Inspirational moments #2

Most tartok ott, hogy 1 hónappal a munkakezdésem után semmire sincs időm. Egyszer csak reggel 6 délután 4 és este fél 9 van úgy, hogy összesen csak hármat pislogok. Felgyorsultak körülöttem az óralap mutatói, ami egy picikét ijesztő, ugyanakkor érzem, hogy végre újra működőképesek az életem különböző területei, egyik sem szenved hiányt semmiben. Csak én. Időben.
És nem utolsósorban: istenke éltesse az Orsolyákat! :)




Szeretetgombóc:



Galaxisos-háromszöges:



#citylights:



A lila ruhás hölgy másképp:


Örömkönnyek között elfogyasztandó melegszendó:


Drága rózsaszálam:


A Marokkó-ihletésű lépcsőkről még mindig nem mondtam le:


Még mindig nyerő a neonszín-szürke párosítás:


Forró kávé, szeretettel, Neked:



Sima, fekete magassarkúnak indul, de aztán:



Élvezetek halmozásának esete:



Ha egyféle manikűrrel lehetne jellemezni engem, akkor én ez lennék:



#nyunnyogás:



Általános iskola - geometriai formák óra:



Wow, ilyen létezik???



Lány állott, nyakában kőhalom:



Melankólikus hangulat:



Renike személyre szabott futócipője #aztékmintarulez:



Hammáf, faftof hambi:



Looooooooooove:



Lehozom Neked a csillagokat a...lépcsőről:


I am blue, dabadi-dabada:



Muffins for Starbucks fans:



Irodista outfit:



Fájdalamasan szép naplemente:



Partytime:



Li-la. Or-chi-de-a...



#dreamcoat:




Jó pihit Mindenkinek a hosszú hétvégére! :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. az utolsó előtti képet szívesen visszalátnám az én szobámban :D

    VálaszTörlés
  2. De szuper képek :) A szövegeken mindig vigyorgok :)

    VálaszTörlés
  3. Az első kép és a lila-zöld rózsa a kedvencem! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszettek a képek megint, de természetesen a cica volt a kedvencem :-D

    VálaszTörlés
  5. Az Elie Saab ruhát kérném szépen, az az egyik örök kedvenc darabom tőle :) Aztán jöhet mellé néhány kaja innen, mondjuk a melegszendó meg az a gyűrű is belefér még a csomagba szerintem!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt