Elfogyott termékek 2015/08: Vichy, Lush, Balea, L'Occitane, The Body Shop, Pure Fiji, Lilibe, Jean Carol

Szakaszlezáró blogposztok következnek így szépen, sorjában, hétfőtől ugyanis indul egy új, kihívásokkal teli időszak az életemben, az őszi szezon nálam szeptember 21-étől indul: vadiúj hely, vadiúj munkakör, vadiúj emberek, már most izgulok :)



Az elfogyott termékek alapján nagyjából ráhúzhatom az idei nyaramra, hogy szinte csak fürödtem, na de lássuk, melyik termék hogyan teljesített, mielőtt a kukában landolt volna a csomagolásuk.



Balea Trend It Up szárazsampon
Ez volt az utolsó előtti flakonom, amíg még létezett ez a kiadás, és még mindig halogatom egy új márka beszerzését - tudom, Batiste :)

Balea Purple Kisses szedres tusfürdő
Lila illatú volt a tusfürdő, egészen pontosan szedres, a tusfürdő pedig ugyanolyan ciklámen színű, sűrű krém volt, mint amilyen színű a csomagolása. Jól habzott, jól tisztított, nem szárította a bőrömet, csak mintha a kelleténél gyorsabban fogyott volna.

Balea gránátalmás tusolózselé olajgyöngyökkel
Annyira tökéletesen frissítő, citrusos málnaillata volt, hogy megérdemelt egy önálló blogbejegyzést. Ugyan néhány benne lévő, karcos szemcsét nem tudtam hova tenni, az illata veszettül jó volt, a tisztító hatása nem kevésbé.

Lush Rose Jam tusfürdő
Igen, és még mindig csak fürdök és fürdök :D Katy-től kaptam ajcsiba ezt a tökéletes rózsalekvárt a zuhanyzóba, legutoljára ezt a terméket használtam el és még az utolsó, nyárias napokat rúgó napokon sem volt túl sok, túlontúl fűszeres, szerettem.

Lush Mint Julips ajakradír
Szintén Katy hagyatéka ez a mentolos-kámforos ajakradír, nagyon hatékony volt, a karcos radírozószemcsék sem sértették fel az ajkak bőrét, örülök, hogy kipróbálhattam, köszönöm Katy!

The Body Shop - sheavaj testradír minta
Szintén a fenekére csaptam ennek a mini termékmintának, de sajnos a shea vajas testradírjuk nem nekem való, mivel túlságosan gyengék benne a radírozószemcsék, inkább a radírozó szemcséket is tartalmazó tusfürdő kategóriájába sorolnám.




Vichy Idealia Life Serum arckrém - tasakos termékminták
Egy rahedli tasakos termékminta áll a fiókomban ebből a típusból, mondanom sem kell, hogy Katy jól felduzzasztotta a készletemet, szóval épp itt volt az ideje, hogy nekilássak elhasználni őket. A kapcsolatunk borzalmasan indult, szó szerint kiborult tőle a bőröm, már megint úgy néztem ki, mint egy hormonzavaros tini, mondom ne már!
Ennél a terméknél a matematika egyik módszere jelentette a megoldást: közös nevezőre kellett hozni a bőrömmel. Ez így elég idiótán hangzik, ugye :) Nos, a Lush újdonsága, a kávés arc- és testpakolás én nem tudom, mit művelt az arcomon, de miután negyed órán át fent hagytam, lemostam és másnap reggel felkentem a Vichy arckrémjét, onnantól ez a krém működik rajtam: nem gyullad be a bőröm, nem fényesedik át a homlokom, nem szárítja az amúgy vízhiányos részeket a pofimon...
Tudom, hogy itt most a Vichy termékéről kellene írnom, de nem. Ez a kávés Lush pakolás valami eszméletlen. Menjetek és szerezzétek be Ti is, én a Lush Westend-ben csaptam le rá megérkezésének napján és azóta is áldom az eszem, hogy ennyire kávéfüggő vagyok, hogy már az arcpakolásomnak is kávésnak kell lennie.

L'Occitane rózsás kézkrém
Zsíros, jól tápláló krém, csak sajnos nagyon nehéz, orrban megülő, erős, fáradt parfüm illata van, nem lett sajnos a kedvencem.

Jean Carol duo pads vattakorongok
Mülleres szerzemény volt a fenti márka, szó szerint annyira jó vastag és puha volt minden egyes korong, hogy sajnáltam körömlakk lemosására használni. Eddig ez a legpuhibb vattakorong, amit arcra kitaláltak és én próbáltam, meg voltam vele elégedve.

Lilibe vattakorongok
A Rossmann bevásárlókosaram állandó lakója, jó, megbízható, olcsó. Ugyan nem annyira vajpuha és vastag, mint a Mülleres társa, de ezt legalább nem sajnálom lakklemosásra :)

Pure Fiji mangós testradír
Végül, de nem utolsósorban jöjjön a Pure Fiji testradírja a Pure by Pixiboxból, amely egy cukor alapú testradír olajjal gazdagítva, az én bőröm pedig minden cukor, illetve só alapú testradír ellen hevesen tiltakozik, mivel az már neki sok. Csikorgattam is a fogam a használatkor, de mondom, hátha megszeretem, hátha...Nos, ez a kis luxuscsoda olyan durván lenyűgözött a hidratáló képességével, hogy a radírozást követő harmadik napon kérdezgettem a bőröm, hogy nem kérsz még testápolót? Furcsa is volt nekem, hogy ilyen jól hidratált volt az a terület 4-5 napig. Minden elismerésem a márkának.




Hogyan szeretitek jobban az elfogyott termékes bejegyzést: minimális képmennyiséggel, vagy kategóriákra lebontott termékfotókkal? :)

Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. Költői kérdés: miéééért szűnt meg a Balea szárazsampon? :( A Batiste is nagyon jó, de a Baleának annyira semleges illata volt, mintha semmit sem fújtam volna a hajamra.

    VálaszTörlés
  2. Nekem is megvan a Balea szárazsamponnak ezen darabja, lassan kiürül. De tök jó, hogy megszűnt ez is...:D Jó nekem van egy másik márkától egy működőképes darabom, lassan bemutatom a blogon is, csak azért árban nem annyira pénztárca kímélő mint ez a Balea típus. Tök jó egyébként, hogy az összes használható termékét megszünteti a márka. Bezzeg a retek sz*r dezodorjai közül néhány még mindig ott dülöngél a polcokon, azt bezzeg nem akarják kivenni a forgalomból, pedig a kutya se használja némelyiket, úgy kell az emberek után dobálni 279 forintért, hogy fogyjon belőle valamennyi. Rettenet... :S
    A fürdősóra azért kíváncsivá tettél! A vattakorongot pedig meglesem a Müllerben, mert ha sajnálod már körömlakklemosásra használni és inkább tartalékolnál vele, az nem lehet véletlen szerintem! Én is akarok pihe-puha vattakorongot, mert van egy sanda gyanúm, hogy én annyira nem találtam meg az igazit. A gyanú oka: egy márkához sem ragaszkodom már lassan több mint egy éve, mindig váltogatom a vattakorongjaimat lelkifurdalás nélkül. A Lilibe vattakorongja volt az, amire azt mondtam, hogy oké, csak annyiszor már én se járok be, hogy beszerezzem az utánpótlást. De írod is, hogy nem annyira puha, mint a másik, így tettél most róla, hogy ne érezzem magam annyira rosszul, hogy nem vettem újra ezt a terméket! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész