Shopping: NUBU, Antré, H&M, Women's Secret, Zara, Reserved, Springfield, Mohito, New Yorker, Promod, Pimkie, Tally Weijl, Camaieu, Aliexpress.com

Lezárult egy munkamentes időszak, lezárom hát a szeptember közepéig vásárolt ruhák bemutatását: van, amelyiket a legnagyobb nyárban vettem, csak a hordás-mosás-szárítás triumvirátusban ragadtak és csak most kerülnek képernyőre, illetve van, amelyiken csak nemrég hűlt ki az árcédulán lévő festék.
Egyre inkább nyitok a magyar tervezők irányába, nem kell olyan vészesen nagy pénzeket szánni egy-egy különleges ruhadarabra, erre én magam is kezdek szépen, lassan rájönni. Kezd eloszlani a kép, hogy nem 70 ezer forint egy pulóver és aki eddig hozzám hasonlóan hasonló okok miatt nem volt hajlandó a ruhapiac ezen szegmensét górcső alá venni, remélem kellő bátorítást kap a bemutatott darabok láttán :)


Antré Fashion, NUBU


Szürke-sárga Antré ruha: 16.000 Ft helyett 12.500 Ft
NUDE by NUBU szoknya: 17.500 Ft helyett 8.750 Ft


Kezdjük azzal, hogy az én alkatomra is terveznek a magyarok ruhát, bizony. Pedig nem vagyok egy hajszálvékony alkat, L-es méret alatt nem is nézelődöm (kivéve az oversize-típusú topok, amikből az M-es is lóg rajtam, mint tehénen a gatya).
A fenti képen látható Antré darabot a 2 hete tartott BaLilla bemutatóteremben pillantottam meg - na nem mintha Lilla csodás ékszerei közül ne akadt volna meg kábé majdnem minden másodikon a szemem :D -, ők is beköltöztek a showroom-ba arra a néhány napra, jó pár ruhakölteményükkel együtt. Igazság szerint amennyire egyszerű a ruhán a minta, annyira feltűnő ez a csodás árnyalatú sárga, ráadásul ami a legjobb, hogy nem úgy áll rajtam, mint egy zsák, hanem részben felveszi az alakom és nem szorít, nem feszül, nem szúr, nem harap. Egyszerűen jó benne lenni. És ha már kiadtam egy tízest egy leárazott, Mango műbőrdzsekiért, akkor ehhez hozzácsapva két és félezer forintot igazán megéri egy, az Antré lányok keze munkáját dícsérő, boka fölé érő ruhában flangálni :) Ez az első ruhadarabom a márkától.

Ugyancsak elmondható az elsőség a szoknyáról, amit a Mono Fashion üzletében szemeltem ki magamnak. Sosem volt még a Nubu-tól ruhadarabom, szerintem egészen jó kezdés őszre egy őszi, meleg, puha szoknyácska. Mivel a Mono Fashion-nél javában tart a leárazás, így erre a szoknyára 50%-os kedvezménnyel sikerült lecsapnom, pont a méretem volt a kiállított darab, micsoda mázli!




New Yorker, Springfield


New Yorker - sötétszürke top: 1.790 Ft helyett 1.290 Ft
Springfield - vékony kék pulóver: 8.000 Ft helyett 1.999 Ft

Élőben klasszisokkal jobban néz ki ez a szürke felső, eskü! Egy igazán puha anyag, halálosan kényelmes viselet, utolsó darab volt és pont jó volt rám, mázli2.

A Springfield vékony, ámde vajpuha anyagból készített pulcsiját a legnagyobb nyári hőségben zsákmányoltam - épp akkor volt náluk leárazás. Találtam még mellette sok, cuki, virágos, illetve aztékmintás ruhát, ezek azonban inkább a bohém divat jegyében születtek, vagyis rajtam úgy álltak, mint Consuelán, a takarítónőn.



Promod


Fehér-kék csíkos felső: 2.000 Ft-ra leárazva mínusz 10%
Tompazöld blúz: 4.000 Ft-ra leárazva mínusz 10%

Újabban igencsak rá vagyok cuppanva erre a francia márkára, a fenti, zöld blúz hozott végül szerencsét az állásinterjúmon, ráadásul rendszeresen kapok tőlük levásárolható utalványt (elsőként 2.400 Ft, most 1.200 Ft értékben). Ugyan nem a legolcsóbb hely, ha ruhabeszerzésről van szó, de a leárazásoknál azért tudnak olyan árat adni, amire könnyen rábólinthat az ember lánya.

A fenti háromnegyedes ujjú felső egy vastagabb anyagból készült, fehér alapon kék csíkos szerzemény, az ilyen idióta időjárású napokon, amikor a rövid ujjú top kevés, a kardigánnal együtt pedig már sok, remekül fog jönni, bár az elsődleges szempont az volt, hogy a feltűnő színű, illetve mintájú, statement nyakláncaimat tudjam végre hordani az ősszel. Őt viseltem az első munkanapomon.

A szürkés tompazöld blúz pedig sorsfordító: eggyel kisebb méret, mint amit hordok, viszont még így is kényelmesen elférek benne. Alapvetően blúzért nem adok ennyit, mégis amikor rajtam volt bevillant, hogy MARAD. Meg is hozta nekem végül a sikert egy állásinterjún, mivel a cég színeiben mentem a megmérettetésre.




Szürke aztékmintás top: 5.495 Ft helyett 3.845 Ft
Szürke trikó: 2.495 Ft helyett 2.000 Ft mínusz 1.200 Ft-os utalvány => 800 Ft


Én és a szürke? Némi fáziskéséssel beköltözik a ruhatáramba a szürke ötven árnyalata, vagy mi. A világosszürke, aztékmintás topot az aztékminta miatt hoztam el of course, emellett nagyon kényelmes viselet.

És ami még nála is kényelmesebb viselet, az ez a szürke pamuttrikó. Aláöltözetnek vettem, ráadásul pofátlanul olcsón, mivel őrá váltottam be a mostani Promod utalványomat, vagyis mindössze 800 forintot fizettem érte. Láttam még belőle narancssárga és fehér színekben a leárazott részlegen.




Pasztell nacik


Zara - pasztellkék sztreccses farmernadrág: 9.995 Ft helyett 1.995 Ft
Promod - pasztellsárga farmernadrág: 9.995 Ft helyett 4.000 Ft

Őszre cukorkaszínekbe öltözök majd - legalábbis nadrágfronton: a Zarában pár hete nevetséges áron dobálták az ember után a felsőket és nadrágokat, én ezt a babakéket kaptam el, kétezret megért, nem?

A pasztellsárga darab ugyan ennek a duplájába fájt, de ő is egy űberkényelmes darab, együtt vettem a szürke, aztékmintás felsővel, édik így együtt!



Mohito


Hosszú ujjú kék ruha: 8.995 Ft helyett 3.995 Ft mínusz 50%
Piros-fehér-kék rövid ujjú ruha: 8.995 Ft helyett 5.995 Ft

Nem elírás, tényleg ez a bolt neve! :D A Reserved kistesójaként számon tartott, a MOM Parkban elérhető üzlete tele van jobbnál jobb ruházati termékekkel. Én "csak" ezt a kettőt hoztam el az őszre, mindkettő vastagabb anyagból készült, kényelmes és vibráló színű.




Reserved, H&M


Reserved - YFL szürke nadrág: 4.495 Ft helyett 1.995 Ft
H&M - méregzöld vastag vászonnadrág: 8.995 Ft helyett 2.000 Ft

Ritkán járok Reserved üzletben, szóval fogalmam sincs, mikor vezették be ezt a YFL almárkát, ha bővebb infóval rendelkeztek, ne tartsátok magatokban és írjátok meg a bejegyzés alatt, kommentben! :)
Igazából nem is érdekelt, hogy melegítőnadrágként vagy pizsinaciként forgalmazzák, mert amint felpróbáltam, az annyira kényelmes érzés volt, hogy azt mondtam, életem végéig ebben akarok alukálni! Azért annyira nem extrém a helyzet, rendszeresen ki lesz mosva, ígérem :P De tényleg veszettül puha, olyan, mintha a kedvenc plüsstakaród melegítené a lábikóidat!

Újabb nem egyszerű sztori: a legutóbbi, Nettivel tartott sztárbáksz szessönünk alatt úgy döntött a szaggatott farmerem, hogy tovább szaggatja magát és elengedte az anyag a varrást az egyik legkínosabb helyen: a belső combomnál. Riadtan néztem Nettire, hogy nagyon gyorsan mozgólépcsőzzünk fel a felettünk lévő H&M-be, mert azonnal nadrágot kell vennem. Kettőt vittem be a próbafülkébe, ő nyert. Fizet-rohan-átöltözik. Krízishelyzet megoldva.




Sötétkék rövidnadrág - nálam pizsinaccer: 1.500 Ft-ra leárazva
Bézs basic top: 2.990 Ft helyett 1.500 Ft

Megkésett szülinapi ajándékként kaptam őket, de beillesztettem az árakat, hogy a leárazott részlegen Ti is el tudjátok most hozni az utolsó darabokat belőlük. Barátnosnémmal végre leszerveztünk egy találkát, a H&M-ben nézelődtünk, nekem meg a ruhapróbák után ez a két darab maradt a kezemben. Fogta magát, kikapta a kezeim közül őket, a csaj pedig már blokkolt is. Nekem meg hallgatnom kellett, mert szülinapiajándékutólagcsöndlegyen. Hát jó. :D Innen is nagyon köszönöm Mariann!



Women's Secret


Neonpink pizsamaszett: 5.995 Ft helyett 3.995 Ft

Három évtized után birtokba venni azt a pizsiszettet, ami életemben először tetszik is és nem csak azért veszem meg, mert jó rám...leírhatatlan érzés. A pink zsiráfon már fent sem akadok, cuki és kész. Ja, és még kényelmes is!




Éxerek


Tally Weijl ujjpercgyűrű: 1.195 Ft helyett 600
Camaieu nyaklánc: 3.495 Ft helyett 1.745 Ft

A fekete-arany Ebay-ről vagy Aliexpressről lehet ismerős Nektek, én utóbbiról rendeltem 2-3 dollár körül, a vérmacska ujjpercgyűrű pedig a Tally Weijl-ből jött haza velem uccsó példányként.
A marokkói kattanásom eredménye ez az elegáns részarany-pink maxi nyaklánc, amely bármilyen szettet eldob az elegáns irányba.






Hogy tetszenek a szerzemények?
Ti is szoktatok magyar tervezőktől vásárolni?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. A csíkos meg a zöld Promod felső (is) tök szupi :)!

    VálaszTörlés
  2. Imádom a szürkét, szerintem ez a szín az új fekete! Annyira nyitnék a magyar tervezők felé, de az egyetemista pénztárcám ezt nem engedi meg :( (Ha meg igen, azt is inkább sminkre költi :D )

    VálaszTörlés
  3. Klassz, hogy magyar tervezőktől is vásárolsz! Sajnos én abban a fázisban vagyok még, hogy interjút készítek velük, nyálcsorgatok, de szerzeménnyel nem gazdagodok, talán mert az egy-egy álomdarabom sajnos tényleg majdnem 70 ezerbe kerül :D
    A Promod csíkos pulcsid szuper, én is bolondulni kezdtem a Promod-ért, mióta egyre franciásabb :)

    VálaszTörlés
  4. Mennyi szerzemény, te jó ég. De nagyon helyes, az új munkahelyre (is) így bevásároltál, elvégre csinosan kell megjelenni, az új ruhadarab meg dob az ember önérzetén. Nekem is több szürke cuccom lett mostanában, mindennel párosítható, ráadásul én feketét nem vehetek fel, mert borzalmasan áll, de a szürke még elmegy, főleg élénkkel.

    VálaszTörlés
  5. A fekete-arany nyakláncot szerintem kend le átlátszó lakkal, végig. Nekem is megvan, viseltem párszor, és az arany részek a lánccal együtt elfeketedtek:(. Tudom, tudom, a lustaság, de nem gondoltam rá, hogy a köves e-bay ékszereken kívül más is gáz lehet. Te ne járj így, mert egyébként szuperül kihasználható darab!

    VálaszTörlés
  6. Beautiful jewelry, that kitty ring is so cute
    Kisses
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    VálaszTörlés
  7. Jól bevásároltál, szuper darabokat vettél :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt