Inspirational moments #12

Huhh, még egy nagy szusszanás és átcsusszanunk 2016-ba. Azt állítják, hogy a páros évek a nőknek kedveznek jobban, szóval mindent bele Csajok az új évben! :) És hogy én mit fogadok meg? A bloggal kapcsolatban csakis egy dolgot: behozni a lemaradásomat - minden téren. BUÉK! :)


Bűnözős reggelicske:




Sziszás gyűrű:


Egy új dolgozósarkot valaki?



Free, free, totally free:



A fagyi most jól kifogott rajtam karácsonykor, de akkor is megkóstolnám, nyamm:



Dögség:



Napi nyunnyogás-adag:



Ezt én ki akarom próbálni. Most!



Gyümileveken éltem az ünnepek alatt:



Kanári-style:



Néha jól jönne egy ilyen magányos tengerpart:



Cuki uhu:



Külön bejáratú égbolt:


Csak tedd meg:



Lélegzetelállító:



Javíthatatlan vagyok, nekem még erről is Marokkó jut eszembe:


Hű, régebben ipari mennyiségben gyűjtöttem a kagylókat:



Legalábbis újév előtt mindenképp:



#omnomnom:



Colors of the world:



Ha a csempe unalmas, ezt próbáld ki helyette:



Légiesen elegáns:



Egy kis pirított ciabattát vagy baguettet gondoltam a szaft tunkolásához:



Simply. Rosegold:



Hörpintééééééés:



Azt a lila hajas mindenit neki:



Nálad lazac van, nálad lazac vaaaaaaaaan! #csillogószemek


KELL:



A bűnözés magasiskolája:



BUÉK Mindenkinek! :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt