Dekorsarok - új sminklakás: az ikonikus 9 fiókos IKEA ALEX tároló


A történet 2 évre nyúlik vissza, nagyjából azóta lesem, mikor lesz leárazva az Alex tároló - Youtube guruk videós háttereiből az a bizonyos, ikonikus darab -, de nem jártam túl nagy szerencsével, így nagy duzzogva, de pár hete teljes áron, 29.990 forintért megvettük. Az már csak a véletlen műve, hogy a 9 fiókos, fehér IKEA szekrény ugyanolyan néven fut, mint az egyetlen fiúmacska a családban :)

Instagramon úgy láttam, nagyon kíváncsiak vagytok rá közelebbről is, így hoztam egy step-by-step mintára drawer-to-drawer bejegyzést, hogy láthassátok, hova költöztek át a kincseim.

Az első fotón látható helye még nem a végleges, a mögötte látható, pisztáciazöld falat most festjük át tejeskávé (mi más, ugye) színűre, ezáltal az irodasarok is átalakul majd, az új asztalka mellett fog állni a sminklakás - természetesen arról is értesülni fogtok bejegyzés, illetve képek formájában.











Íme közelebbről ez a szekrényke, akit amiatt hívok szekrénykének, mert kicsinek bizonyult az összes holmimhoz, melybe az újságok is beletartoznak, így jó eséllyel kap majd egy testvérkét is.
A teteje kiváló az átlátszó, akril rúzs- és a papír-írószer részlegről beszerzett, hálós, 3-részes paletta-tárolónak (mindkét típusú tároló a Müllerből van), bloggereknek pedig a téli zimankóban fotózáshoz :)



Fentről lefelé haladva 5 kisebb és alatta 4 mélyebb fiók áll rendelkezésünkre, melyekbe vehetünk különféle elválasztókat, én ezt a lépést kihagytam, mert így is nagyon gyorsan kimaxoltam a kihasználható férőhelyet - ilyenkor bánom, hogy nincs Container Store itthon, ott aztán tényleg mindent be lehet szerezni, ami csak a tároláshoz és rendszerezéshez szükséges, szóval ha valamilyen magyarországi forgalmazó most ezt olvassa, akkor lécciléccilécciiiiiiiiiiiiiii!

Elsőként a mono szemhéjpúdereimet cuppantottam be a fiókba, az első oszlop az ásványi mono-kat tartalmazza, majd a Catrice-Essence-L'Oréal flottát, utána a többi márkától beszerzett mono szemhéjpúderek sorakoznak, végül az uccsó másfél oszlop a krémes szemfestékeké - itt hadd ragadjam meg ama történelmi pillanatot, amikor egymás mellett láthatjátok a Maybelline Color Tattoo On and on bronze árnyalatának majdnem kifogyott és utánpótlás tégelyét: 

A fiók alsó részébe pirosítókat pakoltam, azt hiszem, ezen a téren tök büszke lehetek magamra, mert igen keveset birtoklok ebből a sminkcuccból...bezzeg a mono szemhéjpúderek...édes istenem...!




A második fiókban a kis szemhéjpúder-paletták laknak, a bal alsó szabad területre pedig beköltözött az egyetlen primerem és sminkfixálóm:



A harmadik fiók dugig van a BB krémjeimmel és alapozóimmal, baloldalt lent pedig helyet szorítottam két highlighternek, L-alakban pedig a porpúderek laknak a jobb oldalon:




A negyedik, keskeny fiók hátsó részébe a kézkrémjeimet pakoltam, az elejébe pedig azt a kismillió szempillaspirálomat rendeztem, amikkel rendelkezem jelenleg - na ez egy szép mennyiség, azt hiszem.
Kettejük közé bedobtam a szempillagöndörítőt, melyet nem sokszor használok, mert vagy ráfogok a szemhéjamra, vagy a szempilláim uccsó egytized részét sikerül közrefognom vele:



A következő fiók már nem rejt annyi kincset, hátul a Strawberrynetről rendelt, előtte az Urban Decay palettám lakik, a másik oldalon pedig két ecsettisztító (Pupa és MAC) folyadék, valamint a mini szemöldökrészleg a jobb alsó sarokban:



Innentől pedig jön az archív részleg, igen, a korábbi lapszámokat szépen, jókislány módjára őrzöm mindaddig, amíg egyszer be nem gőzölök és nekiülök szanálni közülük:






Nos, ezek voltak a kis, berendezett fiókocskáim, remélem tetszett ez a kis betekintés a készletembe, írjátok meg mindenképpen kommentben azzal együtt, hogy Ti hol/hogyan/miben tároljátok a sminkjeiteket!

