mostanra adták ki ezeket a napokat - megmondom őszintén, soha jobbkor nem jött ez a meghosszabbított évkezdő pihi, mivel a karácsony alatti láz utóhatásait még érzem magamon. Kezdjük is némi eperrel, nyamm:


Gyümölcs&művészet:




Igazi, hercegnős gyűrű:


Jó lenne idén nyáron valamilyen tengerpartra eljutni:



A mentától még mindig képtelen vagyok szabadulni, ez a ruha pedig amellett, hogy a kritikus részeket szépen eltakarja, még gyönyörű is az esése:



Én most nyeltem egy hatalmasat. És máris megkordult a gyomrom:



#aztecprintedbikinigoals:



Legalább egyszer el kell jutnom ide, hogy mindezt élőben is megcsodálhassam:



Egyszerre elegáns és üdítő látvány:



Útban vagyok? Én? Ez most komoly?



Káprázik a szemem ettől a sok mintától:



#iheartcoffee:



Egy overált idén jó lenne beújítani:



Kétségbeesetten keresem a tökéletes világos bézs homok-tengerparti fűfélék otthonát, nyaralási célzattal:



Megkérték egy unikornis leányzó kezét:



Felháborító. Komolyan:



Álomalak:



Némi rattan kényelem:



Magenta és csillám-durvulások:



Te jó ég, hogy én erre eddig miért nem gondoltam???



Hű, ez nem egy megszokott nadrág:



> remegő hanggal elrebegett nyami lazac <



Démoni estélyi ruha:



Bohémság az almafán:



Talán kissé túltolták a fotosoppot, de ezt a kékséges kupacot elfogadnám a készletembe:



Lenyűgöző alkotás - na ehhez kellett ám a türelem:



Egyszerre tavaszi és őszi ez a ruci:



Becsiccsentős gyümölcsözön:



Mit nem adnék azért, hogy ne úgy álljanak rajtam az aztékmintás ruhák, mint Consuelán, a brazil szappanopera takinénijén!



A vörösbársony torta az új kattanásom:




Hogy telt Nálatok a szilveszter? És mi a helyzet az újévi fogadalmakkal? :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. A bikini, a gyűrűk és a nyakláncok a kedvenceim. :) Úúúúgy szeretem a képválogatásaidat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm drága Annám, nagyon jól esik, amit írsz! :)

      Törlés
  2. Beautiful photos :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    VálaszTörlés
  3. Hmm, lazac, imádom én is. Meg mindent, ami hamar kész :) Karácsony nálunk is rohanós volt, utazgattunk, szóval ki kellett volna pihenni, jó neked :)

    VálaszTörlés
  4. Tudom, hogy megannyi szépség van itt, de az a két gyűrű....ahw...mennyire gyönyörűek már? :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, hát nem marad szem szárazon, ha rájuk néz az ember lánya :)

      Törlés
  5. Ebédre én is lazacot ettem, nyamm. Még jó, h ezt a válogatást ma nézegettem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyamm, egészségedre, akkor pont jókor jött az optikai tuningja :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt