Shopping: Oysho, Humanic, Balilla, Látomás Shop, Reserved, New Yorker, Promod, Pupa, Gosh, Nailland, H&M, Lush, DM, The Body Shop, Alexandra, Auchan

Jó rég nem volt már zsákmányos bejegyzés, hát nem mondom, hogy nem rohangáltam vagy 20 percet fel és alá a lakásban, hogy összekészítsem a fotózáshoz a zsákmányokat és a hozzájuk tartozó blokkokat :) Nyári, illetve az új, őszi szezonra vonatkozó elemeket is tartalmaz ez a bejegyzés, elvégre minden eshetőségre fel kell készülni időjárás terén.














Humanic, Oysho


Kék Oysho szandál: 7.995 Ft helyett 3.595 Ft
Bézs motoros bokacsizma: 12.990 Ft helyett 4.995 Ft

Lépjünk a tettek mezejére és kezdjük a lábbelikkel: nyár végén sikerült elhoznom ezt a kék, csomózott minikötelekből álló, pántos szandit az Oysho-ból - mint kiderült pont akkor, amikor Edina igyekezett meglépni előlem és Netti elől, mert az ő körmein akkor már ott virított a Picture Polish Magic, amelyről akkor még nem szabadott senkinek sem tudomást szereznie :)
Sosem vásároltam még az Oysho-nál, ez volt az első alkalom és egy hiperkényelmes, rohangálós szandira sikerült elsőként szert tennem.

A Humanic-ban semmi vásárolandó dolgom nem volt, aztán egyszer csak ebben a gyönyörű csizmiben találtam magam és megdöbbenve konstatáltam, hogy pont egy ilyen színű darab hiányzik az őszre, hát nyomban vittem is a pénztárhoz.



Balilla


Csavart nyaklánc és fonott, statement karkötő együtt kb 15.000 Ft

Most pénteken látogattam el a Balilla frissen megnyitott bemutatótermébe, csak úgy kapkodtam a fejem a rengeteg szépség láttán, nomeg Lilla határtalan kedvességén, igazán szívet melengető jelenség! Alig tudtam választani a rengeteg csodás kiegészítő közül, a végén ezt a lila-kék, csavart nyakláncot hoztam el a lila iránti szenvedélyemnek hódolva, illetve ezt a sötétszürke, statement karkötőt választottam. Mindenképp látogassatok el a Balilla showroom-ba, most mindegyik darab akciós áron lehet a Tiétek, közvetlenül a tervezőtől!



Napcsiszemcsik


Promod - barna leopárdmintás napszemüveg 5.995 Ft helyett 2.000 Ft
New Yorker - lila keretes napszemüveg: 1.790 Ft helyett 1.290 Ft
Reserved - pink keretes napszemüveg: 2995 Ft helyett 1.095 Ft

Hátööö, van némi napellenző vásárlási problémám, mintha kicsit sokat szereztem volna be ezekből a darabokból :D

Balról az első egy sötétbarna, leopárdmintás kerettel rendelkező darab, amire Magdi és Netti beszéltek rá a Promod-ban.

A lila keretes napszemüveg lényegében egy nosztalgia-vásárlás, mivel életem első, rajtam tökéletesen mutató napszemcsije egy lila példány volt, melyet sikeresen elvesztettem.
Mindig is ki szerettem volna próbálni egy olyan szemrevalót, amiben nem látszódik az ember szeme és mindenki csak a tükörképét látja benne. Marha buli, imádom! :)



Látomás Shop


Arany színű gyűrűk: 1.100, illetve 800 forint féláron

Néhány napja 50%-os akciót tartottak az összes Látomás Shop-ban, amúgy is rég jártam feléjük, így hát megnéztem, milyen csodás darabokkal bővült az ékszerkészletük. Pontosabban azóta csökkent, mert a két fenti darabot elhoztam :D



The Body Shop&Lush


The Body Shop - Fuji Green Tea testradír: 4.490 Ft
The Body Shop - E-vitaminos krémes arctisztító: 2.990 Ft
The Body Shop - Papaya testvaj: 4.990 Ft helyett 1 Ft
Lush - Popcorn ajakradír: 2.390 Ft
Lush - Cup O'Coffee pakolás: 2.690 Ft

Ugyan mostanság jó pár tesztelnivaló termék érkezett a pofimra, a bőröm mégsem viseli olyan jól ezt a változatosságot, így engedtem a kényszernek és beszereztem azt a krémes, tubusos arclemosót, amitől végre nyugalomra lelhetnek a pórusaim. A The Body Shop legújabb üzlete a Westendben kapott helyett, a megnyitó ünnepségen beszereztem a hőn áhított E-vitaminos arctisztítómat, emellett nem vágytam még nehéz, őszi illatokra a zuhanyzóban, így ezt a zöld teás radírozót is leemeltem a polcról, az üzletnyitó akció keretében pedig választhattam egy 200 ml-es testvajat ajándékba - a papayás mellett döntöttem.

Mindjárt elfogy a Lush Mint Julips ajakradírom, a Popcorn-t pedig mindenki az egekig magasztalja, így őt szereztem be utánpótlásként, a vadiúj termékeik közül pedig a megjelenés napján ezt a kávés arc- és testpakolást hoztam el. Kávés. ÉRTED? KÁVÉS! KÁÁÁÁVÉÉÉÉS! :)))
>Renike megőrült, 1 perces néma csenddel emlékezzünk meg az eszeveszett kávéfüggő leányzóról<



PUPA&GOSH


PUPA - szempillaspirál+krémes szemhéjfesték+színezett ajakápoló+körömlakk: 3.501 Ft akciósan
GOSH - jumbo szemceruza+körömlakk: 4.300 Ft 10% kedvezménnyel

Az olasz és brit sminkmárkákkal való ismerkedés már elkezdődött a blogon, a termékbemutató első részét ITT olvashatjátok.



Nailland, H&M


Picture Polish Obsession: 3.990 Ft
Picture Polish Magic: 3.690 Ft
H&M mono szemhéjpúder - Mesmerize Me: 1.490 Ft

Leszokófélben vagyok a Nailland esetében, ezért láttok csak ilyen kevés lakkocskát, melyek közül az Obsession-ről már áradoztam ITT a blogon, a Magic pedig kötelező a készletembe, elvégre nem sokszor mondhatjuk el, hogy egy űbercuki és tehetséges, magyar blogger körömlakk-kollaboráció keretében álmodjon meg egy csodát a körmeinkre, nem igaz? :)

A H&M mono szemhéjpúder az első vásárlásom volt a megújult kínálatból, sajnos mesterséges megvilágításban sokkal csábítóbb, mint a szemhéjra felkenve.



DM


Ebelin vattakorong: 499 Ft
Fructis hajhab: 449 Ft féláron 

A vattakorong mint olyan, mindig fogyóeszköz nálam, a hajam pedig ahogy egyre hosszabb lesz, igényli a hajhabos beszárítást - igazság szerint a tükör és a környezetem igényli optikai szempontból elsősorban, mert borzasztóan lelapul másnapra a hajam, mivel a hajtöveim nem bírják tartani azt a súlyt...a fene ebbe a szörnyen nehéz, vékony szálú hajamba! :)




Olvasnivaló és technikai kütyük


Alexandra könyváruház - A bosszú Prada-t visel: 3.550 Ft
Auchan - lila optikai egér: 1.249 Ft
Auchan - szilikon kábeltartó korongok: 100 Ft/3 db


Van valami vicces abban, hogy 1 héttel azelőtt megvettem életem első, német nyelvű szórakoztató irodalmát, mielőtt felvettek volna életem első, német nyelvű állásába...azóta sem hiszem el a dolgot, nagy hévvel (nem a bkv-s) jött minden, érzelmileg kiborított az interjú, borzasztó érzésekkel hagytam el az épületet és kiderült, direkt intézték így, ezzel mentem át a stresszpróbán. Szóval Fiúk-Lányok: állást kaptam :))))))))))))))))))

Ez a gyönyörűséges, csajos, LILA egérke a madaras teszkóból került hozzám, mivel rájöttem, hogy blogolás közben nem használok egeret, ami lényegesen meghosszabbít egy-egy folyamatot.

Ez a három, cuki, szilikon kábelkötegelő összesen került 100 forintba, az alján lehúzható fólia védi a ragasztós felületét, mivel íróasztal oldalára is könnyedén felapplikálható - én minden esetre az egyiket a táskába dobom, benne a fülhallgatómmal. Mert bizony én vagyok az a csaj, aki ha 4 megállót utazik egy járaton, abból kettőt bogozással tölt :D




Nos, tyühh, végére is értünk a bejegyzésnek, melyik szerzemény tetszik Nektek a fentiek közül?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. A csizma, a csizma! **
    Gratulálok az álláshoz, szurkoltam neked, örülök, hogy összejött! :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok az álláshoz! :) Egytől-egyik szuper dolgokat szereztél be. A magic lakkról pedig már annyi fotót láttam Instán, hogy komolyan fáj már egy ilyenre az én fogam is. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagy-nagy gratula az új munkához, sok sikert hozzá!
    Nekem innen most a a TBS és Lush termékek tetszenek, gondoltam is, hogy a kávés pakolás rövidesen landolni fog nálad :P

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a munkához :)! Azért elég kemény lehetett az interjú, ha szabad és persze van kedved, akár írhatnál róla. Olvastam már ilyenről, de szerencsére nem volt részem ilyen típusú interjúban...:)

    VálaszTörlés
  5. Szuper dolgokat vettél, legjobban a kék-lila nyaklánc, az Edina-lakk és a Pupa dolgok tetszenek :)
    És nagy gratula az álláshoz! ^^

    VálaszTörlés
  6. Gratulációóóó az álláshoz! :)
    A csizma valami fantasztikus, nagyon tetszik!!! Nekem is kellene már valami lapos talpú csizmacska, mert a magasabb sarkúba estére már igencsak fáj a lábam. Viszony sportcipő is kellene így egyelőre vacillálok melyiket válasszam. :-s

    VálaszTörlés
  7. Szia Reni!
    Gratulálok az álláshoz! Nagyon tetszik a csizma, egy ilyenért én is benézek majd a hétvégén. Gyönyörűek a PP lakkok, a kék-lila nyaklánc kívánságlistás jövő nyárra.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt