Sminkújdonságok drogérián kívül 1. rész: Gosh, Pupa, H&M - szem- és ajakkencék

Néha már túl egyszerű, túlságosan kézenfekvő, hogy az alapozót, a cicakaját és az ízesített ásványvizet is ugyanonnan szerezzük be, a drogériák állandó sminkmárkái ugyan rendszeresen szállítják az új kollekciókat, mégis jól jön néha egy kis vérfrissítés, 1-1 új belépő formájában: az idei nyár a Gosh és a Pupa megérkezéséről, két hete pedig a H&M beauty-vonalának megújulásáról szólt, emellett pedig egy ideje rendelkezésünkre állnak a The Body Shop sminkállványán bronzosító-, pirosító- és highlighter-gömböcskék, ebben a bejegyzésben pedig megnézzük, megéri-e némiképp elszakadni a drogériás márkáktól a szem- és ajaktermékek területén:















GOSH

Ahogy belépünk a Westend földszintjén a bevásárlóközpontba, amellett, hogy megcsap minket az ínycsiklandó, Starbucks-ból áradó kávéillat és próbálunk nem órákat elidőzni a vele szemben lévő Nailland standnál, egy picit mögéjük pillantva felfedezhetünk egy új sminkmárkát a GOSH személyében. Voltam olyan mázlista, hogy sikeresen elcsípjem a 10% végösszegi kedvezményt a nyitás alkalmából, így be is szereztem egy szürke körömlakkot (sima betonszürke még nem volt a készletemben, bizony :P) és egy 05 Grey színkódon futó, jumbo szemceruzát.

A körömlakkokat és az arc kiemelésére szolgáló termékeket a posztsorozat második részében fogom bemutatni, most jöjjön hát ez a krémes csoda, ami nem holmi szürke, 'oszt jóvan, hanem annál sokkal több: szürke, ezüst és kék színek együttese adja ki a végeredményt, amely egy szempillantás alatt felvihető egy hanyag, vastag tusvonalként és még véletlenül sem akar lemászni a helyéről - még az én olajos szemhéjam esetében sem! Megbízható, izgalmas termék, amely azonnal belopta magát a szívembe:




1 db jumbo szemceruza és 1 db mini körömlakk a 10%-os kedvezménnyel 4.300 forintba került



PUPA


A fenti termékekért együttesen, akciósan 3.501 forintot fizettem

Olaszország végre-valahára kezd begyűrűzni hozzánk, én már a Pupának is nagyon örülök, hát ha még egy KIKO is társulna hozzá... :)
A Westendben lévő boltjukban már több ízben is jártam, legutóbb egy csodás, kék metálos neszesszerben adták akciósan egy türkiz, krémes szemhéjfestéküket a Vamp! szempillaspiráljukkal összecsomagolva, naná, hogy elhoztam őket.



A szempillaspirál klasszikus, nem szilikonsörtés, nyújtott homokóra alakú keféjével kényelmes a spirálozás, a spirálfej jó sok festéket vesz fel, így azonban elég csak pár húzás a pillákon és már meg is vagyunk - kivéve, hogy pár másodpercig ne nagyon pislogjunk, amíg megszárad a festék.

Közelről ez a néhány húzás pókláb-hatást kelt, távolról azonban kifejezetten dögös lesz a pillantásunk. Nem pereg, nem mászik le a szemem alá pandamaci tekintethez, ismét egy lehet rád számítani-termékre bukkantam!





Egy semmiképp sem klasszikus színt hoztam el a krémes szemhéjfestékekből, melyet tusvonalként képzeltem el egy egyszerű, napi smink részeként: BB krém, korrektor, tusvonal, rúzs, indulás.

A festék nagyjából úgy viselkedik, mint az olcsóbb fajta margarinok: nem tudod könnyedén elkenni a szelet kenyér tetején, hanem a kés csak tereli maga előtt a margaringombócot. Tusecsettel eltartott egy ideig, amíg rácuppantottam az ecsetszálakra, majd felvittem közvetlenül a szempillák fölé a festéket.
Nem lehet vele éles kontúrt húzni, az ecseten lévő festéket is úgy kell terelgetni, így van, ahová nem sok, máshová pedig túl sok kerül, nem szárad egyhamar, így pislogást itt sem javasolnék még pár másodpercig, emellett a szempilláim alaposan kaptak a lepergő festékből - ez a termék nem lett a kedvencem:






Egy színezett ajakápolót akciósan hogy a viharba ne hozna el az ember lánya? Én is így tettem, ez a lágy barackszínű ajakkence már az első kitekeréskor látszik, hogy gépmunka eredménye, érdekesen "simította" el a szélét :)

Jó, puha érzés felkenni, kissé édeskés illata van, amikor fent van, akkor puha érzést biztosít, viszont a száraz részeket kiemeli és minimálisan grízes látványt nyújt a benne lévő, gyöngyházfényű szemcsék miatt.
Akciósan egy próbát megért, normál hidratáltsággal rendelkező ajkakon egy tuti színezett ajakápoló, de a vízhiányos csoportba tartozóknál mint én, kevésnek bizonyulhat:






H&M


A H&M megújult kozmetikai vonalának Vörösmarty téri megnyitóján volt szerencsém eszmét cserélni pár bloggerinával, közben pedig orrvérzésig (na jó, nem szó szerint) színmintáztunk a kézfejünkön, olyan levakarhatatlan lila rúzsra és szájfényre bukkantunk, hogy azóta is azok járnak a fejemben. Ugyanezek a termékek ugyanakkor némi bosszúságra is okot adtak, ugyanis a blúzom hátuljának valaki nekinyomta az összekencézett kézfejét és a normál mosás nem hozta ki az anyagból a sminket, így speciális zsírfolt-eltávolítóba kellett áztatnom egy fél órára, majd átdörzsöltem vele és újból betettem a mosógépbe - na így már kijött az ajakkence a blúzomból.
Ez alapján mondhatjuk, hogy szinte lerobbanthatatlan sminkeket alkotott a H&M ajakfronton :)

Egyetlen sminkterméket hoztam el végül, ezt a gyönyörű, smaragdzöld mono szemhéjpúdert a Mesmerize me árnyalatban, benne arany csillámokkal, amit hogy élesben is lássatok, gyorsan feldobtam a Pupa krémes szemhéjfestékével húzott tusvonal fölé, hát ez sem aratott nálam osztatlan sikert: a szemhéjpúdert építeni kell, a csillámok egyenetlenül kerülnek fel az érintett területre, távolról szemlélve pedig csak egy sima, füstös tekintetet kapunk.
A mono szemhéjpúder aranyozott, műanyag teteje egyébként jól záródik, kemény, pattanó hang jelzi, hogy a táskánkba is bedobhatjuk, ha szeretnénk:


Mesmerize Me mono szemhéjpúder - 1.490 forintot kóstál







Színminták a kézfejemen, balról jobbra: H&M Mono, Pupa krémes szemhéjfesték, Pupa színezett ajakápoló, Gosh jumbo szemceruza: 




Összességében nem minden termék váltotta be a hozzá fűzött reményeimet, amire rányúltam, de ilyenre drogériás viszonylatban is láttunk már példát :)
Nem adom fel, hogy drogérián kívül tovább kutakodjak a sminkmárkák között, ráadásul még várat magára a bejegyzés második fele, amiben egy pirosító, egy highlighter és két körömlakk is helyet kapott.


Ti melyik fenti márkát próbáltátok eddig? Mik a tapasztalataitok?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Egy részük szerintem túl van értékelve. Valamelyiknek csak a csomagolása szép, aztán sehol semmi. Nyilván, ki kell tapasztalni hogy melyekre is érdemes beruházni 1-1 márkától, így örömmel olvasok minden ilyen beszámolót. Nekem fájna a szívem, hogyha vennék 4 terméket és kettő válna be belőle, a másik kettő pedig csak port fogna, vagy használhatatlan lenne. :/

    VálaszTörlés
  2. Érdekes, ennek a H&M szemhéjpúdernek inkább fekete színe van, mint smaragdzöld, de nagyon fura hatása van...

    A zöld krémes Pupa szemhéjfesték nekem is megvan, és kifejezetten imádom - az én zöldesbarna szememmel brutálisan dögösen mutat, imádom :] Nekem tusvonalként is működik, egy jó szemhéjalapozóba szoktam egy lapos fejű ecset segítségével belenyomkodni, és nincs okom panaszra.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt