Inspirational moments #9



Hinnye, eléggé beszipkázott az új munkahely és az ezzel nagyjából egyidőben futó felújítás, ami a blogon eléggé meglátszódik. Ritkultak a posztok, a hozzászólások megválaszolásával csúnyán el vagyok maradva, emellett egy jó adagnyi Pixi-őrület is vár Rátok!
Már nagyon várom, hogy végre kivehessem a szabijaimat és végre-valahára utolérhessem magam és legyen bőven olvasnivalótok az ünnepek alatt :)
Addig sem árt, ha feliratkoztok a blog Facebook oldalára, mivel még mindig nem tettem le a kerek 700-as követőszámról és így, hogy már személyes vásárlással is elérhető a The Balm márka Budapesten, nos, elképzelhető, hogy egy ilyen termék is vándorolna a megnyerhető csomagba...én szóltam előre! :D

Aztecprint overload:





Ide veleeeeeeeee:




Pastel throwback:





Micsoda színjáték!




Ez a vibrálás:




Nyamm:





Mindig is ilyen lila hajra vágytam:




Ez a cuki DIY levett a lábamról:





Menta, te drága, milyen kis üdítő jelenség vagy:




Egy adag omlós kekszre bármikor vevő vagyok:




Elegáns és szexi tökéletes kombója:





Erre most hagyok időt:




Unikornis-kollekció:




Jól hallom? Kibontottad a macskaeledel konzervet?




Gyönyörűség:



Szinteltolásos erkély:




Lila kézitáska *-*





Hummussal és zöldséggel töltve, már repülök is rá:





Tökéletességre törekvés: pipa






Eltöltenék itt egy kellemes vacsorát, bár azt hiszem az asztalnak hátat fordítva, korgó gyomorral bámulnám a város fényeit:




Bordó? Burgundi? Marsala? :)





Ne utáljatok, én is mind befalnám! :D





Odáig vagyok a színhasználatáért!




Imádom az orgonát és azzal, hogy még lila színben is pompázik, szívemnek igen kedves:




Az előző outfit inverze:




Szia, te is télkedvelő vagy?




Ha tudnék nyomdázni...:




Borász ismerőssel, vagy felkészült májjal szinte azonnal összedobható :P





Imádom, ahogy a foglalat követi a belső hasadék formáját:





Miért, miért, miért csinálják ilyen ínycsiklandozóra ezeket a pohárdesszerteket? Aztán szépen, poharanként haladok majd a nagyobb ruhaméret felé:


13 nap múlva Karácsony, készültök már az őrületre? :D

Pusza: Reni





Megjegyzések

  1. Már csak 13 nap?? Nem tudsz nyomdázni??? Sokkolódom egyfolytában :) Jó képek, kis pihenő minden szerdán.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem bizony, az nem nekem való ténykedési forma :D

      Törlés
  2. A gyűrűk és a cica a kedvenceim! :) Szuper képek ismét! :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A cicák mindig viszik a pálmát - nomeg a pénzt, na de kit érdekel? Kis szeretetgombóckák :P

      Törlés
  3. Jó sok rózsaszínes, lilás, türkizes holmit válogattál össze, Reni! :) Gondolatban most egy picikét előreszaladtam tavaszig, nem is bánnám, ha szilveszter után már jó idő lenne! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hallod, ha tehetném, az év kb. 8-9 hónapjában csak tavasz lenne, annyira imádom azt az évszakot! :)

      Törlés
  4. Ezzel a 13 nappal sokkoltál. Holnap rohanooook vásárolni!
    Imádtam ezt a bejegyzést is! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Bogim, ennek nagyon örülök! :)))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt