Ugrás a fő tartalomra

Október kedvencei 2015


Az első teljes, munkával töltött hónap rémizgalmasan zajlott, annyi új impulzus ért, hogy minden éjszaka ezzel álmodtam, mondanom sem kell, hogy fáradtabban keltem reggel, mint ahogyan este lefeküdtem, ennek meg is lett az eredménye, egy jó kis dáthás, tüsszögős hetet nyertem így magamnak, de ez nem állt a betanulás útjába.

Látszik, hogy minden nap arcot kell rajzolnom magamnak, mert most főként ebből a szekcióból lettek kedvencként megnevezve a megbízható "társaim":



















Vállon felül


Lush - Cup O'Coffee arc- és testpakolás
Oké-oké, ez a cucc testre is alkalmazható, de túlontúl hamar a végére érnék ennek a kis csodapakolásnak, ha teljes testkezelésként használnám, így csak a pofimat ajándékozom meg vele. Csodacucc, én mondom és ezt nem csak amiatt írom le, mert kávéból van... :)

L'Oréal Mythic Oil hajolaj
A hajvégeim köszönik szépen, kitűnően érzik magukat, nagyon betalált náluk a L'Oréal terméke, puhák és selymesek, szó sincs esetükben szénakazal-érzetről.

Yves Rocher zab tusfürdő
Édes, tejes illat, sűrített tej-szerű állag és nagyon finom tapintású lesz utána a bőröm: olyannyira bevált nálam a kicsike, hogy mindjárt be is kerül a következő elfogyottas bejegyzésbe.



Napi smink


A fenti termékek szolgáltatták a napi vállalható kinézetet a munkahelyen, mely a kialvatlanság tünetein rengeteget tudott enyhíteni. Igazság szerint vagy a GOSH jumbo szemceruzájával húztam egy lusta cicaszemet, vagy a már mindjárt kiürülő Maybelline Color Tattoo On and on bronze árnyalatát vittem fel egy ecset segítségével a teljes szemhéjamra. Mellettük az alap minden esetben adott volt: a Rimmel matt alapozója, a közepes fedéssel bíró Rimmel ecsetes korrektor, a hajam jelenlegi, barna színével pöpecül harmonizáló Catrice szemöldökceruza és a fagypont közeli reggeleken az ajkak védelmére kiválóan alkalmas Eucerin ajakápoló.
Cidris időszak lévén a soha ki nem fogyó Flormar terrakotta pirosítója került az orcáimra, a mályvás árnyalat és a pici, ezüst csillámok remek kis dércsípte pofit varázsoltak nekem, a szempilláimra pedig nem is került semmi más, csakis a Pupa VAMP szempillaspirálja.



Színek


Picture Polish - Bordeaux
A Picture Polish Bordeaux körömlakkjával úgy érzem most magam, mintha egy titkos kapcsolatom lenne: nem beszélek róla, nem mutatom be (a blogon), mégis folyton visszatérek hozzá #csendbenszeretésvan Ígérem, rövidesen önállóan is bemutatkozik a blogon, jó? :)

Sony ciklámen fülhallgató
Egészen hihetetlen, milyen minőségbeli különbségek vannak egy rádióval/Youtube-al fűszerezett, reggeli munkába utazás és egy csak sima, ablakon kifelé bámuló, ébredező ingázás között. Amilyen olcsó és szinte jelentéktelen eszköznek tűnik, olyannyira meghatározó kelléke a békávézásaimnak. A reggeli táskacsekkolásnál nem azt nézem, hogy bérlet, telefon, töltő, hanem madzagvégeket kotrok és ha rábukkanok erre a szinte világító kis fülire a tatyómban, már indulhatok is.





Van közös kedvencünk? Melyek voltak a Ti kedvenceitek októberben?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Ez a Sony füllhalgató van meg nekem is,és bőven megéri a pénzét mert sokkal jobb minőségben mint az 1600 Ft-os társai. Nekem is jó szolgálatot tesz a "neszóljatokhozzám" hétfő reggeleken suliba menet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádom ezeket a jóárasított életmentőket! :)

      Törlés
  2. Szia!

    Neked a Pupa nem pergett le a szempilládról? Én egy keményebb nap után azt vettem észre, hogy az alsó pilláimról eltűnt a spirál, ezért már csak alapnak használom, és húzok egy második réteget egy NYC spirállal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűha, ez a pergés dolog nem hangzik jól, Nekem nem moccant meg a festék, bár csak a felső pilláimra szoktam kenni, az alsókat szinte meg sem találom magamtól :D
      NYC-ból melyik fajta vált be Neked?

      Törlés
  3. a lush kávés pakolást már tényleg megnézem! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmiképp se hagyd ki, nagyon de nagyon tudom ajánlani! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész

Ebben a bejegyzésben három terméktípust- és márkát mutatok meg Nektek, melyekkel a nap végén kíméletesen eltávolíthatjuk az aznapra felrajzolt arcunkat - akarom mondani a sminkünket ;) Természetesen bekerült ebbe a hármasba a micellás vizek Szent Grálja, a Bioderma Sensibio H2O micellás vize, de itt máris bejött a képbe egy micellás alternatíva a Lirene személyében. Na de akkor lássuk, mik ezek a termékek és mennyire vagyok velük megelégedve.