Elfogyott termékek 2015/11: Yves Rocher, AVON, Vichy, La Roche-Posay, The Body Shop, Vatika, Ebelin, Clinians


A Vichy Idéalia Life Serum összes termékmintáját elhasználtam, el sem hiszem! Most nagyon ráfeküdtem a tasakos minták elfogyasztására, konkrétan már herótom van attól, hogy lábujjhegyen kell kihúznom a fürdőszobai fiókomat, amelyben egymás szórakoztatására csúszkálnak el egymáson az ott lakó tasakocskák. Már frankón beszorítottam őket élére állítva két doboz közé, de még így sem tökéletes a helyzet.







Vatika Naturals regeneráló sampon tojásproteinnel
Ez a termék anno tesztelési célzattal került hozzám és nem váltotta be a hozzá fűzött reményeimet, használatát pedig félbeszakította a L'Oréal ProFiber vadiúj termékcsaládja. Miután szomorúan konstatáltam, hogy feléltem a ProFiber-es készleteimet, visszatértem szájhuzogatva ehhez a Vatika samponhoz és rögtön bántam, hogy nem a L'Oréal regeneráló, szalon minőségű termékcsaládja után kaptam tesztelésre a Vatikát. Ugyanis a ProFiber olyan szépen előkészítette a hajamat erre a tojásproteines samponra, hogy nem győztem hajmosás-hajszárítás után tapizni a hajam, annyira puha és selymes volt! Ugyanúgy hajregenerálásra lett kifejlesztve mindkét termékcsalád terméke, de önmagában a Vatika sajnos nem tud javítani a roncsolódott haj helyzetén: ProFiber előtt száraz és sprőd hajvégeket produkált, ProFiber után viszont selymes és puha hajat varázsolt. Mivel rásegítés nélkül nem hatékony, nem fogom megvásárolni.

Yves Rocher zab krémtusfürdő
Előbb érkezik az elfogyottas poszt, mint a bejegyzés a termékről, de már szerintem megszokhattátok, hogy nálam semmi sem a normális mederben folyik :) A szeptember 24-i bloggertalálkozón jutottam hozzá ehhez a 400 ml-es tusfürdőhöz, melyet azonnal be is tettem a zuhanykabinba és szépen el kezdtem használni. Ugyan nem volt külön felpattintós kiöntőnyílása, hanem a normál, tekerős kupak eltávolításával jutottam hozzá a termékhez, mégis az a nagyon krémes állag és a fincsi, édes-tejes illat kárpótolt a kupakhajkurászásért. Remek cucc, írok még róla bővebben egy külön Yves Rocher bejegyzésben!

AVON Nutraeffects Balance arctisztító tonik
A Nutraeffects termékcsalád egyik oszlopos tagjával este a micellás vizes sminkeltávolítás után, reggel pedig az éjszakai arckrém eltávolításához itattam át 1-1 vattakorongot. Szépen kiszedte a pórusokból a szennyeződéseket ez az alkoholos tonik, viszont a szárító hatása miatt szinte azonnal el kezdett húzódni tőle a bőröm és csak úgy itta be utána az arckrémet.




Face2face


Ebelin vattakorong
Puha és vastag korongocskák, melyek jól felveszik a tonikot/micellás vizet és nem csúsznak szét a préselt vattakorong rétegei az arctisztítás végére sem. Remek kis termék!

La Roche-Posay micellás víz
Pár szempillantás alatt elfogytak ezek a kis kiszerelésű micellás vizek, melyek még mindig nem tökéletesek a krémes szemfesték lemosásához (Maybelline Color Tattoo), oldalra kikenik és egy másik vattakoronggal kell véglegesen eltávolítani a halántékomról, mehh :(

AVON Glow bronzosító gyöngyök
A tavalyi Digital Divas konferencián kaptuk ezeket a bronzosító gyöngyöcskéket, azonban egyik nap belepillantva téli takaró borította a gyöngyök felszínét - bepenészesedtek.

The Body Shop - E-vitaminos éjszakai arckrém
Kellően sűrű, zsíros, tápláló krém volt, szerette a bőröm. Később lehet, újraveszem, miután kiürítettem az éjjeliszekrény arckrémes fiókját (tudom, rémes vagyok - vagy inkább vészes halmozó) :P



Termékminták


Vichy Normaderm nem komedogén, parabénmentes hidratáló arckrém
Túlságosan fullasztónak találta a bőröm ezt a krémet, kissé a Nivea combos hidratáló krémeit juttatja eszembe, amik alatt szó szerint melegük volt a pórusaimnak. Nem szerettem.

Vichy Idéalia Life Serum
Ezek az uccsó tasakok, jelentem: mind elfogyott (yeaaaaaaaah!). Eleinte nem volt felhőtlen a viszonyunk, aztán közös nevezőre jutottunk a Lush Cup O'Coffee arcpakolásával és onnantól imádtam reggelente ezt felkenni a pofimra! Nagy kiszerelésben szeretném a későbbiekben megvenni.

Clinians C-vitamins, energizáló nappali arckrém
Túl sok volt a bőrömnek ez az 1-1 C-vitaminos krém, nem tudott maradéktalanul beszívódni és a T-zónában át is fényesedett tőlük a bőröm. Nem váltak be.





Ti is haladtok a felhalmozott készletek felhasználásával? Vagy csak egyszemélyes ünneplést nyomok? :D

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Nálam nem nagyon van felhalmozott készlet, kivéve lakkokból és tusfürdőkből, de utóbbi nem az én bűnöm, férjnek vannak illatmentes tusfürdői, simán rájárok, ha az enyém elfogy :) A DM-es korongot én is újra fogom venni, vettem Lidl-set, az valami arcnyúzó, elhasználom lakklemosáshoz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a simán rájárós dolog nagyon cuki! Lehet be kéne újítanom a férjnek illatmentes tusikat? Hmmm :P

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész