Teszt: Balea tusfürdő olajgyöngyökkel, gránátalma illatban

Ma egy névnapi ajándékomat szeretném bemutatni a blogon, ezt a gránátalmás, olajgyöngyöket tartalmazó tusfürdőt még tavaly kaptam Szilvitől. Megtetszett a tusi a DM-ben, aztán gyorsan le is beszéltem magam róla, hisz' olyan mennyiségű tusfürdőm van felhalmozva, hogy felesleges még egy. Aztán egyet pislogtam és már meg is kaptam ajándékba Tőle :)

Szerencse, hogy most, nyáron kezdtem el használni ezt a terméket, mivel olyan isteni illata van, mintha 2:1 arányban összeöntöttünk volna málnát és citromot, végtelenül harmónikus és frissítő, kicsit sem émelyító illatkompozíciót kapunk, ha ezt a terméket választjuk.













A tusfürdő egy sűrű, áttetsző gél, mely színes bogyeszokat, akarom mondani olajgyöngyöket tartalmaz, amelyek a bársonyos bőr érzetéért felelnek, a termék rendszeres használata után kijelenthetem, hogy egyáltalán nem húzódik tőle a bőröm.




Az illat és az állag együttesen szuper kombinációt ad ki zuhanyzás közben, egyedül egyvalami okoz némi fintorgást a tus alatt, mégpedig az, hogy kellemetlenül karistoló szemcsékkel is tarkították ezt a zselét, mely inkább valami kertből összeszedett koszra emlékeztet, mintsem ápoló összetevőre.



Örülök, hogy részese lehettem ennek az ápoló Balea élménynek, az illata és a bőrpuhító hatása a terméknek remek, én egyedül ezeket a karistoló szemcséket szedném ki belőle és csak az olajgömbökre koncentrálnék :)
Megvásárolhatjátok a DM üzletekben, 400 forint körüli áron 250 ml-t adnak.



Ti próbáltátok már ezt a típusú Balea tusfürdőt?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Ha fogy a készlet kipróbálom...a szemcsék nem tartanak vissza :'D

    VálaszTörlés
  2. Hű elég csábító, lehet én is kipróbálom:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész