Teszt: L'Oréal ProFiber Rectify hővédő

A L'Oréal jóvoltából a hajam hosszú hetek óta egy professzionális termékcsalád előnyeit élvezheti és ez meg is látszik rajta: könnyed, puha, egészséges kinézetű és mióta a hajkefém is lecseréltem a Tangle Teezer egyik jól sikerült másolatára, olyan fénye van, hogy jelenleg arra a kérdésre keresem a választ, hogy eddig miért nem tudtam ilyen jót tenni a hajkoronámmal.
De még mielőtt egy update hajápolási rutinos bejegyzés következne, lássuk, hogy a hajszárítás során ki vigyáz az én tincseimre.



















A remekbe szabott L'Oréal bloggernapon egy gyors hajanalízist követően a hajunk állapotához választottak sampont, balzsamot és egy hővédőt, ma utóbbiról lesz szó.
A szalonkezelés részeként a haj regenerálása és jó állapotának megőrzése nem merül ki szerencsére a sampon-balzsam/hajpakolás kombinációban, egy átlátszó zselét tudunk kinyerni ebből a tubusból, melyet a haj hőkezelése előtt szoktam felvinni a még víztől nedves törölközőszáraz hajtincseimre:





Az elején tényleg azon gondolkodtam, hogy most ez komoly? Emiatt, hogy lényegében bezselézem a hajam, majd egy napot veszítek és kétnaponta kell majd hajat mosnom miatta? Gondolhatjátok, hogy milyen érzésekkel vágtam bele a használatába, de legnagyobb szerencsémre egyáltalán nem viselkedik keményre száradó, ragacsos hajzseléként, inkább mint egy zselés állagúra "főzött" hajápoló szérum, amit el kell képzelni ehhez a termékhez. Pikk-pakk beszívja a hajam, alig pár másodperc alatt el is tűnik az ujjaim közül, amint átsimítom vele a tincseket.

A szokásos hajszárítási rutinomon nem változtattam emiatt a termék miatt, így a törölközővel történő vízfelitatás után jöhet a hajvégekre a L'Oréal Mythic Oil, utána a hővédő felvitele, majd a hajhab, ami a formázást segíti. Körkefe egyik kézbe, hajszárító a másikba és jöhet a móka.

A hajam nem nehezült el tőle, nem volt nehezebben formázható sem, a puhaságát és a könnyedségét megőrizte, semmi negatív dolgot nem tapasztaltam a termékkel kapcsolatban - hozzáteszem amiatt is néztem ennyire kritikusan, hogyan működik nálam, mivel eddig nem használtam külön hővédőt a hajamon (whaaaaat?). Mondjuk ez alapján lehetett volna a bejegyzés címe Egy blogger vallomása is... :D




Amióta kipróbáltam, a 3-napos hajmosási rutinom aktív részét képezi ez a hővédő szérum, nagyon megszerettem, a hajam továbbra is nagyon puha és könnyed, jó hozzáérni, na!

Mindenképpen szerezzétek be ezt a hővédőt is a sampon és balzsam/hajpakolás mellett, amennyiben ellátogattok egy L'Oréal szalonba, hogy részesülhessetek egy L'Oréal Professionnel ProFiber szalonkezelésben, előszeretettel ajánlom!



Nektek van bevált hővédőtök? Meséljetek!

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Avon hővédőm van, hármasával veszem őket, nekem az megfelel. Ha rövidebb hajad van, igazából úgysem tud annyira károsodni, szóval jó ha van hővédő, de úgyis vágatod. Enyém derékig ér, öt centit vágatok belőle nemsokára, nem szeretem, ha már seprűs a vége.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt