4. körös blogszülinapi nyereményjáték a feliratkozott olvasóknak

Ééés el is érkeztünk a blogszülinap negyedik állomásához, melynek során a feliratkozott (GFC/Bloglovin) olvasók gazdagodhatnak egy szupi kis csomaggal az AVON jóvoltából:





Nyereményjáték feltételei:

- legyél a blog feliratkozott olvasója GFC-n/Bloglovinon
- kommentben kérlek írd meg, milyen típusú bejegyzéssel találkoznál szívesen a blogon, mint újítás
- a játék 09.08-án zárul, másnap hirdetem ki a nyertest itt a blogon és Facebook-on
- 1 hét áll rendelkezésére, hogy e-mailben jelentkezzen az njoythestyle@gmail.com címen




Sok szerencsét Drágák és köszönöm, hogy itt vagytok velem több, mint 3 éve!!! :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Szia!

    Köszi a lehetőséget, én a haul és a személyesebb jellegű bejegyzéseket szeretem a legjobban :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi a játékot! :)

    Moon Angel néven követlek.

    Én outfit bejegyzéseket hiányolok, azok már régen voltak és örülnék több személyesebb bejegyzésnek is. :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönjük szépen a lehetőséget! :)

    Nóra Földvárszki néven követlek.
    A személyesebb témájú bejegyzéseket szívesen olvasnám, ahogy a haul és divat irányú posztok is jöhetnek! :)

    VálaszTörlés
  4. Turcsek Gabriella néven követlek :)

    Újításként jöhetne több személyes poszt!

    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Köszi a lehetőséget, vivienne néven követlek!
    Újításként jöhetne több körmös, esetleg nail art poszt.

    VálaszTörlés
  7. Köszi a lehetőséget!
    Sok sok outfit-es és személyesebb bejegyzést kérnék! :)

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Köszi a játékot, szuper kis nyeremények!
    A lakkon felbuzdulva, több körmös, díszítős poszt lehetne...

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Köszi a játékot! :)
    Zsuzsa Rosta néven követlek.
    Én is outfit bejegyzéseknek örülnék. :)

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Köszönjük a játékot, én Nita néven követlek.
    Nekem is hiányoznak az outfit bejegyzések, ezen kívül lehetne mondjuk lakberendezésről is szó. :)

    VálaszTörlés
  11. Szia! Sajna ez a Googles profilnevem, mert amikor csináltam, kicsi voltam, és hülye. Na, de kérdésedre válaszolva, bár nem újítás,de várom a kuktakedd bejegyzéseket, ha van hozzá kedved. :)

    VálaszTörlés
  12. Szia!Melinda néven követlek.
    Én is örülnék az outfit posztoknak, illetve a körmösöknek is. De több személyes is jöhet, mert szeretem őket olvasni. :)

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Manna (mannakörmök) néven követlek! :)
    Én is az outfit posztoknak örülnék legjobban, jöhet persze még személyes is, na meg egy kis DIY. :)

    VálaszTörlés
  14. Szia !
    suram néven követlek, bloglovinon Mária Surányi néven.
    A DIYbejegyzéseknek örülnék legjobban.

    VálaszTörlés
  15. Outfitt-es posztokat szívesen olvasnék. Molnár Adrienn követlek :)

    VálaszTörlés
  16. Szia!

    Adriennn néven követlek. Én a haul bejegyzéseket szeretem a legjobban, de még több személyes bejegyzésnek örülnék :)

    VálaszTörlés
  17. tunderilonka néven követlek,
    és a beauty blogokon a lépésről-lépésre elkészített smink videókat keresem leginkább, de nem találom, erre lenne igényem.

    VálaszTörlés
  18. Szia :)
    Köszi a játékot :)
    Nekem a haul és mondjuk tapasztalatok egyes termékekkel tetszene :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt