Yves Rocher bloggertalálkozó - 2015.09.24

Az Yves Rocher üzlethálózat boltjai, stratégiailag igen jó pontokon vannak elhelyezve országszerte, én a budapesti régióban szoktam mindig belefutni egy-egy üzletükbe: az Árkádban rendszeresen mellettük haladok el, legutóbb pedig az argánolajos tusfürdőjükkel láttam el két bloggerinát is ajándék gyanánt, a Blaha Lujza téren lévő Europeumban pedig a Müller és a Tally Weijl üzletek mellett mindig bekukkantok hozzájuk, a sokaknak kieső Pólus Centerben pedig kényelmesen beválthatom a postai úton rendszeresen érkező kupont, emellett pedig a szülcsinapcsimról sem feledkeznek el :)
Nemrégiben nyílt meg legújabb üzletük az Anker közben, lényegében a Deák tér kellős közepén, itt tartotta meg a cég a legelső bloggerrendezvényt, melyre szépség- és divatbloggerek egyaránt meghívást kaptak, így szép számmal jelentünk meg és töltöttük meg a cuki bolthelyiséget.







Személy szerint nagyon szeretem, hogy egyre több cég nyit a szépségbloggerek felé, sokkal jobban szeretek én is egy-egy terméktesztet elolvasni, mint hogy egy lányos magazin hasábjain, 72-es betűmérettel ordítson rám a felirat, hogy próbálj ki.
A márkától próbáltam jó és kevésbé jó termékeket is, a micellás víz-fronton nálam nem vívtak ki elismerést, viszont például egy cuki pink pirosítónak is jó pár hónapja (éve) tulajdonosa vagyok és mivel igen kevés kell belőle az orcákra, szinte nem is fogy.

A parfümök kedvelői örülhetnek, ugyanis a So Elixir termékcsalád egy új illattal bővült, Nitu szerint a Lancome La Vie Est Belle illatára hasonlít :)














Nagyon jó volt megismerni a márkát annak képviselőjével és történetével együtt: Franciaországból azon belül is Bretagne tartományból indult, az úriember, aki megálmodta, hogy növényi alapanyagokból készült kozmetikumokkal szeretné országszerte megörvendeztetni nők százait az ő neve alatt futó termékekkel kezdte karrierjét. 1959-et írtak akkoriban, a szépségápolás pedig luxus dolognak, kiváltságnak számított, így csak bizonyos réteg számára állt rendelkezésre, Yves Rocher többek között ezen kívánt változtatni azzal, hogy minden nő számára elérhetővé teszi a növények erejét, kozmetikumok formájában.
Egy új, postai hálózatot épített ki, ezzel jutottak hozzá a vásárlók a kiválasztott termékekhez, 10 évvel később pedig megnyitott az első Yves Rocher üzlet. És ma már tudjuk: boltnyitás boltnyitást követett, míg végül eljutott kis hazánkba is a márka.

Tesztelésre az alábbi termékek kerültek hozzánk, a szürke körömlakkot azon nyomban fel is kentem a körmeimre, nem túl gyors a száradási ideje, cserébe viszont egy nagyon szép, "tömény" szürkét kapunk, mely önmagában, fedőlakk nélkül is igen fényesre szárad!
Írjátok meg a bejegyzés alatti komment mezőben, hogy melyik termékről szeretnétek mielőbb olvasni!






Hálásan köszönöm a lehetőséget, hogy közelebbről is megismerkedhessek az Yves Rocher márkával, a többi blogger csajszinak a bandázást, jó volt végre újra találkozni Veletek! :)



Meséljetek, Nektek melyik a kedvenc Yves Rocher terméketek?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Én már fel is kentem a szürke lakkot - nagy meglepetés volt, mert sosem hordtam szürkét eddig a körmeimen, de tetszik, határozottan tetszik! :) Sőt, a piros rúzsra is sikerült rávennem magam, hogy kipróbáljam végre, szintén meglepő volt az eredmény...:D

    VálaszTörlés
  2. De jó kis csomagot kaptál, én mindenre kíváncsi lennék belőle :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt