Szülinapi nyereményjáték-duó: 1 éves a Natúrangyal.hu webáruház és 3 éves az Njoythestyle Blog!

Csodálatos, születésnapos augusztus 12-ére ébredtünk ma: 3 éve elsőként jelent meg bejegyzés az Njoythestyle Blogon! :)
3 év, 880 bejegyzés, számos termékfotó és tengernyi komment. Köszönöm. Köszönöm, hogy velem tartotok a kis fashion és a nagy beauty utazásaimban, nem vagytok restek végigolvasni az őrült, olykor rózsaszín tejszínhabtól mentes bejegyzéseimet, nézelődtök, kommenteltek és várjátok, mikor vásárolok be legközelebb a leárazásokon :D

Ma egy különleges és egyben izgalmas nyereményjátékkal készültünk Nektek a szintén szülinapos Natúrangyal.hu webáruházzal közösen, mégpedig abból az apropóból, hogy mindenképp egy szuper és nekem bevált termékkel legyen gazdagabb a szerencsés nyertes, aki részt vesz ezen a dupla szülinapi nyereményjátékon: egy Zoya Goes Pretty csipkebogyós shea vajat nyerhet meg az a szerencsés, aki teljesíti az alábbiakat:

- Njoythestyle Blog Facebook oldalának követője
- Natúrangyal.hu webáruház Facebook oldalának követője
- magyarországi postacímmel rendelkezik
- nyilvánosan megosztja az alábbi képet, melyet a blog Facebook oldalán találtok meg:




A blogbejegyzés alatt kérlek, írjátok meg kommentben, milyen néven követitek a blog+a Natúrangyal Facebook oldalát és adjátok meg az e-mail címeteket, hogy értesíteni tudjam a nyertest.
A nyereményjáték nyertesét augusztus 16-án sorsoljuk, ezt követően itt a blogon és Facebookon is közzéteszem a szerencsés nevét.

És hogy ne utazzon magányosan a shea vaj, társaságot kapott egy frissítő, Balea tusfürdő és két, aztékmintás, Pimkie óriás hajgumi személyében, melyek jó szolgálatot nyújtanak majd egy frissítő zuhanyzáshoz, hogy utána be tudjátok vetni a csipkebogyós shea vajat. Illetve külön kérésre csomagolok hozzá a képen látható, happy birthday feliratokból és színes lufi konfettikből :)

Íme hát a blogszülinap első állomása, stay tuned...



Játékra fel, szülinapozzunk együtt!

Pusza Reni

Megjegyzések

  1. Sok boldog Blogszülinapot! :)
    A te oldaladat és a Natúrangyal oldalát is követem, Nóra Földvárszki néven (+ Sweet things by Norah néven is).
    E-mail: foldvar.nora@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. Nagyon Boldog Blogszülinapot!
    Rofcsász Eleni néven követem a Te oldalad és a Natúr Angyal oldalát is. A linket megosztottam ^_^
    Köszi a lehetőséget:)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Hives Andrea néven követem a blogot és a facebook oldalt. Email címem: hivesandrea@freemail.hu.
    Köszönjük a játékot! :)

    VálaszTörlés
  4. Boldog blogszülinapot !
    Mindkét oldalt követem Polgárné Dóczi Szilvia néven . Osztottam .
    e-mail címem : polgarszilvi@citromail.hu

    VálaszTörlés
  5. Boldog szülinapot!
    Demeter Edina néven követlek titeket! Címem pedig edina.bereczki.nyh@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. A Blogot Tibold Sándor néven követem, az a két facebook oldlat pedig TiboldS6.
    tiboldsandor@gmail.com

    Köszi a játékot.

    Sanyi

    VálaszTörlés
  7. Lukács Katalin néven vagyok fent. Az email címem: katy0128@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Bedi Georgina néven vagyok. fcoco@freemail.hu
    Boldog szülinapot ;)

    VálaszTörlés
  9. Boldog születésnapot! rika1 néven követlek. rika1@citromail.hu

    VálaszTörlés
  10. Szia,
    boldog blogszülinapot!
    Emi Bányai néven követem mindkét oldalt, e-mail: crazy724@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Harsányi Csilla néven követlek
    email: csillaharsanyi1994@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Boldog Blogszülinapot! :)
    Turcsek Gabriella néven követlek és a Natúr Angyal oldalát is.
    Megosztottam facebookon a linket.: https://www.facebook.com/turcsekgabriella/posts/1038391819517869?pnref=story
    email címem - gabriella.turcsek@gmail.com

    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  13. Kovács Daniella néven követem az oldalakat. E-mail címem: danci.95@hotmail.com

    VálaszTörlés
  14. Veress Ilona néven követem az oldalakat, veressilona1@gmail.com az e-mail címem

    VálaszTörlés
  15. Dancsák Ágnes /Szilvia / vagyok dancsakagi@gmail.com a mail címem

    VálaszTörlés
  16. Boldog szülinapot! Cecília Tapasztó néven követem, email címem: tyria2010@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. Szia! Boldog szülinapot kívánok! :D
    Katalin Molnár néven követem, email címem: mkata94@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Boldog szülinapooooot! Schwarczné Nagy Loretta néven követem, e-mail címem: nagylorettta@gmail.com (3 t-betűvel) :)

    VálaszTörlés
  19. Rita Silyéné Danyi néven követem, silye.rita@gmail.com az e-mail címem.
    Boldog szülinapot!

    VálaszTörlés
  20. Szia!
    Boldog szülinapot!
    suram néven követem a blogod, a Facebookon Mária Surányi néven.
    e-mail címem: suram@gmail.hu

    VálaszTörlés
  21. Szia!
    Izsó Tündi néven vagyok fent...e-mail címem: tundi9@citromail.hu

    VálaszTörlés
  22. blog: inga
    fb: Gerda Nádor
    mail: nadorgerda@gmail.com

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész