Music love: I am tired of this place, how people change

Jelenleg a betanulási folyamat az agyam olyan részét köti le, amit eddig nem nagyon használtam, nem hiába: rég volt már az, amikor új információkat, embereket és főként idegennyelv-használatot gyakoroltam, szóval mostanában sokat hallgatok utazás közben zenét.
A most következők nagyon beleillenek a melankolikus őszi hangulatba, így ne csodálkozzatok rajta, ha azon kapjátok magatokat, hogy Ti is ezt hallgatjátok a munkából hazafelé menet :)


I am tired of this place, how people change - jól beszél, muszáj volt, hogy bekövetkezzem életemben a változás, csak ezt a tényt valahogy egy csipkefüggöny mögül néztem eddig, viszont az új környezetben töltött idő minden percét élvezem:






Netti ismertette meg velem ezt a muzsikát, nomeg azt a sorozatot, amiért veszettül el kezdtem rajongani - nem győzők neki elég hálás lenni ezért :)




A romantika rajongói is találnak kedvükre való muzsikát a Teen Wolf sorozat kapcsán, ez itt nagyon brrrr:




Gyönyörűen van felépítve ez a zene, de ne aznap hallgasd, amikor összecsaptak a fejed felett a hullámok vagy pl. a kapcsolatod mélyponton van:





Én személy szerint ezzel a muzsikával fejeznék be egy napot: villany leolt, telefon letesz, mondom letesz! És csak ezt a zenét bömböltetni:




Nem voltam oda eddig a gitárszólókért, de itt cseppet sem viszi el a zenét a magányosan latinkodós dallamok irányába, épp ezért a kedvenceim között a helye:




A The Neighbourhood zenéivel nagyon kell vigyázni, mert az őszi esős reggelekhez kitűnően illenek:



A szívemnek ez a legkedvesebb muzsika, ugyanis azon a szombaton, amikor megszülettem, ez volt a listavezető szám - az egyik női magazin weboldalán találtam ezt az emléklinket és azóta is hálás vagyok érte: még bőven a film megtekintése előtt teljesen odáig voltam ezért a dalért, sosem tudtam megunni és felháborítóan hangosan hallgattam reggelenként, mikor a rádió a reggeli készülődés közben leadta.
A filmet (Breakfast Club - magyarul Nulladik óra) nézzétek meg, nekem elsőre és másodjára is unszimpatikus volt, harmadjára pedig mintha leesett volna a mondanivalója és csak azon kaptam magam, hogy azon a héten a kinti 40 fok helyett jegeskávéval fogyasztom a filmet :)





Fejvesztés terhe mellett hallgatható :P




Volt már Veletek olyan, hogy az első 3 másodpercből azonnal tudtátok, hogy imádni fogjátok a teljes zeneszámot? Na én pontosan így voltam ővele:






Ti milyen muzsikákat hallgattok az ősz beálltával?

Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész