Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.




A hajfestéket használók legnagyobb ellensége a hajmosás és a napsütés, melyeknek következtében a hajszín idővel halovánnyá és fakóvá válik. Ezért van szükség a festett haj rendszeres frissítésére. Az új Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező két hajfestés között felfrissíti a hajszínt, de a természetes hajszínnek is intenzívebb fényt ad.

A színmegújító hajszínező hab állagú, így használata könnyen beilleszthető a napi rutinba, hajmosás után közvetlenül, gyorsan és egyszerűen, kesztyű nélkül, ráadásul más termékkel nem kell összekeverni. A 3 perces hatóidő után a habot öblítsük le, és a haj gyönyörű, fényes és friss lesz. A haj hosszától függően egy doboz akár 6 használatra is elegendő.

Ó, mondom ez túl egyszerű ahhoz, hogy igaz legyen, de erre sikeresen rácáfolt ez a termék. Tényleg ugyanúgy működik és ugyanolyan a kinézete is, mint egy kis kiszerelésű hajhab. Miután samponnal megmostam a hajam, utána felrázom a flakont és teszek a habból egy teniszlabdányi mennyiséget a tenyerembe, majd fésülő mozdulatokkal eloszlatom a vizes hajon. Semmiféle kesztyűvel nem kellett bíbelődni, ezt a barna színmegújító habot pillanatok alatt "beszipkázta" a hajam, a 3 perces hatóidő alatt pedig foglalkozhattam az arctisztítással, ajakradírozással, stb.




A hatóidő végén könnyedén leöblítettem a zuhany alatt, természetesen a vizet megszínezte a termék mályvás csokoládébarnára.
A flakonon szerepel a használati utasítás, mely szerint a színmegújító felvitele, majd leöblítése után semmiféle hajbalzsamot ne alkalmazzunk, viszont én ezt a második használatnál megszegtem: rendkívül száraz és sprőd hajat eredményezett ez a hab, mivel igénybe veszi ez a hajszínfrissítő a hajszerkezetet, a téli, hideg időjárás pedig önmagában megviseli a hajat, szóval nagyon durván megérezte a balzsam elhagyását, már egyetlen alkalommal is.

A színmegújító habot próbáltam úgy is, hogy egymást követő két hajmosás alkalmával, de úgy is, hogy kihagytam egyet, mindkét esetben látszódott a végeredmény. Én azonnal láttam az árnyalatnyi különbséget, a zuram és a kollégák pedig csak hunyorogtak, hogy mintha ugyanolyan lenne a hajam, de talán mégsem.
Nagyon tetszik benne, hogy pontosan azokat a szürkés sötétbarna árnyalatokat hozta vissza a termék, amik kizárólag a frissen festett hajamnál, illetve az azt követő első hajmosás után látszódott, azt követően viszont átvette a helyét a rezes vörösesbarna - sajnos sok a vörös pigment a hajamban, emiatt van ez a nagy küzdelem a "vukkosodás" ellen :)

Mennyiségét tekintve ez a 75 ml akár 6 hajmosásra is elegendő lehet hajhossztól függetlenül, az én félhosszú hajamnál 3 használat után még bőven félig volt a flakon.


Összességében a színmegújító hatás szemmel látható, az eredeti hajfesték szürkés sötétbarna árnyalatát gyönyörűen visszahozza, nem lesz helyette vörösesbarna a hajam. Használatát tekintve olyan könnyen felvihető, mint egy hajpakolás, a tenyéren nem hagy nyomot, nem fogja be a bőrt, könnyedén leöblíthető.
A hajmosások közti párás, ködös időszakban nem fogta be a ruháimat a színmegújító hab, amikor pedig nem használtam hajmosáskor, akkor nem mosódott ki semmi sem a hajamból, a víz áttetsző maradt.
Egyedüli negatívumként a szárító hatását tudnám megemlíteni, a samponos hajmosást és a színmegújító hab felvitelét, majd kiöblítését követően igenis, vigyétek fel a szokásos hajbalzsamotokat/hajpakolásotokat, mert szüksége lesz rá a hajatoknak!


Én a meleg barna árnyalatot választottam a Syoss mokka árnyalatú hajfestékének felkenését követően, de kapható még hideg szőke, vörös és sötét barna színmegújító változatokban.
A terméket a drogériák polcain megtaláljátok, jelenleg a Rossmann-ban 1.399 forintért kapható, két hajfestés között (6 hét) pedig kényelmesen, a normál hajmosási procedúrát csupán pár perccel meghosszabbítva vissza tudjátok hozni azokat a gazdag árnyalatokat, amiket a frissen festett hajnál annyira szerettek!



Mit szóltok ehhez a színmegújító habhoz? Ki fogjátok próbálni?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Érdekes, hogy én pont az ellenkezőjét tapasztaltam vele kapcsolatban, de hát nem vagyunk egyformák :D Gyönyörű fényt adott a hajamnak és elképesztően puha lett tőle, viszont a színén szinte semmit sem javított.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, ezt jó olvasni, hogy ilyen tapasztalat is született vele kapcsolatban, köszi az infót! Szerintem nálam az is rásegíthetett a visszahozásra, hogy a márka hajfestékével történt viszonylag friss festés a tesztelés előtt.

      Törlés
  2. Hú, hát nem tudom. Én havonta festetem a hajamat és nem hiszem, hogy az ősz csíkot befogná és derékig érő hajam van. Nekem nem szokott a barna festék kikopni a hajamból, lenő szépen a Casting Color, pedig csak hajszínező.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor az nagyon jó, nekem a vörös pigmentek miatt a tartós hajfestéket is dobálja lefelé a hajam - ez akkor volt a legszembetűnőbb, amikor lilával próbálkoztam: rövid időn belül Vuk-színűre kopott ki a festék :(

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt