Teszt: Clarins Instant Light Natural Lip Perfector

Amellett, hogy szeretek szakácskönyveket, körömlakkokat és kozmetikumokat birtokolni, ikonikusnak számító sminkcuccokat annál inkább. Emlékszem, ahogyan remegő kézzel bontottam ki a csomagolásából életem első Benefit termékét, így hát ezen élmény alapján felbuzdulva szert tettem a Clarins Instant Light Natural Lip Perfector színezett ajakbalzsamjára, de már most szólok: kár volt, ugyanis az én ajkaimat inkább kiborította, mintsem táplálta.



Ahogyan megtapasztaltam a tükörben, nekem a hűvös, barnás-mályvás árnyalatok mutatnak úgy az ajkaimon, mintha csak kiemeltem volna őket, nem úgy tűnik, mintha színt is rájuk dobtam volna, hasonló hatást vártam ettől a terméktől (my lips but better) egy jó adag táplálás mellett, melyhez pont kapóra jött a Pixiboxban érkezett Clarins kupon, melyet sikeresen be is váltottam a webshopban.

Aki nem szeretné boltban és ehhez kapcsolódóan a bolti áron kipróbálni a márka termékeit, az kedvére szörfölhet a glamourbeauty oldalán, amikor pedig betettem a kosárba a kiszemelt Lip Perfector terméket és még a kuponnal le is nyomtam az árát, csak úgy csillogott a szemem :) 1 héten belül megkaptam, Pick Pack Ponton vettem át, utána pedig rohantam is haza, hogy lefotózzam, majd azonnal el is kezdjem használni az általam megrendelt, 06-os árnyalatot, amely a Rosewood Shimmer névre hallgat.





Cuki kis szivacsos applikátort találunk a letekerhető, aranyszínű tubus alatt, az ajkakhoz érintve nincs kellemetlen, szúrós érzés, tényleg az ajak érzékeny bőréhez fejlesztették ki:



Megnyomva a tubust máris előbukkan ez a szürkés-mályvás-barna krém, melyet felvittem az ajkaimra. Ugyan picit ragacsos érzés társult hozzá, de közel sem olyan durván, mint a sima, géles szájfények esetében. Könnyedén siklott a számon, persze, hogy azonnal el kezdtem ide-oda csúsztatgatni az ajakkencét, hogy mindenhová jusson. Pár óra múlva, miután az evés és ivás szépen leszedte, újrakentem, sem ekkor, sem pedig az első felvitelnél nem éreztem, hogy gond lenne a termékkel.



De sajnos az ajkaim nem úgy kezelték ezt az ajaktökéletesítőt, mint egy jól bevált, ikonikus terméket, hanem épp ellenkezőleg, kiborultak tőle: kiszáradt a szám, komplett területeken keményedett meg a bőr, amely eltávolításakor ki is serkent egy kevés vér, körülötte a bőr el kezdett húzódni és kicsit mintha csípő érzés is társult volna hozzá az ajkak kontúrján kívül. Mondom király, valami hidegfront jól belerondított az egészbe, tutira emiatt fordult ez elő. Fiókba el, pár hét várakozás.

Miután ugyanúgy tovább alkalmaztam a napi ajakradír használatát és a szokásos ajakbalzsamok használatával remekül hidratáltak voltak az ajkaim, újra elővettem a terméket. És újfent ugyanezeket a tüneteket produkálta a szám, mondanom sem kell, hogy megint a fiókban csücsül a Rosewood Shimmer, néha rápillantok és felteszem neki a nagy kérdést: miért. Miért nem válhatott be nálam az, amely oly' sok boldog felhasználónál igen?
Válaszom nincs rá, csakis egy gyerekkori példával tudnám illusztrálni azt, amit most érzek: a '90-es években mindenki rá volt kattanva a Ribena nevű, szőlős üdítőre. Dobozszám itták, mindenki ezt szürcsölte a szünetekben. Megkóstoltam először, megkóstoltam másodszor, megkóstoltam sokadszor, de minden alkalommal olyan bűnrossz ízű lötty került az ízlelőbimbóm közvetlen közelébe, hogy csak álltam ott és néztem ki a fejemből, hogy ezen mit esznek a többiek? Mármint: mit isznak.



Nekem sajnos nem vált be ez a termék, semmit sem tökéletesít, csak tökéletesen eljátszik a számon egy jó kis betegség utáni, masszív szárazságot, amire aztán nincs szüksége az ember lányának. Pont.



Meséljetek, Nektek volt hozzá szerencsétek? Imádat vagy utálat?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Fffu, felrobbannék ha egy ikonikus termék ezt művelné velem...:( A Catrice verziójával próbálkoztam, de 2 hónap után bebüdösödött az applikátora és hajítottam ki a kukába, nem volt túl gusztusos... Azóta nálam offosak az ilyen típusú ajakfények, megpróbálom kerülni őket. Egy kezes swatchot azért majd mutass még, a színére kíváncsi lennék!

    VálaszTörlés
  2. Nekem is a Catrice dupe van meg. Én nagyon szeretem, szinte minden nap azt használom mióta megvettem. Nekem tényleg bevált, nagyon jól hidratál és szép színe van.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt