Elfogyott termékek 2015/12: AVON, NYC, Schwarzkopf, Batiste, Helia-D, Clinians, La Prairie, Isana, Lactacyd

Többek között arra is jó a saját holmik házon belüli költöztetése, mert olyan dolgokra bukkan az ember, amiket már rég el is felejtett, hogy a birtokában vannak. Ennek nyomán a mai bejegyzésben az eddigiekhez képest szép számmal lesznek jelen sminkcuccok, melyektől fájó szívvel ugyan, de megválok. Mondom is, hogy miért.















AVON Naturals csokoládés testradír
Egy igen hatékonyan radírozó, mégsem erőszakosan karcoló termékkel ismertetett meg Katy, melyet ezúton is köszönök! Sűrű, szürkésbarna krém tartalmazza a radírozó szemcséket, melyek sószemcse méretűek, viszont igen hatékonyan és alaposan radíroznak. Már megvan az utánpótlása a terméknek.

Lactacyd Femina intim mosakodó gél
Sokszor akciózzák ezt a terméket, mely a funkcióját remekül ellátja, mégis szerintem túl híg, így gyorsabban fogy a kelleténél. Az állaga miatt nem fogom újravásárolni.

Batiste száraz sampon - The original
Sejtettem, hogy azzal, hogy kivonták a kedvenc DM-es száraz samponomat, egy hisztis időszak elé nézek és már meg is vannak ennek az első áldozatai: örömmel fogyasztottam el gyorsan ezt a kicsi Batiste flakont a Pixiboxból és vígan dobtam bele az elfogyottas kupacba, ugyanis végtelenül szárítja és sprőddé teszi a hajam, valamint a hajtöveknél sem csinál semmit, vagyis nem nyerek +1 napot hajmosás nélkül.

AVON - Outspoken by Fergie dezodor
Odáig voltam az eredeti parfümért, így a dezodort is be kellett anno szereznem, aminek most a végére érnem, bár most nem hagyott bennem különösebb nyomot, szóval hanyagolom most ezt az illatcsaládot.

Schwarzkopf Bonacure Oil Miracle sampon
A Digital Divas konferencia goodie bag-je rejtette ezt a samponmintát, melynek nagyon szépséges, borostyánsárga színe és kellemesen sűrű, gél állaga volt. A hajam szerette, úgy éreztem, mintha erősödött is volna tőle, szóval esélyes, hogy még elnézek a márka irányába, ha samponra lesz szükségem.




Make-up off


NYC mozaik kőpúder
Anno sikeresen eltört a pan-ben a termék, melyet gyógyszertári alkohollal igyekeztem helyrehozni, de az eredeti színéhez képest borzalmasan sötét lett és kontúrozásra sem lehetett használni, ráadásul vagy túl sok, vagy éppen túlságosan kevés alkoholt használtam hozzá, ugyanis azóta szétvált a kőpúder és a fele morzsalékosan ott figyel a tetején, vagyis amikor kinyitom, akkor a fele a földön landol. Kuka.

AVON kulcstartóra fűzhető szájfények
Rettentő régen kaptam ezt a két szájfényt anyumtól, melyeknek volt egy-egy karikás akasztója, amivel fel lehetett fűzni a kulcscsomóra - na hát ennek már idejét sem tudom, azóta eléggé besűrűsödtek, én ezeket már nem kenem fel az ajkaimra.

Helia-D micellás sminklemosó kendő
Egy újabb Pixi-termék került be az elfogyottas bejegyzésbe és ennek is kifejezetten örülök, ugyanis a márkának sajnos nem jött be ez a sminklemosó kendő-micellás víz fúzió, mert az arcom gyönyörűen kipirosodik, amikor áttörlöm a kendővel, a szemem környékére viszont nem mehetek ezzel a micellás vizes történettel, mivel iszonyatosan csípi a szememet és a szemek alatti részeket is. Nincs éppen túlérzékeny arcbőröm, mégis, hogy ilyen hevesen reagált rá a bőröm, én azt mondom, ne vegyétek meg ezt a terméket.

Isana vattakorong
Sminklemosás, arctisztítás, körömlakk-lemosás: mindegyik művelet könnyedén és kényelmesen kivitelezhető ezzel a termékkel, így szemrebbenés nélkül fogyasztottam el egy újabb csomaggal. A mostaninál viszont mintha formulát változtattak volna, mert egy lehelletnyit vékonyabbnak és picit sprődebbnek érzem a vattakorongot.



Termékminták


Clinians arckrémminták
Korábban próbálgattam 1-2 Clinians arckrémmintát, akkoriban a búzavirágos jött be a legjobban, most viszont többek között ez is túlságosan sűrű és fullasztó volt a bőrömnek, így egyiket sem fogom nagy kiszerelésben megvásárolni.

La Prairie hidratáló emulzió és arckrém
Eléggé viharvertnek tűnnek ezek a termékminták, pedig csak a vékony festékréteg jött le a fém tasak oldaláról. Bíztam benne, hogy könnyed termékeknek néz elé a bőröm, de sajnos ugyanazt tapasztaltam, mint a Clinians krémeknél: túl nehéz és sűrű a textúra, amely egykönnyen nem is szívódik fel. Nem győztek meg.




Nektek hogy tetszenek a Batiste száraz samponok?

Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. A Balea szárazsampon utódja nálam a Batiste lett, de nem ez a fajta, hanem a kék, azzal az ég világon semmi problémám nincs, és odavagyok érte :) Ha esetleg nem ábrándultál még ki annyira belőle, hogy soha többet rá se nézz, akkor tegyél azzal egy próbát, hátha :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Kami a tippet, már bent figyel a polcon a fürdőszobában :)

      Törlés
  2. Én is hisztizek ám egy újabb, működő Baleás szárazsamponért. Ja, hogy még mindig nincs semmi normális a láthatáron? Felfoghatatlan, hogy volt kettő, az az kettő jól működő darabjuk és mindkettőt kivonták a forgalomból. Nem is ez a legrosszabb, hanem hogy semmi sem jött helyette. Nekem az Oriflame vált be nagyon, de a Batiste se olyan jó, csak szerintem a teljes kiszerelés pofátlanul túlárazott (1400 akárhány forint), míg az Oriflame 1000 HUF, igaz akciósan, de be lehet belőle tárazni, és sokáig elég, legalábbis szerintem. Nekem is már a nyolcadok használatnál van az első flakon és még két használatra tuti jut belőle, úgyhogy lehet maradok náluk, amíg valami normális Balea pajtást ki nem dobnak. Egyedül a beszerezhetőség itt a bibi, ugye a külön rendelés. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan hosszú hónapokig nem volt meg a kivont Balea Trend It Up-nak az utódja, hogy most, hogy a polcokon van a vaníliás, már konkrétan nem vonz, hogy megvegyem #dackorszak
      Tyű, Oriflame katalógus is milyen rég járt a kezemben! Már idejét sem tudom!

      Törlés
  3. Akkor nem csak én éreztem a vattakoronggal kapcsolatban, hogy mintha más lenne... nekem elég sok ideje a kedvencem, csak ezt veszem újra, meg a régi kék változatot, de most egy ideje, mintha megváltozott volna egy picit :S :D A micellás törlőkendő pedig nagyszerű találmány lenne, irtó szépen tisztítja a bőrt, távolítja el a sminket, de nekem is kipirosodik tőle a bőröm és csípi a szemem sajnos.. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ójajj, akkor ugyanezeket tapasztaltuk, ennek nem örülök, mert akkor tényleg változtattak a formulán, neeee! :(

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt