Inspirational moments #3

Már körvonalazódik a novemberi, decemberi sűrű programom, szalagavató, bulika, Jersey Shore mintára vasárnapi vacsi de kettesben, otthon pedig festés, bútorok átrendezése, majd nyugodt szívvel hátradőlés. Utóbbi egyébként szinte biztos, hogy ki fog maradni, mert ott lebeg az az érzés, hogy sosincs teljesen kész az a munkafolyamat, sosem zárul le 100%-osan az a projekt, de majd úgyis tudni fogjátok, melyik fázisban tartok :)
Egy kis előzetes: már ott pihennek a gépemen a fázisfotók az egyes helyiségekről, lassan számíthattok egy előtte-utána bejegyzésre, várjátok már?







Reggeleim:





Hagyjatok magamra ezzel a csodával, köszike:












Imádom ezt a vibráló kéket:








Fájdalmas, téli naplemente:








No makeup makeup #janem:







Mááááánaaaaaaa:









Ha nyárhoz méltó nyár lett volna, ilyet is hordtam volna:









Ó, jöhetnek ezek az egy serpenyőben készült ételek, már csak egy jó, kovászos kenyér kell hozzá tunkolni:








Lila mani - mi más?








Igéző szemek:





Tökéletes, kötött, bujci pulcsi:








Fantasztikus látvány:







Lila táska...heves szívdobbanással görgetek most lejjebb:









Ú, de még mennyire!





Add ide a szandid:






A csokoládékrém feltalálója egy isten - nem az, aki a görög joghurtjait dobálja a földre a reklámban:







Aztékmintahhahhaaaaaaaa:








Backyard goals:







Csodás, fényes hajzuhatag:









Mmm, valami bogyigyümis üdítő lehet:








Úristen, de különlegesen szép vagy!








Kicsit bangyi, ámde annál cukibb cica :D









Hiányzik ez a földön fetrengős, nyári meleg:










Ki jön pizzázni?







Kell a szoknyád, thx:








Na én EZT az őszt szeretem:












Egyszer valamikor úgyis lesz körömlakkom ettől a márkától:






Party ON:












Meséljetek, Ti miért szeretitek az őszt?

Pusza: Reni





Megjegyzések

  1. Imádom a képeidet, kis szusszanás van, mikor végignézem őket. De azért kajával ingerelni 11-kor! Sorban befalnám mindet, meg a piákat is.

    VálaszTörlés
  2. A reggeleim ugyanígy indulnak nekem is, csak nincs a lábam alatt cica :( (de remélem, hogy nemsokára lesz...) Az a lila táska, uhh... Igazán nem kéne ingerelned a többi lila-rajongót, kérlek! :D

    VálaszTörlés
  3. Jut nekem is egy szelet a pizzából? :)

    VálaszTörlés
  4. Óóó, ez a vállmutogatós pulcsi, kell! A fázisfotókra nagyon kíváncsi vagyok. Nálunk is megindulnak lassan a felújítási munkálatok, elsőként a nappalival. Új lépcső, villanyvezetékek újrahúzása, mennyezet lambériázása, végül meszelés. És ez még csak a nappali...szerintem ez a lakásfelújítás eltart majd egy jó 10 évig...

    VálaszTörlés
  5. A fekete cica és a faleveles utca! :) <3 Ja és én is beszállnék abba a pizza buliba! :P

    Én a színek és a hangulat miatt szeretem, amiben minden benne van. A füstös, csípősen hideg levegő. Az esti teázós olvasós nyakig betakarózós kandalló előtt ücsörgések, a falevéltakarítás, az őszi ételek... ja és novembertől a karácsonyi őrület. :D

    VálaszTörlés
  6. Lila körömlakk és táska, cirmik és az összes kaja, mert mindig éhes vagyok :(

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt