Pixibox Summer 2015 - fesztiválkiadás

Nincs is jobb nyárcsalogató, mint egy jó kis fesztiválkiadásról írni ezen a meglehetősen kellemetlenül hűvös napon :) A fesztiválszezon kellős közepén érkezett meg a beauty box szolgáltatás újabb kiadása, mely ezúttal egy laza és vagány hátizsákban tartalmazta az idei nyár legfontosabb kellékeit egy jó kis fesztiválozáshoz, egy szuper kiránduláshoz, vagy épp a hónapok óta sóvárgott nyaraláshoz.





Talán már sokan tudjátok, idén nyáron fizetés nélküli szabin voltam vagyis megszűnt az állásom, a nyakamba szakadt rengeteg szabadidő ellenére azonban nem fesztiváloztam végig a nyarat, önkéntes felügyelő voltam a kerti munkálatokra szakosodott szakiknál, pedig nagyon szívesen teszteltem volna élesben ezt a helyes kis hátizsákot :)


Ellenben a legnagyobb nyári forróságban belecsúsztattam a feladásra váró csekkeket+az ellenértéküket, ujjatlan pólót és rövidnaccert húztam, belebújtam egy kényelmes szandiba és elbattyogtam a postára, miközben belevigyorogtam a forró napsütésbe. Az élet apró örömei és apró táskatesztjei, ugye. Nagyon kényelmes volt a rekkenő hőségben a hátamnak, nem izzadtam alá, jól elfért benne minden, még egy pékségben megejtett úristenmennyifinomság bevásárlást is jól bele tudtam pakolni.
Na de vissza a termékekhez, nézzük, mi mindent rejtett a hátizsák a nyár szellemében:




Dr. Kelen SunSave napozás utáni, tartósítószer-mentes balzsam - 150 ml
Remekül jött ez a könnyen kenhető, napozás utáni készítmény még akkor is, amikor csak hébe-hóba mozdultam ki a lakásból, mert este bizony éreztem - főleg az alkaromon -, hogy megkapta a nap. A balzsam egy közepesen sűrű formában jön ki a tubusból, de bőrön azonnal vizes hatásúvá válik, azonnal el lehet könnyen oszlatni és nagyon gyorsan fel is szívja a bőröm.

Caosept kéz- és bőrfertőtlenítő gél - 110 ml
Na erre a termékre azt kell mondjam, hogy jó ismerkedési alap lesz, ugyanis én nem vagyok az a kézfertőtlenítős leányzó...egyszer beszereztem egy Yves Rocher zselés, tubusos kézfertőtlenítőt, na azt a diszkomfort érzést a kezeimen nem könnyű elfelejteni, de ha már itt a Caosept, nekifutok ennek a termékcsaládnak, hátha még valami jó is kisülhet belőle.

Borotalco izzadásgátló dezodor - 45 ml
Na ennél a terméknél mondom azt, hogy a csomagolás igenis sokat számít, mert előbb néztem volna valami speciális folttisztítónak, mintsem közvetlenül bőrön használható dezodornak. Egyre több helyen zengenek róla ódákat, így a jelenlegi, Nivea által megviselt bőrfelületem örömmel áll elébe ennek az új márkának.





Aussie Miracle Beach Waves - 150 ml
A Tony&Guy márkától próbáltam korábban a sós textúráló permetet, idén a long bob frizurám nem kívánta a tengerparti loknikat, a korábbi, oldalt tépett és átmenetesre vágott frizurámhoz még működött ez a kinézet, idén ez nálam kimarad, de lesz még jövőre is nyár... :)

Dr. Kneipp - derűs aroma tusfürdő - 75 ml
Kubeba olaj és citromfű tartalmú, tubusos, tökéletes utazó méretű tusfürdő is érkezett a hátizsákban, mindjárt a végére érek a Lush rózsalekvár illatú tusolózseléjének és erre váltom le, hogy még egy picit visszahozhassam a nyarat - legalább a fürdőszobámba.

Signal White Now fogkrém - 50 ml
Ezek az extrém fehérséget biztosító fogkrémek sajnos kikezdik a fogzománcom, így én nem, de a zuram örömmel fogja elhasználni, nála szerencsére semmiféle fogérzékenység nem mutatkozik.





Rossetti bizsu hajpánt és hajgumik - 1+3 darab
A hajpánt nem a napi, utcai öltözködésem része, azonban ha arctisztítás miatt el kell csatolnom az arcomból a fél hajzatomat, mindig hajpánt után nyúlok, ráadásul ha összekenném az arctisztító krémmel, csak bedobom a mosógépbe a többi ruha mellé, megszárad és újra használható.
A hajgumik viszonylag keményebb anyagból készültek/lettek sodorva, egy zuhanyzáshoz jól megtartják a hajat, de például egy egész napos háztakarításnál már 4-5-ször újra kell gumiznom a copfomat, mert kicsúszik belőle a hajgumi.

Vöslauer ízesített ásványvíz grapefruit ízben - 200 ml
Ízesített vizekből mindig is a Vöslauerre voltam rákattanva, amint kiszúrom, hogy szökőévente akciós, betárazok belőlük. A grapefruit-os nyáron, behűtve jól jött út közben, a kedvencem azonban még mindig az eper-bors ízesítésű, komolyan próbáljátok ki! :D






Nina Ricci  Les délices parfümminta
Jelenleg kétségbeesetten váltogatom az AVON Outspoken dezodorját és Summer White parfümjét - mikor milyen napra ébredek az időjárás szerint, szerintem ezt az almás történetet az almáspite-almáskompót időszakban fogom elővenni.



Tetszett ez a Pixibag kiadás, szerintem hatalmas ötlet volt hátizsákban gondolkodni a fesztiválszezonban, ezen a ponton túl nagyjából teljesen mindegy is lett volna, milyen termékek lapulnak a bag-ben, de szerencsére semmi haszontalan dologgal nem találkoztam: az Aussie terméke megvárja a jövő nyarat ahogyan a Dr. Kelen flakonjában lévő, megmaradt balzsammennyiség, nomeg a kézfertőtlenítőkkel is jó lenne közelebbi kapcsolatot ápolni az Yves Rocher-es csalódás után.



Már várom, milyen őszi-téli Pixi-kiadásokkal örvendeztet meg minket a PixiTeam, ugye Ti is lélegzetvisszafojtva várjátok az új dobozkát?

Pusza: Reni





Megjegyzések

  1. Ezek közül nekem csak a Borotalco van meg, de az minden pénzt megér!! Az illatával nehezen barátkoztam meg, de a hatása feledtette a túlzóan púderes illatát. Mondjuk azt írja uniszex illat...hát nem tudom, szerintem egy pasi ne legyen púder illatú :-D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész