Nail of the day: Cirque Colors - Limoncello


Vagyis inkább beleírhattam volna, hogy sick Limoncello - így ugyanis pont nem néz ki az eredeti, olasz citromlikőr, de ha egyszer ez az alkohol volt a lakk névadója?

Edina révén sikerült hozzájutnom ehhez az igencsak perverz kinézetű lakkhoz, életem első Cirque Colors lakkjához. Majdhogynem vakon nyúltam rá erre a lakkra, nem is néztem, hogy az olaszok népszerű italához van köze, szóval mondhatjuk úgy is, hogy a májam vezette a kezem :P
Meglehetősen érdekes ez a lakk, beteg sárga színű, holografikus csillámokkal tele, mely 10 körmön egyszerre sok, 1-2 körmön viszont veszettül fel tud dobni egy egyszerű manikűrt - de nyilván ismertek, én az összes körmömre felfestettem, íme:








13.2 ml-nyi, narancsos beütésű, fémes betegsárga, teleszórva fénnyel játszadozó kék, zöld, narancs, piros és citromsárga holografikus csillámokkal az én megfogalmazásomban a jellemzése. Bár lehet, hogy ha nekiülnék most egy üveg limoncello-nak, a végén már én is betegsárgának látnám az italt :P

Üvegben még visszafogottan viselkedik, az első réteg még igencsak kétesélyes, a második adja meg neki a végleges kinézetét, bár egy harmadik sem ártana, ha el akarnám kerülni az áttetsző körömvégeket. Ilyen szempontból elég vékony ez a lakk, nem rendelkezik olyan sűrűséggel, ami könnyedén elbánna az áttetsző, fehér körömvégekkel.
Száradási ideje átlagos, illetve egy picivel alatta van, de nem vészes a dolog. Amint kivittem a végre megszáradt lakkozásomat a teraszra fotózni - kézen fogtam magam, na ez is egy szép mondat lett - elidőztem a holo csillámok játékán, majdnem belefeledkeztem a gyönyörködésbe, de a picikét csípős hideg még időben jelzett, hogy ideje benti fotókat is készítenem a CC Limoncello-ról:









 Vigyázat, az alábbi fotó nyomokban Kiarát tartalmazhat!




Edina azzal a figyelmeztetéssel adta át a lakkot, hogy igen beteg kontrasztot adott a bőrével, ez pedig a benti fényviszonyok között készült képen látszódik igazán. Na emiatt érdemes csak 1-2 körömre felvinni a lakkot:



A Cirque Colors Limoncello a márkánál jelenleg 13 dollárba kerül, azonban csak 200 dollár felett biztosítanak ingyenes szállítást, emellett a nemzetközi szállításhoz nincs order tracking number, szóval kissé lutri, hogy megérkezik-e a cucc.
A legegyszerűbb a Pshiiit Boutique-ból megrendelni a kiszemelt Cirque Colors árnyalatot, bár ezek után, hogy egy ilyen beteg színt mutattam meg Nektek, nem feltétlenül fog szerintem mindegyikőtök azonnal rákattanni erre a márkára :)




Hogy álltok ezekkel a beteg színekkel? Bevállalnátok őket az összes körmön, vagy max nail art részeként, egészen kicsi mennyiségben?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Tényleg elég beteg szín :-D Mondjuk nyáron, kissé lebarnult bőrrel el tudnám képzelni, de hát én melyik lakkot nem :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó, mondjuk Te pont az vagy, aki rá van moccanva erre a külön kategóriára :P

      Törlés
  2. Ez így hideg időben tényleg fura, bár karácsonyi maniba még belefér nálam :) Szép a lakk, na de nem rajtam :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt