Hermés Spring Summer 2016

Kifinomultság, nőiesség, elegancia a három kulcsszó, amit a kollekció kapcsán meghatároznék, élvezettel néztem végig a bemutatót, nem volt bennem semmi izgulás annak kapcsán, hogy felbukkanhat pár, csak kifutóra tervezett darab, érezni a teljes kollekción, hogy ezt a hétköznapokon tudják hordani az ember lányai.
Plusz 1 kulcsszóként én könnyed játékosságot neveznék meg, ugyanis egyes darabokon az alsó, minták tömkelegét magukon viselő anyagok fölött rátétként mintamentes és színátmenet nélküli anyagok biztosítják lépésenként a sejtelmes előbukkanásukat és ez nekem nagyon bejön :)

Nem túlzott mértékű aszimmetria - épp csak egy kevés; erőteljes színek (mustársárga, pipacspiros), overálok igyekeznek elterelni a figyelmünket a központi témáról, a derék karcsúsításáról, de ezek a derékban húzott felsők, valamint az oversize díszítéssel megáldott övek azonnal oda terelik a tekintetet.

És amiért a szívembe zártam ezt a kollekciót? A fenti jellemzők bármelyike lehetne az indok, én viszont az irodista ember szemszögéből néztem meg alaposabban, akinek ha nem is futja Hermés darabokra, de elegánsan szeretne az irodába felöltözni: nem villantós ruhadarabok, melltartóval hordható ruhákat láthattunk végre és ezzel mindent elmondtam :)




forrás: Youtube



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész