Szeptember hónap kedvencei 2015

Újra használatban lévő sminkcuccokról írni nem is tudtam, mekkora örömet fog jelenteni: újra munkába álltam, reggelenként újra arcot rajzolok magamnak a tükör előtt, amely után lélekszakadva száguldok lefelé az utcán, hogy elérjem a járatomat...na igen, valami sosem változik :)















Rimmel Stay Matte alapozó
Még valamikor a reneszánsz kor elején vehettem leárazva, tényleg már idejét sem tudom pontosan, most viszont nagyon jó szolgálatot tesz, ugyanis erősen közepes fedésével sokszor még a BB krémek használatakor elengedhetetlen Catrice Camouflage korrektor használatát is feleslegessé teszi. Nagyon szépen elfedi a hegeket, a kipirosodásokat teljesen eltünteti és nap végén is fent van a pofimon.

Maybelline Color Tattoo - On and on bronze
Már mindjárt elfogy, már mindjárt elfogy...de addig is előszeretettel használom a teljes szemhéjamon: csak végighúzom rajta párszor az egyik szintetikus szálakból álló lapos, szemrevaló ecsetemet, felkenem a szemhéjamra és már spirálozhatok is. Nincs szükségem bonyolultabb szemfestésre, egész nap a helyén marad és folyamatosan szolgáltatja a bronz-arany fényjátékot a szemhéjamon. Kötelező beszereznetek! :)

Picture Polish - Bordeaux
A hónap vétele volt ez a lakk, nem is tudtam, hogy hiánypótló ez a szín, de tényleg az: vibráló, mély, aztahétszentségit bordó szín, telitalálat! Hamarosan érkezik önálló blogposzt formájában felkenve.

Flormar terrakotta pirosító
Még mindig domború a pirosítóm teteje, egyáltalán nem akar fogyni, pedig szinte csak őhozzá nyúltam egész hónapban és dobtam fel a kedvenc Real Techniques ecsetkémmel az arcom két oldalára. Igazi őszi, tompa mályvás szín, de a benne lévő csillámok izgalmassá teszik, szóval semmi őszi búskomorság! :)

Pupa Vamp szempillaspirál
Nem tudtam, hogy ilyen hosszúak is tudnak lenni a szempilláim, komolyan megdöbbenéssel távolodom el a tükörtől, miután felapplikáltam a festéket a pilláimra. Nagyon ott van ez a kis termék, bátran vegyétek meg, mert jóóó!

Catrice Eye Brow pencil
Nem túl krémes, nem is alulpigmentált termék, pont jó, könnyen és gyorsan fent is van a helyén, a nap végén pedig van mit lemosnia a micellás vízzel átitatott vattakorongnak a szemöldökömről, mert nem nagyon akar onnan napközben "elpárologni" a felvitt szemöldökszín.






Balea Trend It Up szárazsampon
Addig éltetem, ameddig csak tudom, mert nagyon jó, nagyon szeretem, komolyan mondom, várom már a hajmosás nélkül húzzunk ki még egy napot napokat, mert csak befújom vele a hajam és pár percen belül dús, puha és fantasztikusan egészséges, selyemfényű hajkoronát kapok vele. Akarom őt vissza a DM polcaira! Most! #hisztike

L'Oréal ProFiber Rectify hővédő szérum
Puhán tartja, ápolja és még védi is a hőtől a hajam, mindezt egy hajformázó zselé kinézetével...elsőre néztem én is nagyokat, hogy hát köszi, ettől a zselétől majd jól lelapul a hajam és moshatom majd 2-naponta. Nagy ámulatomra nem így lett, érezhetően nagyon jól esett a hajamnak, hogy a hajhabos beszárítás előtt szépen átmentem a tincseken ezzel a zselés hővédővel - holnap olvashattok róla bővebben is a blogon :)

Lush - Cup O'Coffee arc- és testpakolás
Nem tudok nem elfogultan nyilatkozni kávés termékekről, jó? Ez egy zseniális pakolás, a bőröm imádja, ráadásul ez a termék hozta közös nevezőre az arcbőrömet a Vichy Idealia Life Serum arckrémmel, melyet az elején ki nem állhatott a bőröm. Aztán egy arcpakolással töltött kádfürdőzést követő napon bekövetkezett a csoda és azóta is a Vichy-t kenem fel a pofimra reggelenként és szereti a bőröm.

Chanel parfüm - Chance
A kicsit cidrisebb idő beköszöntével automatikusan nyúltam ezután az édes illat után, már régóta használaton kívül volt, pontosabban üvegnézegető üzemmódban, de ha nem használom el, akkor sosem fogom napközben magamon érezni az illatát.





Meséljetek, van közös kedvencünk? :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Annyira gyönyörű még mindig az a Flormar pír, folyton megakad rajta a tekintetem! :) Szerintem ha ötször ennyi ideig élnél se tudnád elhasználni teljesen...:D

    VálaszTörlés
  2. nice
    Learn how to take better photos with your phone
    new post: http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/10/external-universal-lens-for-phone-take.html

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt