Inspirational moments #6

Agyilag teljesen offon vagyok, a munkahelyi tanulásra vagyok berendezkedve, így esténként a szokásos vacsi-fürcsi-alcsi hármason kívül plussz 1 tevékenységként a blogolást vagy a filmnézést tudom beiktatni, azzal legalább kicsit ki tudom kapcsolni az agytekervényeimet: tegnap a Project X, majd a Magic Mike XXL következett, az utóbbin totál ki vagyok akadva, azok a párbeszédek hihetetlenül idegesítenek, bár esélyes, hogy nem én vagyok a célközönség :)



Ez a csokor belülről világít:


Amilyen egyszerű a kinézete, olyan nagyszerűen hízlal:


Diamond in the sky - or on the table:



Jajajajj:



Slipon moovin':



Table for two:



Az a clutch...:



Kávé = szeretet. Nézzétek csak azt a szívecskét benne:



Aztékminta és barack, imádaaaaaaaat!



Gróföri fopping:



Mikor lesz már újra nyár? Mármint nyár nyár, nem csak naptár szerinti átverés:



Szebb dolgok nem is kerülhettek volna bele a keretbe:



Halló, Miranda? Remek, kérlek futároztasd el a szoknyádat Magyarországra, köszike, addigra belefogyok!


Egy sör nem sör, de négy ciabattaburger az már egy komplett vendéglátás:



Waves, waves everywhere:



Azok a színek!



Érzem a tavasz illatát:



Ezek aztán nem nagyon fognak kiázni :D


Ez aztán a statement, csavart kontyi:


Könnyekkel küszködve, de megenném ezt a szépséget, na:



Matt azték, mmmmmmmm, kedvemre való:



Kő' valamelyik? :)



Egy menta színű darab nagyon de nagyon hiányzik nekem szandifronton:



Kérem a címeeeeeeeeeeeeet:



Ebbe a medálba most konkrétan beleszerettem:



A törökszegfű után a sorban a kardvirág következik, mint kedvenc virágom:


Elegance level 1000000:



Falra vele! Festményként, vagy fotóként, nekem édes mindegy:



Lila köves gyűrű...ha idén megajándékoznánk egymást Karácsonykor, akkor már most tudnám, mit kérnék:




Volt kedvencetek a fenti válogatásból?

Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. A fekete ruha, a ciabatta burger, a torták és a Vans slipon a kedvenceim. :P

    VálaszTörlés
  2. Olyan gyémántos láncom nekem is van e-bayről csak az enyém ezüst. :D
    Ha majd egyszer férjhez megyek akkor bazsarózsa csokrot szeretnék :D
    Kávéééé <3 és szandi <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, a bazsarózsa csokor annyira romantikuuuuuuuus! :)

      Törlés
  3. Kavicsok, nyuszi, második csokor feldobta a napomat.Meg persze a kv szív :) Az első csokor azzal a ruhával viszont nekem már túl gejl, túl sok, túl giccses. De, ízlések és pfpnok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Magamnak nem választotta volna azt a csokrot az esküvőmre, nem biztos, hogy azok az óriási, világító virágfejek praktikusak lettek volna :)

      Törlés
  4. De szuper az a konty! Hogy nem bomlik szét?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt