Augusztus kedvencei 2015

A lábikóim majd' lefagynak, de csakazértis forró napsütést idéző képekkel hozom az augusztusi kedvenceket és pont. Kénytelen vagyok ezt a bejegyzéstípust közzétenni ma, ugyanis a zsákmányos bejegyzés elkészítése közben Alex ráfeküdt a blokkokra és ott töltötte a délutáni, többórás szunyáját :)






Arc, nyak, ajkak


Mádara szemkörnyékápoló szemkontúr krém
Ajándékba adni egy terméket egy dolog. Viszont ha azt a terméket adod ajándékba, ami már Neked tökéletesen bevált, hatalmas boldogság. A blogszülinapi nyereményjáték második körének nyertese ezzel a Mádara szemkörnyékápolóval lett gazdagabb, ez a termék fokozatosan tüntette el a szemeim alatti, fekete-lila karikákat, hálás vagyok érte neki mind a mai napig és nyugodt szívvel kenem fel őt minden reggel. Csak ajánlani tudom. Egyrészt mert natúrkozmetikum, másrészt pedig az árához képest annyira nem fogy belőle, hogy még jövőre is vígan őt fogom használni szemkörnyékápolóként.

Garnier Total Fresh arckrém
Mindenkinek van legalább egy - ha nem több - arckrémje a fürdőszobai fiókjában vagy az éjjeliszekrényében, amiről vagy elfelejtkezett, vagy nem annyira vált be az arc érzékeny bőrén, kidobni mégsem dobjuk ki. Én konkrétan megfeledkeztem erről a Garnier arckrémemről, csak egy nagyobb átpakolás során bukkantam rá. Illatra semmi pittyputtyosat nem véltem rajta felfedezni (a lejárati idejét sem), állagát tekintve pedig a sűrűbb, táplálóbb krémek közé tartozik, így fogtam magam és a nyakamra reggelenként ezt a krémet viszem fel. Cél: nem szeretnék úgy kinézni sokadik ikszes koromra, hogy a pofim feszes, a nyakamon a bőr pedig úgy néz ki, mintha most esett volna le a karnisról a sötétítőfüggöny. Szóval most a legújabb projektem a nyak bőrének táplálása, hosszú hetek óta kenegetem ezt a Garnier terméket és teljesen jól működik, semmi okom panaszra vele kapcsolatban.

Lush - Mint Julips ajakradír
Neeem, valójában nem narancssárga ez a mentolos ajakradír, csak felöltöttem a Santa's tápláló olajával, amikor annak a tégelyéből kifogyott a radírozó szemcse. Már mindjárt a végére érek a Mint Julips-nek, de már sikeresen beszereztem a következő "áldozatot" a napi ajakradírozáshoz a Popcorn személyében.
A Mint Julips a maga hűsítő mentolosságával nyújtott felfrissülést radírozás után az ajkaimnak idén nyáron, nem lenne rossz jövőre, ugyanerre az időszakra ugyanez a kiadás.




Hajolaj, obszesön, pedikűr


L'Oréal Mythic Oil
Ezt a hajvégápoló olajat sokkal jobban kultiválják a hajvégeim, mint a Gliss Kur-t, puhák és selymes tapintásúak lesznek, miután a törölközőszáraz hajvégeimre felviszem, belemasszírozom, majd megszárítom. Nagyon bejövős a cucc, ráadásul vizesebb, folyósabb, mint egy olaj, így terelgetni sem nagyon kell a hajtincseim között.

Picture Polish - Obsession
A hónap vétele volt számomra ez a lakk, belehabarodtam, imádom, szeretem, érte dobog most a szívem. A róla szóló bejegyzést ITT olvashatjátok el, gyönyörködjetek Ti is ennek a lakknak a szépségében és csábuljatok el rá! :)

Scholl lábápoló pedikűrrobot
Igyekszem valami cukibb nevet kitalálni neki, de egyelőre nem megy :D Amióta megérkezett hozzám ez az eszköz, azóta pár naponta előkapom és tesztelem a finomcsiszoló hatását a lábikóimon, hangos felnevetések közepette (csikiz, na). Hamarosan összegyűjtöm a személyes élményeimet az otthoni lábápolásról egy külön blogposztban.




Smink


Astor Soft Sensation ajakrúzs ceruza
Ha dögpirosat visel Renike, akkor 110%, hogy ezt az Astor terméket dobta fel az ajkaira indulás előtt: élénk, tartós, hidratál és fincsike vaníliás illatával azonnal levesz a lábamról.

Catrice Camouflage Cream korrektor
Nyáron kábé 3 másodperc alatt leizzadtam magamról az alapozót, vagy BB krémet, így meg sem próbáltam őket a továbbiakban felkenni, helyette a hegekre és pattanásokra a Catrice tégelyes korrektorát vetettem be. Komolyan nem ismerek ennél jobban fedő korrektort, imádom!

Alverde szemöldökceruza
A nyári napsugarak és a hajamban fellelhető, szőke melírtincsek megkívánták ennek a hamuszürkés szemöldökceruzának a használatát, ez egyezett a legjobban a színeimmel, nem mellesleg a legnagyobb hőségben sem mászott le a helyéről, dícséretes!




A nyári hónapoknak ezzel vége, jöhetnek a hidegálló sminkek és tápláló testvajak a havi kedvencek közé :) Nektek mi vitte a pálmát augusztusban?

Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. Lábápoló pedikűrrobot - ezen az elnevezésen még most is nevetek. :D
    Korrektorból én a PUPA Cover Stick-jét használom egy jó ideje, és csak ajánlani tudom mindenkinek. Kb. 2.500 ft-ba kerül, és csodát művel bármivel, amihez hozzáér. <3
    A L'Oréal hajolaja nálam mai napig kívánságlistás, még soha nem próbáltam, pedig már kb. ezer éve szemezek vele. Talán majd most, ősszel rá is sort fogok keríteni...

    VálaszTörlés
  2. A Catrice korrektor appikátoros, folyékony változatára nagyon kíváncsi leszek, mert amúgy nálam is nagy szerelem ez a tégelyes, csak ugye nem a leghigiénikusabb :\

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt