Inspirációs képválogatás - idei utolsó szabad hetem

Alig egy hete, múlt hét csütörtökön eszméletlen gyorsasággal pörögtek fel körülöttem az események, aznap reggel ugyanis kaptam egy levelet az egyik fejvadászcégtől, miszerint a személyes interjúm alapján felvételt nyertem a megpályázott pozícióra...A modern technika csodái tényleg működnek, ugyanis azóta mindent, ami a belépéshez szükséges, e-mailben és szkennelve kell küldenem a cégnek, picit talán személytelennek érzem, bár az is igaz, hogy utoljára 11 éve léptem be állományba.
Szóval most itt vagyok, pötyögöm az utolsó, lényegében munkanélküli szerdámon az inspirációs poszthoz a kísérőszöveget enyhén zaklatott állapotban, amibe vegyül egy jó adagnyi egészséges és annál több egészségtelen izgulás. Teljesen más lesz. Vadiúj emberek, vadiúj munkakör, egyedül a környék lesz ismerős, mivel pont szemben fogok dolgozni a korábbi munkahelyemmel :)


A dáthás időszakban is lehet bűnözni, nem kicsit:



#kávénélküliélet



Festményként az ágyam fölött el tudom képzelni ezt a fotót:



Csíkos&kockás = cuki&nyerő páros:



>nagyokat nyelek a kép láttán<



Arany. Tetoválás.



Nem tudok elvonatkoztatni, nekem erről a virágról mindig Silver - Turn the tide című száma ugrik be:



Motoros barátnőnek öltözött ma:


Koccintsunk arra, hogy van munkánk:



Halálosan beleszerettem a fekete-réz-piszkospink kombinációba:



Peeeersze, csokiból készíts rá még ilyen kis hegycsúcsokat, hadd csorogjon a nyálam jobbra-balra:



Ez a cipő számomra hozza tinikorom tökéletes diszkóvilágítását:



Jahajj, cukkkkkkkkkkkkkkkkker:



Kell. MIND!



Csak hogy megértsétek a helyzetem :P


Imádom a poncsókat, főleg ezeket a gyönyörű, vibráló színű példányokat:



Íme a tökéletes tengerparti hangulat a fürdőszobában:



Őrületesen szép ez a lemattított izzás a körmökön:



Görögsali? Áhh, inkább görög melegszendó, jó?



Ki tervezte? Hadd csókoljam homlokon!



Modern kori kastély:



O to the M to the G:



Mini, kóci, vöri:



Gyönyörű és óriási:



Csokoládéhab...mindig elgyengülök...:



Szépséges:



A jácintot egész évben elnézegetném az ablakomban:



Mestermű:




Ti mivel töltitek ezt az utolsó, nyárias hetet?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Sok sikert az új helyen, és ne izgulj csak az első közös kávéig fogod magad furcsán érezni :)

    VálaszTörlés
  2. Szorítok, érezd jól magad az új munkahelyeden, és ne izguld szénné magad! :)
    A fotók csodásak, az a mosdókagyló-elképesztő!

    VálaszTörlés
  3. Reni, te egy talpraesett lány vagy, menni fognak a dolgaid hidd el! Fogadok, hogy belépsz az ajtón és máris sikerül megtalálnod a helyedet, és a kollégák is örülnek a vérfrissítésnek a Te személyedben! Ők is biztosan kíváncsiak rád, de segíteni fognak, akármi legyen, hisz' ne feledd, az ő érdekük is, hogy sikerüljön tényleg beilleszkedned és elsajátítanod mindent, ami szükséges! Csak ne félj kérdezni! ;)

    VálaszTörlés
  4. Sok sikert az új helyen! No para,menni fog ez ;)
    Remek képek. Lefele haladva próbáltam megjegyezni a kedvenceim, de aztán rádöbbentem,hogy mind le kellene írjam :))

    VálaszTörlés
  5. A csoki most annyira nem hoz lázba, de a cica! gyűrű! ház! csodálatosak.
    Megy a drukk, remélem, nagyon jó lesz az új munkahelyed!

    VálaszTörlés
  6. Élvezd ki még ezt a kis pihit :)
    Festmény, tetoválás, virág, torta, gyűrűk, melegszendó, táska, ház, cicc, csokoládéhab a kedvencek most :)

    VálaszTörlés
  7. Először is gratulálok a munkához! :)
    Nekem az első a kedvencem, azt le is mentettem! :D Az a fekete alapon vörös pelyhes matt lakkozás pedig tényleg valami csoda! :3

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt