New in: szülinap, névnap, Glamour-napok, WonderLab, TRAS, Yamuna, Nailland, Lush, Rossmann, Auchan

Ezen a héten a névnapom érkezett el, mint ünnepelni való esemény, azonban Katy-vel csak nemrég tudtunk megejteni hosszú idő után egy találkozót, minek után elárasztott engem a születésnapi ajándékaimmal - persze most sem fogta vissza magát :)
Egyúttal megmutatom, mivel lepett meg a kis családocskám, illetve milyen új szerzeményekkel bővült az ékszeres és sminkes fiókom.



















Birthday


A Lush fürdőbombát anno nagy veszekedések árán választottuk ki Katy-vel, mivel már akkor oda szerette volna adni, én meg hevesen tiltakoztam, mivel akkor még a kanyarban sem volt a szülinapom, nomeg dolgozott bennem a hiúság, hogy engem aztán egy korán érkező ajándékkal senki se öregítsen. Még mindig isteni illata van, szerintem a ma estémet a kádfürdőzésnek fogom szentelni, mit tippeltek, mit dobok majd a kád forró vízbe? :D
Az AVON egy remek lelőhely arra, hogy bogyigyümi mániámat kiélhessem, jelen esetben Katy rányúlt a tökéletes színű és illatú fürdőtermékekre, melyek inspirációul szolgáltak a fenti pár bogyós füli kiválasztásához egyaránt.
A NYX HD korrektor nála nem aratott akkora sikert, mint nálam a szem alatti karikákra, így megajándékozott vele, az az aztékmintás nyaklánc pedig nagyon de nagyon szépen visszaadja a stílusom! Amiatt is vártam nagyon, hogy végre megláthassam az ajándékaimat, mivel a nyakék egészen Belgrádból utazott haza, ahol a Koton nevű üzlet kínálta ezt az ékszert...most hagyok egy kis időt... :)


Nameday


Mivel idén "sajnos" egy kávétortával ünnepeltem a harmadik iksz betöltését, így anyum névnapomra sütötte meg a tradicionális máktortát - hétfőn és szerdán is ezt vacsoráztam #nommmm
Egy rókamacska kulcstartóval és egy bokacsizmával ajándékozott meg a tortán kívül anyum, a zuramtól pedig a képen látható bronz-smaragdzöld Starbucks termoszt és ezt a puha H&M sálat kaptam - a fenti képet elnézegetve hivatalosan is kijelenthetem, hogy bizony elkezdődött az a bizonyos ősz!



TRAS


Kiskifli&nagykifli párna együtt: 8.990 Ft helyett 7.980 Ft

Hiába vannak különböző stílusú díszpárnáink, ezeket inkább a kanapén cserélgettük, az ágynak nem volt saját, dedikált díszpárnája, valahogy egyiket sem éreztem az igazinak. Aztán Facebook-on láttam, hogy az Alap Café-ba (Arany János u. és Nyugati pu. között) beköltözik pár magyar tervező és kedvezményes áron tudjuk megvásárolni a termékeiket, nem utolsó sorban személyesen is megismerkedhetünk velük. Így hát nekiiramodtunk a zurammal és azon a szombaton a Street Food Show helyett az Alap Café-t és a Cat Café-t választottuk délutáni programként, megismerkedtünk a TRAS márka tervezőjével, átsétáltunk macskázni és tejeskávézni. Jó kis nap volt!



Kence meg fice


A Rossmann-ba beszabadulva megvettem a szokásos csomag vattakorongot, ami még mindig remekül működik és megvettem életem első Batiste szárazsamponját, mely sajnos így, első használatra nem feltétlenül győzött meg, de még tesztelgetem.
Az Essie lakkok közül a metálkék és a vibráló narancs az idei ősz vezető színei a Marsala mellett, a pasztell lila lakkot pedig nagyon nem szeretném magyarázni, egy lila lakk BÁRMIKOR jöhet. A nem drogériás lakkok posztjában fognak rövidesen bemutatkozni.
A Picture Polish legújabb kollekciójából egyedül a Bordeaux tudott rám olyan hatással lenni, hogy szinte összefutott a nyál a számban, így majdhogynem örömmel adtam ki rá az árát :)
Egy mézes ajakápoló mindig jól jön, a Lush-ban voltak olyan aranyosak, hogy megleptek vele, köszönöm szépen!



Utolsó esély, Yamuna boltnyitás és Glamour-napok


Nivea zuhanyzás közbeni testápoló 1.599 Ft helyett 500 Ft
Yamuna sheavajas testvaj: 2.800 Ft

MaxFactor Excess Shimmer - Bronze: 3.199 Ft helyett 1.599 Ft
Maybelline Color Tattoo - On and on bronze: 2.199 Ft helyett 1.099 Ft
Astor Gel Shine Top Coat: 1.499 Ft helyett 749 Ft

A Nivea 400 ml-es, zuhanyzás közbeni testápolóit 500 Ft/db áron árulta a madaras teszkó, ezen az áron adok a márkának egy utolsó esélyt, aztán ha tényleg nem működik a bőrömön ez a tubusos verzió, illetve nem lesz jó illata (írtátok, hogy lehet, a fémtasakos termékminta a kiszerelése miatt lehetett eltérő illatú), akkor átruházom anyumra a termékeket, a rohanós hétköznapokon jó szolgálatot tesznek majd nála.
A Yamuna Shop ezen a héten nyitott meg a Jászai Mari téri Lush bolt helyén, egy letisztult, kifinomult stílusú üzlethelyiségbe léptem be, gondosan, ugyanakkor szellősen elhelyezett termékcsoportok figyeltek rám a polcokról, igazán könnyű lett volna válogatni, ha nem célirányosan érkeztem volna, mivel szinte rögtön lekaptam a polcról a shea vajas testvaj nagy kiszerelését - ez nagyon betalált nálam, amikor bemutatkozott a márka ebben a Pixiboxban.

A G-napozás alkalmával a drogériás kuponokat használtam fel szombat reggel a DM-ben, elsőként egy jó nagy nevetéssel kezdtem, ugyanis az üzletbe betérve egy Gollam tekintettel megáldott vásárló elég bizarr módon, lábujjhegyen hordta bele a félig eldugott bevásárlókosarába a kuponos termékeket. Ezek után rádöbbentem, hogy a környék lakói ebben a hónapban csak mosni és fürödni fognak, ugyanis egyetlen Persil, Silan és Fa termék nem volt a polcokon. Egy sem...
A Color Tattoom végére érek mindjárt, így most már nem húzhattam tovább, meg kellett vennem az utánpótlást az On and on bronze-ból, bevallom töredelmesen, hogy ennyire személyre szabott sminktermékkel nem nagyon találkoztam életem során, annyira jó az állaga, annyira veszettül tartós és olyan világító kék szemeket varázsol nekem, hogy minden egyes alkalommal csak lesek. Nagyon el lett találva ez a termék, hatalmas pacsi a Maybelline-nek érte!
A MaxFactor kuponnal a kíváncsiságomnak tettem eleget, mindenképpen a készletemben szerettem volna tudni ennek a márkának a krémes, bronzos szemhéjfestékét. Kíváncsi leszek, hogy mennyire fog beválni nálam - lehet, hogy leváltom a Color Tattoo-mat erre? :)
Az Astor fedőlakkokról mostanság nem tudok rossz véleményt olvasni, féláron pedig a már kezelhetetlen állagú SecheVite fedőlakkom helyébe léphet.




WonderLab SALE


Juhász Dóra neszesszer: 5.500 Ft helyett 3.3.00 Ft
The MamaKin rozé aranyozott rézgyűrű: 8.900 Ft helyett 4.900 Ft
CselőMari bronz nyaklánc: 1.500 Ft-ra leárazva

A magyar tervezők darabjait nem csak tőlük vehetjük meg közvetlenül, hanem egyre több olyan koncepciójú üzlet nyílik meg, ahol több tervező munkái is megtalálhatóak: megfoghatók, felpróbálhatók, egyáltalán az, hogy egy helyen láthatjuk, milyen árfekvésből válogathatunk, sokat segít abban, hogy milyen és főként mennyi örök darabra ruházunk be.
A WonderLab az egyik ilyen üzlet, ahová rendszeresen betérek, az előre kiszemelt ruhadarab viszont eléggé előnytelenül állt rajtam, de nem kell félteni, találtam olyan kincseket, hogy csillogó szemmel léptem ki az üzletből :)

Juhász Dóra puha, minőségi neszesszere olyan vibráló színekből áll, hogy jóformán beszélt hozzám. A kék-fekete változatával anyumat leptem meg, szóval már őt se keressétek az üzletben! Mármint anyumat se és a neszesszert se.
A The MamaKin is csábított a maga gyönyörű példányaival, én ezt a blog kezdőbetűjére hajazó, bronz N-gyűrűt választottam, hozzá egy fantasztikus CselőMari bronz nyakláncot, utóbbinak egyszerűségében rejlik a nagyszerűsége.





Most pedig Ti jöttök: Glamour-napi beszámolókat kérek! :D

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Boldog Névnapot utólag is! Koton ide vagy oda, de az az azték lánc elképesztően jól néz ki. Jó választás volt, megérte várni rá.

    VálaszTörlés
  2. Boldog névnapot, szintén utólag – sajnos naptár híján figyelmetlen vagyok, és elfeledkeztem róla :-( De ami késik, nem múlik, és szépen felköszöntelek majd ezen alkalomból is :-) A fülbevalót egyébként a djkatydesign kínálatából választottam :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt