Inspirational moments #8




Nagyon pörgős a hetem, a melóhelyen és a munkán kívüli életben is tele vagyok programokkal hál'istennek. Tegnap este egy igazán szórakoztató és nevetésekben bővelkedő estét töltöttem együtt életem párjával egy stand-up comedy esten: Kiss Ádám és Bödőcs Tibor gondoskodott a jó hangulatról, a vége felé már dőltünk jobbra-balra, a nevetéstől :D A mosoly még mindig ott figyel az arcomon és ott is fog maradni egy darabig, ugyanis életem első bécsi adventi vására is mindjárt itt van, izgatottan várom!




Finfi mámafófa:



No comment :)



#hideaway:



Imádatom tárgya:



Összefutott a nyál a számban:


Meg kell szereznem ezt a lilaruhásnőruhát:



Gyüminap:



Szemkönnybelábadós:



Fapadlószerelem:



Perfect body&outfit:



Most akkor lógunk, vagy csövezünk? :P



Szemüvegreflexes fényképezőgép a masinák új generációja :)



Olvad a jéghegy csúcsa!



Ha nem tudnám, hogy ez egy medál, azt hinném, hogy egy földrajztankönyv magyarázó ábrája a földrétegekről:



Watching the sun goes down:


Poppin' colors:



Na jó-jó, de hol a köret?



Coat goals:



Ébrenlét in progress:



Lehetetlenül egyedi:



Városi forgatag:



Piszkosmenta OPI-módra:





"Naked" strawberry cake:



Színrobbanás:




Gyihhhhhhh :P



#wanderlust:



Képtelen vagyok elviselni a szőnyeget a konyhában, de ha ez lenne az ára, hogy megkaphassam ezt a konyhát, akkor esélyes, hogy kompromisszumkész lennék:



Szép, letisztult és akkor egyszer csak ott van az az ütős piszkospink:



Egész évben. Minden mennyiségben:



Marsala-trend: sírni fogok utánad!



Ki várja már a hétvégén a Mikulást? :D

Pusza: Reni












Megjegyzések

  1. Szép az a nappali meg a konyha, de eltévesztették a szőnyeg helyét :) A lila köröm nálam is hódít egy ideje, a gyűrű is jöhetne a manikűrrel, ami a kézhez tartozik :) És a jégkrémtorta!!
    Huh, Mikulás, de jó, hogy szólsz, csokikat kell vennem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csokoládé...Mikulás...látatlanban nálam plusz 6 kiló, jajj nekem! :P

      Törlés
  2. A gyümis képek nagyon tetszenek most, ebédidőben... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó is az a kis gyümi, csak ne utasítanám el olyan hevesen, mondván, vitaminok vannak benne :P (Gombóc Artúr vagyok inkább)

      Törlés
  3. Ide nekem a málnatortát Moooost :D

    VálaszTörlés
  4. jöhet a fapadlós, kandallós szoba + a lila ruha :D

    VálaszTörlés
  5. Olyan jó képeket tudsz összeválogatni. Nem tudok 1 kedvencet mondani :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Réku, ezt nagyon jól esik olvasni! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt