Ugrás a fő tartalomra

Elfogyott termékek 2016/1: Bioderma, Ziaja, Greenland, BOMB Cosmetics, Yves Rocher, AVON, The Body Shop, Garnier, Imperity


Idén sem maradnak el az elfogyott termékes bejegyzések, egyrészt a blogon nem sok figyelmet kapott termékekről is eshet végre szó, másrészt a termék felhasználások megörökítése miatt - megvan a virtuális önigazolás a túlzott beauty shoppingra. Most már ruhákat és kiegészítőket shoppingolok :P





Teljes kiszerelésű termékek



Imperity hajpakolás
El sem hiszem, hogy kiürült ez a tégely, ez a 400 ml millió ideig elég volt, a hajam pedig jelenleg olyan szinten van kiszáradva (tél, dehidratáció, stressz), hogy semmit sem csinált vele ez a pakolás. Most a Pixibag-ben érkezett Dove tégelyes pakolását használom, már 2 használat után lényeges a különbség és kezdi a hajam egyre jobban érezni magát. Sajnos az Imperity így nem lesz újravásárlós.

Ziaja Fruity áfonyás tusolózselé
Még az ősidőkben rendeltem a Szépségbolt.hu oldalról, így ideje volt végre elhasználni. Sajnos hidratálni most így télvíz idején nem hidratált, vagyis sikeresen teret engedtem a testvajflottámnak testvajaimnak.
Az illata igazán fanyar, úgymond cukormentes áfonya, ami magában hordozott némi grapefruit-os extra fanyarságot, így aki már telítődött a téli, émelyítően édes illatoktól, ez lehet neki a detox tusfürdő :)

Bioderma Sensibio H2O micellás víz
Elfogyott egy újabb flakon a szent grálból, nagyon-nagyon szeretem ezt a terméket, semmi sem tudja letaszítani a dobogó legfelső fokáról. Újravásárlós lesz, ofkorsz!



Greenland papayás-citromos testvaj
Sűrű, gazdag, tápláló, a zsíros testvajakhoz képest "szárazabb", szikkadtabb állagú vaj volt, amit szerettem benne, mert az esti testvajazás után a pokróc alá bújva nem izzadtam úgy, mintha szaunában csücsülnék, emellet a bőröm is nagyon szépen hidratált maradt, 2-3 napokat simán kihúztam újrakenés nélkül.

Yves Rocher 4 in 1 pattanáslehúzó gél
Ebből a termékből egy cseppet sem használtam el, a fürdőszobai szekrényemben 2014-es lejárati dátummal találtam rá, és meg mernék esküdni rá, hogy nem sokkal korábban szereztem be -> tudatos vásárlás 1:0



Arckrémminták


Garnier Moisture Match hidratáló krém normál bőrre
Anno, amikor ez a Garnier újdonság berobbant a drogériák polcaira (no meg az én fürdőszobai polcomra), akkor rengeteg újságban lehetett hozzájutni a termékmintához - akár hármasával összecsomagolva, így került hozzám a két, normál bőrre való termékminta. Elhasználtam őket, de azt a teljesítményt hozták, amit vártam: kifényesedett a homlokom a nap végére, ez teljesen normális, hisz' oil control nem sok van benne.

Garnier Moisture Match hidratáló krém kombinált/zsíros bőrre
Na ez a nekem való cuccos, nyáron egy abszolút jolly joker, amit bevethetek bármiféle forró levegő miatti póruslázadásra, télre viszont ez nekem kevés volt, ahol a pofimat megcsípte a hideg+az orromon jó száraz mostanság a bőr, itt, nem tudott kellő mennyiségű hidratálást adni.

The Body Shop - Pink grapefruit testvaj minta
Egyik vásárlásom mellé dobták be ezt a kis, mini műanyag termékmintát a szütyőbe, sűrű, zsíros testvaj, nem volt vele különösebb élményem, így ez az illat nem kerül fel a bevásárlólistámra.

AVON Solutions Sensitive Botanicals
A tasak tartalma nem a bőrömön végezte, ugyanis kettévált benne a termék és nem nyújtott túlságosan bizalomgerjesztő látványt a halványzöld, túrókrém-szerű állag.

AVON Solutions Complete Balance
AVON Solutions Youth Minerals
AVON Solutions Hydra Radiance
Lényegi különbséget egyiknél sem tudtam megállapítani, mindegyiktől hamar átfényesedett a homlokom a nap folyamán, hogyha pedig a mattító alapozómat vittem fel rájuk, akkor eléggé kiszáradt a bőröm kora délutánra. Nem fogom megvenni őket teljes kiszerelésben.



Kádfürdőzés



BOMB Cosmetics fürdősüti
A márka fürdősütijeit könnyedén lehetne darabolni is, hogy több fürdésre elegendő legyen, de én egyrészt szeretem, ha megnyerek egy alapos hidratálást a bőrömnek, másrészt nincs idegrendszerem a széttrancsírozott fürdősüti-maradványokat nézegetni. Szóval mindent vagy semmit alapon bedobtam a forró vízbe, vicces kék lett a fürdővíz, benne pedig rengeteg, de tényleg rengeteg csillag lebegett. A tökéletes hidratálást elvégezte, utána 2 napig nem kellett testvajaznom, viszont fürdés utáni reggel megtaláltam az egyik csillagot az ágyikómban :)






Nálatok is fogynak rendesen a fürdőtermékek? Melyik a kedvencetek?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Az imperity nekem se jött be, semmit se csinált sajnos. A ziaja tusfürdőket nagyon szeretem, a bioderma micellás víz is szuper. Az ilyen fürdősütiket én félbe szoktam vágni, ha van kedvem, aztán folpack, és vissza a dobozba :)

    VálaszTörlés
  2. Sajnos most egyik tusfürdőt sem tolerálja a bőröm, így az 5 bontott és 6 bontatlan tusim még jó ideig várhatja, hogy sorra kerüljön :-( a fürdősütit én is felezem, így legalább kétszer élvezhetem a fürdést vele :-)

    VálaszTörlés
  3. Azt hiszem, Sanex van otthon, a bazi nagy kiszerelés, nem vagyok most ráindulva a tusfürdőkre, majd talán nyáron jöhetnek a vicces színűek :) A Bioderma nálam is abszolút kedvenc.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész

Ebben a bejegyzésben három terméktípust- és márkát mutatok meg Nektek, melyekkel a nap végén kíméletesen eltávolíthatjuk az aznapra felrajzolt arcunkat - akarom mondani a sminkünket ;) Természetesen bekerült ebbe a hármasba a micellás vizek Szent Grálja, a Bioderma Sensibio H2O micellás vize, de itt máris bejött a képbe egy micellás alternatíva a Lirene személyében. Na de akkor lássuk, mik ezek a termékek és mennyire vagyok velük megelégedve.