Szárnysegéd termékek: amikor az egyik nélkül nem szuperál a másik

Ha önmagában kellene nyilatkoznom egy-egy termékről, akkor nem kizárt, hogy a nem éri meg a pénzüket posztsorozat keretein belül mutatnám be őket - viszont ha vagyok olyan szerencsés, hogy olyan termékekkel együtt próbálom ki őket, melyek javítják az előző termék teljesítőképességét, akkor már más aspektusban látom a tulajdonságait.
Íme egy újfajta bejegyzéstípus a blogon, mely olyan termékpárosításokat tartalmaz, melyek külön-külön nálam nem nagyon működtek volna, na de így együtt...:


HAJ




L'Oréal Rectify Profiber hővédő & Fructis Densify Boosting Mousse

A L'Oréal zselés hajápoló-hővédőjéről nem is olyan régen olvashattatok a blogon, ez a kicsike a Profiber szalon termékcsaládba tartozik és a legkevésbé sérült hajszerkezetre fejlesztették ki. Bármennyire is meg vagyok vele elégedve, olykor bizony kimarad a reggeli nagy rohanásban a használata, az előző hajhabom elfogyasztása után viszont ennek szemmel látható és érezhető bizonyítéka volt. Történt ugyanis, hogy a Fructis hajhabot önmagában, a zselés hővédő nélkül használva borzasztóan szállt a hajam, feltöltődött statikus elektromossággal és kábé 24 órából 24-et így is viselkedett. Amikor viszont nem maradt ki a hővédő használata, nem tapasztaltam egyáltalán ilyen "szálldogálást", teljesen rendben voltak a tincseim, nem akartak szétmászni a hajszálak a szélrózsa minden irányába.
A fentiek alapján nem 2, hanem 3 az egyben a L'Oréal hővédőm, mivel a hajszerkezet regenerálása és a hővédelem mellett még az elektrosztatikus feltöltődést és kordában tartja, a Fructis hajhabot pedig használhatom továbbra is nyugodt szívvel, nem fogja a kukában végezni.



ARC


Himalaya Herbals Neem arcradírozó & The Body Shop E-vitaminos éjszakai arckrém

A Neem arcradírom továbbra is tökéletesen működik az arcomon, azonban a hidegebb idő beálltával egy-egy arcradírozást követően jelentős mennyiségű száraz, hámló terület jelentkezik az arcomon, melyet viszont azonnal kezelésbe tud venni az esti radírozást követően felvitt, remekül tápláló The Body Shop E-vitaminos, éjszakai arckrémem. Kellően zsíros ahhoz, hogy táplálja, kezelje a kiszáradt területet, de nem annyira, hogy reggelre csillogjon a bőröm az átfényesedéstől. Pont elegendő hidratálást nyújt a problémára, se többet, se kevesebbet, meg vagyok elégedve.




ARC -> SMINK


Lush Cup O'Coffee arcpakolás &Vichy Idéalia Life Serum & Rimmel Stay Matte alapozó

Bármi jöhet, ami kávés. Úgy értem: BÁRMI. Erre a kijelentésemre úgy tűnik, a Lush is felfigyelt, mert elérhetővé tette a kávés arc- és testpakolást a kínálatukban. Épphogy kitették aznap a polcokra, már le is emeltem egy tégellyel, az illatáról és a hatásáról most nem is beszélnék, legyen elég annyi, hogy TÖ-KÉ-LE-TES.
Már a kávés tökéletesség megvásárlása előtt úgy döntöttem, hogy a tengernyi arckrémmintámat szépen, lassan el kezdem elhasználni, ebből a Vichy Idéalia Life Serum-ból azonban drága Katy-nek köszönhetően kismillió tasakom volt, így ezzel a termékkel kezdtem. Gyűlölte az arcbőröm, felháborítóan sok gyulladást okozott, nagyon hamar kifényesedett, fuhh! Aztán egyik este feldobtam a Lush arcpakolását és másnaptól megváltozott minden, nemhogy elviselte, de egyenesen szerette onnantól a bőröm a Vichy termékét, el sem akartam hinni! Na ez a pakolás az igazi szárnysegéd!
Aztán bejött a képbe a dolgozó nő reggele és bizony felkerült a bőrömre az alapozó is. Na már most ez a Rimmel matt alapozója a nem éppen zsíros bőrűeknek kifejlesztett Vichy arckrém átfényesedését kordában tartja a homlokomon, amellett nagyon kicsit kopik csak napközben, gyönyörűen a helyén marad, gyulladásokat pedig nem idéz elő úgy, mint a The Body Shop teafaolajos BB krémje.



PÍR


Flormar Terrakotta pirosító & fake Real Techniques púderecset

A fenti pirosítón még a mai napig nem látszódik, hogy bárki is használná, pedig így van, az ősz beálltával visszatértem ehhez a mályvás-ezüst csillámos cukisághoz, nagyon-nagyon szeretem! A Katy-től kapott e-bay-es Real Techniques tömött, puha fejének köszönhetően pedig épphogy egyszer belemártom a márványmintás pirosítóba az ecsetet és egyből a kellő mennyiségű pirosító kerül a pofimra. Már csak eldolgozom pár körkörös és seprő mozdulattal a fülem irányába és már indulhatok is, ez eddig a legtökéletesebb ecsetem ehhez a pirosítóhoz!




Remélem, tetszett ez a bejegyzéstípus és máskor is szívesen olvasnátok ilyen jól bevált termékpárosításokról!




Most pedig Ti meséltek: Nektek vannak a fentiekhez hasonló, "szárnysegéd" termékeitek?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Na igen, a napokban fejlesztettem ki egy szuper hajbalzsamot a Balea Oil Repair és a Gliss Kur Ultimate Volume összekutyulásával. Az előbbi olcsó és agyonhájpolt...de hiába, ha másnapra egy idétlen és formátlan fészek van a fejemen. A Gliss Kur eme gyönyörűsége sem jó egymagában semmire, kezelhetetlen kifésülhetetlen haj a végeredmény. De mivel már vagy egy éve ott csücsült a kád szélén gondoltam, összekeverem a kettőt had fogyjon.... Reggel ért a meglepetés a tükörbe nézve, nem hittem a szememnek, hogy úgy áll a hajam nyolc óra alvás után, ahogy előző este beszárítottam, valamint selymes és fényes. :D Úgy látszik ebben a párosításosdiban nem vagyok egyedi eset. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No, akkor lehet, hogy adok még egy esélyt a felháborítóan rossz Gliss Kur hajpakolásomnak egy Baleával való kutyulással, köszi az ötletet :-)

      Törlés
    2. :D :D na hajrá hajrá...

      Törlés
  2. Nagyon jó kis bejegyzés volt, és kíváncsian várom a következő részeket :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt