Elfogyott termékek 2015/09: L'Oréal, Vichy, Wella, Nivea, Paese, Bielenda, New Yorker

Nagyon gyorsan következett az újabb elfogyottas bejegyzés az előző után, rendkívül büszke vagyok, hogy ilyen ütemben gyártom a flakon outputokat - már írom is, melyikkel milyen tapasztalatom volt a használata során:



New Yorker tusfürdő
Még nagyon régi Pixi-s termék, most jutottam el odáig, hogy az elé pakolt tusfürdők is elfogytak és végre elfogyaszthattam őt is. Viszonylag híg, gyöngyházfényű tusológél volt, meglehetősen édes illattal és némi szárító hatással, így sajnos nem vált kedvencemmé.

Nivea izzadásgátló dezodor 48 órás védelemmel
Nem tudom, kinek kell hálát adnom, hogy elfogyott végre ez a dezodor, örömtáncot jártam, mikor az utolsót szisszente a flakon, yeah! Bármikor is alkalmaztam izzadásgátlásra, folyamatosan égett tőle a bőröm, ráadásul érdekes egyveleget alkotott az izzadsággal - mert megakadályozni nyilván nem tudja a test természetes párolgási folyamatát. Már láthattátok csalódásos bejegyzésben korábbról, nem ajánlom Nektek sem megvételre!

Paese micellás víz
Katy ismertetett össze a Paese márka micellás vizével, azonban a top3 micellás vizeim közé nem kerül be a termék, ugyanis kb. a 70%-át tudta leszedni a sminkemnek. Több vattakorong is fogyott mellé, mert jött a na még egy, na még egy, most már tuti tiszta belső monológ a fürdőszobai tükör előtt, aztán másnap ahogy felkeltem, nem kevés fekete szempillafesték figyelt a szemhéjamon és a szem alatti karikákat is rendesen megrajzolták a festékdarabkák. Több márka szempillaspiráljával tesztelve (nem vízállóak), egyikkel szemben sem tudott győzedelmeskedni a Maybelline Color Tattoo-t pedig 3 vattakorongon keresztül csak elkente. És csak kente és csak kente :(





L'Oréal Profiber Rectify sampon és balzsam
Elfogyott a két tubusnyi, itthoni szalonkezelés, hát nem örülök, de ez van. Jól tisztították a hajam, nem vonták be semmilyen védőréteggel, amitől puhának éreztem volna, de közben csak a szilikonos réteget tapizom, korrekt kis termékek, ajánlom őket közelebbi ismerkedésre L'Oréal Professionell szalonokban!

Wella - Wellaflex hajhab
Nem volt a kedvencem annak ellenére, hogy szép, emelt hajtöveket varázsolt nekem, mivel borzalmasan gubancolódott tőle a hajam. Hajszárítás után a kibogozhatatlan, pici hajcsomókat fájdalmasan tépkedtem ki a hajamból, ááá, még most is fáj, ha rá gondolok! :(






Vicyh Idéalia Life Serum - termékminta
Szépen használgatom elfele a Vichy tasakos termékminta-flottámat, minden reggel, az arctisztítást követően ezt az arckrémet kenem fel, melyet a zsíros-kevert bőröm azóta szeret, amióta bevetettem a Lush Cup O'Coffee arcpakolást :)

Bielenda Polynesia Spa - orchideás, algás, sós testradír - termékminta
Ez a termék világos akvamarin kék, tele van finom sószemcsével és az egész zselés. Jó sűrű termék, hatékony (de nem karcosan!) masszírozó testradír, ezzel a termékmintával felkeltette a márka az érdeklődésemet, nagyon jó a formulája és jó lenne teljes kiszerelésben a zuhanyzómban tudni!





Nálatok is szépen fogyogatnak a termékek? Van közös kedvencünk a mostani bejegyzésből?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. A Nivea deókat én is utálom. :D a black and white után teljesen feladtam, nem is veszek soha többé....

    VálaszTörlés
  2. Kivágtam volna azt a Niveát, ha égeti a bőröm. Na, ha ennyire nem jó a Paese, akkor maradok a Bioderma víznél.

    VálaszTörlés
  3. Ennyire nem vált be a Paese? Sajnálom, az én bőrömön egészen jól teljesít, de tény, hogy a Bioderma a leg-leg-leg. :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt