Ugrás a fő tartalomra

Shopping: VANS, Pig Shoes, Hervis, Decathlon, Mango, Pupa, Humanic, Deichmann, Camaieu, Pimkie

Sok jó akciós cucc, kis helyen is elfér - ebben a mai bejegyzésben összegyűjtöttem az elmúlt hónapokban innen-onnan beszerzett holmikat, emiatt is lett ilyen gigantikus márkalista a bejegyzés címe :)
Természetesen lesz köztük olyan, amire már hónapok, vagy mi több, évek óta vágytam, van, amire ott, az üzletben jöttem rá, hogy mekkora hiánypótló és szerepelteti magát természetesen a lehet nélküle élni, de nem érdemes kategória:










A TÖKÉLETES


Aztékmintás fürdőruha alsó: 3.990 Ft helyett 2.990 Ft
Aztékmintás fürdőruha felső: 6.990 Ft helyett 4.990 Ft, a kasszánál már csak 3.990 Ft

A már-már klinikai méreteket öltött aztékminta-függőségem révén iszonyatosan vágytam egy szuper, aztékmintás bikinire, ám ez többnyire a nyakban megkötős, kis méretekre szakosodott gyártóknál ki is merült, nem is mertem álmodni, hogy az én méretemben valaha is rábukkanok A tökéletes példányra a Decathlon-ban. Egy shoppingoljunk anyumnak edzőcipőt misszió során bukkantam rá: fanyalogva az idei nyári időjáráson és a sosincs méret semmiből morgásom a kifutó termékes, fürdőruha-szekcióba vezetett, ahol eleinte csak amiatt fésültem át a kínálatot, hogy bosszankodhassak, micsoda kupleráj van ott, hát nincs, aki ezt rendbe tegye? Hónapok óta keresek munkát, erre a feladatra nyugodtan alkalmazhatnának, pikk-pakk rendet vágok itt (az állástalanság néminemű frusztrációt szülhet a végfelhasználóban). A hisztikének az lett a vége, hogy a kezembe akadt egy aztékmintás bikinifelső. Nem pont az én méretem, jellemző. Aztán anyum talált hozzá alsót. Dacból felpróbáltam mindkettőt. Tökéletes lett. Ráadásul akciósak is voltak, a pénztárnál pedig még kevesebbet mutatott a kijelző, vagyis üdvözült mosollyal sikerült távoznom az üzletből.
Anyumnak persze nem találtuk meg a tökéletes cipellőt, azt hozzám hazaérkezve shoppingolta nálam, a cipősszekrényből... :)




Puma melegítő alsó+felső: 19.990 Ft helyett 15.990 Ft

Tudom, tiszta '90-es évek, de számomra még mindig létszükséglet, hogy legyen otthon egy melegítő együttes. A Hervis meghirdette a végkiárusítást, most valami másnak hívják már őket, de ugyanott és ugyanazokat a cuccokat árulják. Szóval a nagy akciós táblák és plakátok kávézás közben (khmm, mi más? :D) szúrták ki a szemünket, így a zurammal szépen becsattogtunk és ezt a nagyon kényelmes és puha anyagból készült, sötétszürke-pink együttest sikerült beszereznem, ugyan nem túl nagy árengedménnyel, de a sok hónapnyi várakozás kompromisszumot szül.



"Adj a nőnek egy pár tökéletes cipőt és meghódítja benne a világot"


Vagy valami hasonló. Nagy valószínűséggel sokféle világ meghódítására készülök, más-más outfitben :)
A tökéletes, otthoni papucs megtalálása nem bizonyult olyan egyszerűnek, korábban azt hittem, a Rider az én márkám és hogy hosszú évekig fog engem szolgálni a papucsuk, de tévedtem, szó szerint a dizájnos bemetszések mentén szétszakadt a masszív, rugalmas, gumitalpú papucsom. A nagy álláskeresés közepette a Pig Shoes leárazásokat hirdetett, az egyik állásinterjú után pedig irányba állítottam magam és felkerestem az Andrássy úti üzletüket. Eredetileg egy kívül-belül fehér Nike papucsot néztem ki a honlapjukon, odaérve azonban ez az utolsó, 39-es példány árválkodott ebből a kollekcióból a polcon, így teljes áron (5.990 Ft) hazajött velem: puha, könnyű papucska, a pántja alatt vajpuha, pink béléssel, ami a lábfej rüsztjét még soha ilyen dimenzióba nem repítette el, mint ezzel a színes dzsungellázzal :D

Életem legelső L'Oréal sajtórendezvényére "természetesen" nem volt megfelelő cipőm, a problémámra pedig a Humanic jelentette a megoldást. Nem sokat engedtek az árából (12 helyett 9 és félezer), de tökéletesen áll a virgácsaimon, nem az a bonyolult, fűzős, bokabedagasztós magassarkú, amivel mostanság tele vannak a közösségi média felületei. Ennek hátul gumis pántja van, könnyen bele lehet bújni, nem kell igazgatni vagy fűzögetni semmit, azonnal útra kész az ember lánya.





Sosem voltam az a Converse, vagy VANS-lány, sosem volt még tőlük semmiféle ikonikus tornacsukám, vagy gumitalpú, oldalcímkés vászoncipőm. Aztán jöttek a macskák és a leárazás (17.990 Ft helyett 11.900 Ft). Rendesen vívódtam előtte magamban egy sort, hogy mennyire fogok hülyén kinézni macskás cipőben, túl a harmadik ikszen, de a cicaimádatom győzött. Ja, és miért nem mondta nekem korábban senki, hogy halálosan kényelmesek a VANS cipők???

A mellette lévő, hegyes orrú, csipkebetétes, fekete balerina egy alig 3 ezer forintba kerülő, utolsó példányos, állásinterjúra nyári időben rohangálós példány a Deichmann-ból, ami keservesen feltörte a sarkam - nem mondhatom, hogy nem veszem véresen komolyan ezt az álláskeresést :P




Ha a Pimkie üzletet eltörlik a föld színéről, én bizony igencsak ideges leszek, már most szólok. Cipőfronton is jeleskedik ám ez az üzlet, ez a tarkabarka balerina pedig bármilyen outfitet feldob!
2.500 forintért tökéletesen megérte, ráadásul pihe meg puha belülről és tök jó kis rohangálós virágágyás :)

A Camaieu legtöbbször csak basic-nek titulált, felirat és matrica nélküli blúzokat, topokat, pulóvereket és garbókat árul, legtöbbször ugyanabban a pár színben, amit kintről is látunk: ciklámen, narancssárga, fehér, kék. Mielőtt azonban leANYUKABOLTozzuk, nyomás befelé, ugyanis igazi kincsekre lelhetünk! A cipők és kiegészítők azok, amiket előszeretettel ajánlok figyelmetekbe, ugyanazon a napon, amikor a Nike papucsot és a Humanic magassarkút zsákmányoltam, került hozzám ez a fekete, anyagában kígyóbőrmintás slipon. Arról a napról még tudni kell, hogy mindhárom cipőből az utolsó példányt hoztam el és pont a méretemben, szóval aznap Carrie Bradshaw angyalkája vásárolgatott velem :P
Régóta vágytam egy fekete slipon cipőre, de a VANS példányok ebből a szempontból már közel sem érik meg az árukat nekem, ami tetszik, az 19 rongy lenne :( Így viszont megúsztam pofátlan 2.995 forintból :)



CSAJOS NAP


Aznap, mikor lecsapott többek között Budapestre is az a bizonyos könnyű, kis délutáni zápor alias Armageddon, 1 csajos napot tartottuk a Westendben Nettivel, ahol többek között a Mango üzlet kínálatát is megtekintettük. Mázlim volt, mert az esőt ugyan jó előre beharangozták, mégis otthon hagytam az esernyőmet, így rá is nyúltam erre a fekete, cicafejes (meg kell zabálni) esernyőre, illetve egy gótikus beütésű álomgyűrűre (2.795 Ft-ról 1.395 Ft-ra leárazva), egyszerűen meseszép! 3.595 forint helyett 1.795 forintért állta az esőt aznap délután.
Sajnos sikeresen rábeszéltem Nettit pár kiegészítőre, ezek eredményét ITT tekinthetitek meg :P



PUPA


A Pupa üzlet még az újdonság kategóriába tartozik nálam, a mostanival együtt mindössze három alkalommal jártam náluk, de sosem távoztam üres kézzel. Így volt ez most is, amikor egy létszükségletű (akciós - ez a mentség, a szerk.) barack pirosítóval (1.425 Ft-ra leárazva 2.850 Ft-ról) lettem gazdagabb, valamint a saját sminkecset tisztító folyadékjukat is megvettem 1.950 forintért, mivel igencsak szeretnék egy olcsóbb alternatívát a MAC legendásan jó, ecsettisztítója helyett.






Ti is kihasználtátok az óriási leárazásokat? Beszámolókat kérnék szépen a szerzeményekről! :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Wúú, mennyi cipellő! Mindegyik tetszik. ^^ Én egy macskás, Meow feliratú pólón görcsöltem a múltkor, hogy 21 évesen cicáspóló, nemááá, de aztán elhoztam és azóta imádom :D Nekem jelenleg a Szigetre kellene egy nyúzós cipő, de lehet beáldozom a régi fehér magasszárú Conversem erre a célra, már úgy is nyüstölve van szegény :)

    VálaszTörlés
  2. AZ A MACSKÁS VANS, HÁT MEGVESZEK! Amúgy három Vansem van, ebből kettő szuperkényelmes, de az egyik néha úgy feltöri a lábam, hogy sírógörcsöt kapok, nem értem...a 3000 forintos slip on meg ajándék :)

    VálaszTörlés
  3. Huuuu mennyi gyönyörűség! Csak kapkodom a fejem, hogy ez is szuper, meg ez is tetszik, és ez is....jaaaaaaj, hogy Neked mekkora mázlid volt! Most rohanok slipont keresni :D.

    VálaszTörlés
  4. Szuper dolgokat vettél! :) A macskás Vans cipővel én is szemezgettem, de a kutyusos is tetszett. :P
    A fekete slipon nagyon tetszik, meg is nézem a győri üzletben, hátha lesz még belőle. Próbáltam hasonlót az F&F és New Yorker kínálatból, de egyik sem állt jól.

    Az ecsettisztítóról kérhetek tesztet? :P

    VálaszTörlés
  5. Nahát végül megvetted a cicás Vans cipőt? Nem is mondtad :D A fekete balerina nagyon helyes, Pupa jöhet minden mennyiségben és picit sajnálom, hogy a cicás ernyőből nem vettem végül én is. Akkor lenne poén, ha nem csak a nyele lenne cicás, hanem kihúzás után az ernyő részen is lenne két fül :D

    VálaszTörlés
  6. Azt a slip on-t én is elfogadnám, pláne ennyiért! :D Én is egy kísértetiesen hasonló, nude színű Lazzarini szandált vásároltam a nyárra (a bokapántja kicsit keskenyebb az enyémnek), éééés elképesztően kényelmes, ugyanakkor szupernőies. :) A leárazásokon zsákmányoltakat én is épp ma vettem számba egy bejegyzésben, és eléggé sikerült a legszükségesebbekre szorítkoznom a vásárlások során, persze tegnap ismét láttam néhány must have-nek tűnő darabot. :)

    VálaszTörlés
  7. Nike, Humanic és Pimkie cipők de szuperek! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész

Ebben a bejegyzésben három terméktípust- és márkát mutatok meg Nektek, melyekkel a nap végén kíméletesen eltávolíthatjuk az aznapra felrajzolt arcunkat - akarom mondani a sminkünket ;) Természetesen bekerült ebbe a hármasba a micellás vizek Szent Grálja, a Bioderma Sensibio H2O micellás vize, de itt máris bejött a képbe egy micellás alternatíva a Lirene személyében. Na de akkor lássuk, mik ezek a termékek és mennyire vagyok velük megelégedve.