Pusza: Reni




Megjegyzések

  1. Fuuu, biztos valami selejtes bennem, de szeretek bekukucskálni mások szekrényeibe :D
    Nekem is nagy álmom egy Alex egyébként. Na majd egyszer! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi ilyesmiről nincs szó, megnyugtatlak :D
      Már most előre szólok: imádni fogod :)

      Törlés
  2. Szuper, jól beleköltöztél. :) Emlékszem, én is hogy örültem, mikor megvettem. Most már nem szeretem annyira, leginkább a fiókok magassága miatt. Ne legyen igazam, de lehet, hogy a magazinoknak nem lesz jó helye benne, mert nálam egy tucat körömlakk alatt is képes volt megereszkedni a fiók alja. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűha, köszönöm, hogy szóltál, figyelni fogom a fiókok alját ezek után!

      Törlés
  3. nekem is nagy álmom volt Alex, viszont ugye tőlem elég távol van az IKEA, így mindig csak álom maradt sajnos. de találtam már utánpótlást, igaz a közelébe sem ér Alexnak, de legalább annyira szeretem, mint őt szeretném. :)

    http://mannakormok.blogspot.hu/2015/10/szemelyes-koromlakkjaim-tarolasa.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, ez nagyon kis szép szekrény, tetszik! :)

      Törlés
  4. Én is Ikeás szekrényben őrzöm eme kincseimet, csak én a Malm sorozatból vettem meg a tükröset. A tetejét én is tele pakoltam, így a tükröt egyáltalán nem használom ki. :) A mono szemhéjpúdereid mennyiségét irigylem, de spirálból valahogy nekem is ennyi van. :D Szuperül berendezted és ahogy olvastam, már tervezed a másodikat is. Hát igen, innentől nincs megállás. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Kriszti, örülök, hogy tetszik :D

      Törlés
  5. Ja igen, ránéztem a Container Store oldalára, hát nem kellett volna... :D

    VálaszTörlés
  6. Sajna nekem be sem férne az Alex sehova. Két szép kis dobozban tárolom a monokat, palettákat, pirosítókat a fürdőszobában. :) Most vettünk a párommal egy komoly gardróbot, és abban ilyen nagy fiókok vannak, sk fogok csinálni bele szép bélelt papírdobozokat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komoly gardrób - ez igen komolyan hangzik! :)

      Törlés
  7. A Container store-t támogatom, abszolút! :D Lehet csak az én dilim, de nekem így elválasztók nélkül olyan fura, én tuti tennék bele, valamiért a szépérzékem tiltakozik az összeömlesztett cucclik ellen. :D

    Az enyémek egy nagy akril tárolóban (olyanban, amiben a narancssérga szivacsod van) meg egy kisebb, két fiókos Malm szekrény felső fiókjában laknak, de rettegek, hogy egyszer kinövöm ezt a helyet is. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne rettegj, mert biztosra mondom, hogy ez be fog következni! :)
      Azóta sajnos jártam IKEA-ban, műanyag, 4-osztásos tárolókat szereztem bele - ja, meg még egy Alex-et, de ez már csak részletkérdés :P

      Törlés
  8. Évek óta vágyom rá, de még nem sikerült beszereznem. Mikor Ikea közelbe jutottam akkora pechem volt, hogy épp nem volt nekik belőle. :D De talán idén karácsonyra sikerül beszereznem. Nagyon kellene már, mert nem igazán férek el. Az uram meg nem szívesen kerülgeti a sminkcuccokat. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezeknek a pasiknak minden sminkcucc útban van, még egy sima, arckrémes tégely, sajnos tudom, miről beszélsz - be kéne vezetni az alanyi jogon járó Alexet bloggereknek :P

      Törlés
  9. Nagyon jól néz ki ez a tároló, tök jól berendezted őket. Egyszer majd nekem is lesz egy ilyenem.. hátha! :))
    Egyébként szerinted nem más a színe a két On and On bronznak? Én az első példányomat sikeresen elhagytam, pár hónapra rá pótoltam, de szomorúan konstatáltam, hogy más a színe. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legkésőbb a jövő héten szándékoztam írni az új CT-ről a Max Factor hasonló, tégelyes szemfestékével együtt, ezt is mindenképpen beleveszem a bejegyzésbe, amit írtál, köszönöm!

      Törlés
  10. Ööö, annak ugye tudatában vagy, hogy nálam is vár Rád három nagy doboznyi lakberendezési magazin? :-D

    VálaszTörlés
  11. Válaszok
    1. Igen, kissé halmozós típus vagyok...kissé... :P

      Törlés
  12. Nekem is ilyen van, nyáron vettem, de lassan venni kell még egyet. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt