Shopping: Wonderlab, Humanic, Pull&Bear, Pimkie, Promod, Nailland, Rossmann, Édes Napok Fesztivál

Amíg még volt értékelhető fény, addig lefotóztam azokat a szépségeket, amiket úgy hiányolt a gardróbom. Business casual az előírt öltözködési stílus munkanapokon, ugyanúgy, mint sok más cégnél, én viszont még mindig nem vagyok felkészülve ruhatár-ügyileg erre és bár még mindig nem vallom magaménak ezt a stílust, muszáj, hogy valami elfogadható outfitben jelenjek meg nap, mint nap - persze bekúsztak itt lazább darabok is a hétvégékre. Igyekeztem elrugaszkodni a klasszikus színektől, a narancsszínű példányok a kedvenceim ebből a zsákmányos kupacból. És Nektek? :)


Édes Napok Fesztivál, Wonderlab/CAKO



I need coffee top: 1.990 Ft
CAKO csillagszóró oversize pulóver: 21.000 Ft helyett 8.000 Ft

Több okból nem szerencsés, ha az ember lányának gasztroblogger ismeretsége van, mert egyrészt egyenes út vezet vele karöltve a csokoládéfesztiválra, másrészt pedig a kapcsolt áruk beszerzése sem kivédhető. Így tettem szert erre a piros topra, amit azt hiszem, nem kell magyaráznom, a kávéfüggő kifejezésnél az én fejemet találjátok meg a szótárban.

A Wonderlab és az ő leárazásaik...nem tudom kihagyni és őszintén szólva ez már hozzátartozik, hogy tavasszal és ősszel beszerzek tőlük valami emlékezetes kis darabot. Ez a "karácsonyfa-csillagszóró" pulcsi egy oversize darab, denevérujjakkal és őt viseltem az idei Marie Claire Fashion Days-en egy sötétlila, sztreccs farmerrel.



Pimkie


Narancssárga, zippzáras blézer: 7.490 Ft helyett 4.490 Ft
Narancssárga, zippzáras blúz: 2.990 Ft helyett 1.790 Ft

Igazi felüdülés ezeket a vibráló narancsszíneket belecsempészni az öltözködésbe ebben a szürke ötven árnyalata időben, nagyon megörültem, hogy megtaláltam ezeket a darabokat a leárazott szekcióban, a narancs blúz pedig az idei Digital Divas konferencián debütált. Rajtam.





Basic ujjatlan, galléros topok: 2.900 Ft helyett 1.790 Ft/db

Itt már basic vizekre evezünk, a blézereim alá ezt a kék-fehér csíkos, illetve a fehér alapon apró pöttyös, ujjatlan topokat szereztem be, természetesen itt is élt az akció.



Promod, Pull&Bear


Fekete, vastagpántos trikó: 2.990 Ft helyett 1.790 Ft
Fekete-bordó csíkos top: 1.995 Ft

Amint visszajöttek a '90-es évek haspólói, valahogy a pulóverek hossza is lerövidült, olyan, mintha valaki levette volna az áfát - méretben. Éppen ezért jönnek kifejezetten jól ezek a vastagpántos, puha és kényelmes trikók, amik védik a veséimet az áthűléstől.

A Pull&Bear top a mostani, burgundi-mániám gyermeke+blézerek alá ő is tökéletes, fel lehet hozzájuk kapni a nyáron instant hőgutát a bőrön okozó statement nyakláncokat. Win-win.







Mindenki nyugodjon meg, ez itt még mindig Promod-os cucc :D Mostanság legtöbbször P-betűvel kezdődő ruhaüzletben vásárolok: Pull&Bear, Pimkie, Promod, érdekes. Ezt a kis táskát a Digital Divas konferenciára szereztem be, mivel egy keresztbe átdobós, szegecses partitáskám és a nagy, munkába járós, minden elnyelő táskáim között, méretben nem volt semmi. Hát most van és remekül el lehet férni benne, megérte az árát! A bronzosan irizáló zöld füle pedig oh-la-laaaaaaaaaa!




Fekete-zöld kistáska: 11.995 Ft helyett 6.000 Ft



Humanic


Csatos, fekete bokacsizma+fekete, motoros csizma együtt: 9.990 Ft

Tele vagyok bokacsizmákkal, csak épp a nem elegáns változatokkal. Konkrétan egy darabom nem volt, amit elegáns eseményhez, és/vagy ruhához is fel lehet venni. Hát most szereztem, egy pofátlanul leárazott, középhosszú száras, motoros csizmával együtt - utóbbiban király lesz a hóban gázolni! :)



Rossmann, Nailland


EOS ajakbalzsam - Medicated Tangerine: 2.290 Ft mínusz 15%
Colors by Llarowe: 3.890 Ft mínusz 15%

A Rossmann-ban mintha kettős látásom lett volna, ahogy ezt a képet elnézem :P A közelünkben nemrég nyílt egy új Rossmann bolt, így amellett, hogy a Batiste és az Isana is le volt árazva, még mindenre volt 10% kedvezmény, így az egyik örök kedvenc vattakorongomból is beszereztem a raktári mennyiséget.
A Nailland ugyan nem nyitott újabb standot, viszont betöltötte a második életévét, így aki aznap ment hozzájuk vásárolni és felköszöntötte őket a szülinap alkalmából, az 15% kedvezményben részesült. Eképpen jutottam hozzá életem első EOS ajakbalzsamjához és a Colors by Llarowe Mocha Grande árnyalatú lakkjához...kávé...igen...




A következő zsákmányos bejegyzésben benne lesznek a miniatűr JOY-napok és minimum egy, magyar tervezői ruha :)



A fenti adagból melyik tetszik? Mocha Grande kapjon önálló bejegyzést?

Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. Ú, az a narancssárga Pimkie blézer valami csodálatos, imádom! *.*

    VálaszTörlés
  2. Narancssárga blúz, csatos bokacsizma, Mocha Grande hozzám is jöhetne! De azt a táskát is elfogadnám. Legyen Mocha Grande bejegyzés!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Okés, megbeszéltük, hozom minél gyorsabban! :)

      Törlés
  3. Orange is the new black, ugyebár :D
    Jól állt az a narancs blúz nagyon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan Ramim! :P
      Köszönöm szépen! Olyan jó volt ismét találkozni személyesen! :)

      Törlés
  4. Az a táska nagyon tetszik :) Ezekből a fogyóeszközökből én is mindig kettőt veszek, minek annyiszor menni és minden elcsábulni valamire, ami nem is kellene :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt