Nail(land) of the day: Picture Polish - Obsession

Mérhetetlenül elutasítóan viselkedtem a Picture Polish Vampy Chameleons kollekciójával szemben, pedig nekem aztán minden jöhet, ami vámpír (mondjuk most épp vérfarkas-mániában szenvedek, erről majd később). Valahogy nem volt meg semmiféle kattanás, rajongás, légzéskimaradás, semmi. Aztán ez a kis huncut Picture Polish mostanság az arcomba tolta az Instagram profilján keresztül az Obsession lakkról készült képeket és egyszer csak azon kaptam magam, hogy azt ismételgetem magamban, hogy obszeszijón. Hát az enyém lett. És mániákusan megszerettem, kábé belebolondultam.






Lehet, az volt a bajom, hogy a Colour Alike duokróm meg multikróm kiadásaitól többet vártam, egy zöld bogár kitinpáncéljának tökéletes hasonmásában már csalódtam a CA márkánál.
Viszont egy másik bogár, a Picture Polish bogara beült a fülembe és ott duruzsolt, egészen eddig a pillanatig:




Már az üvege megér egy odavagyok érted sikítást, de kenjük csak fel szépen: igen vékony rétegeket használtam a lakk folyóssága miatt, így 3 réteg került végül a körmeimre, normál tempóban száradnak az egyes rétegek, elégedett vagyok vele.

Sötétben úgy tűnhet, mintha egy sötétlila lakkot dobtál volna fel a körmökre, de ha kiviszed a napfényre, vagy akár a telefon zseblámpa funkcióját bekapcsolod (köszi Edina :P), ott van véged - íme a multikróm hatás, PP módra:







Belülről izzó lila, ciklámen és kék csillámok játszanak igen aktívan a lakkban, ESZMÉLETLENÜL szépséges:









Ha pedig épp csak kevés természetes fény áll rendelkezésre, az egész olyan, mintha egy kék búra alatt forgatnád a körmeidet, áhh, eszményi! Ekkor produkálja azt a kékséget, ami alapból a lakkos üvegre pillantva látszódik.



Nagyon vágytam már egy ilyen összetett, mélyen és erőteljesen sugárzó lakkra, melynek a felülete száradás után tükörfényes lesz, nem is tettem rá fedőlakkot, mert önmagában hozta ezt a szintet.

Obsession. Jelentése: megszállottság. Innentől, hogy megszereztem ezt a limitált kiadású szépséget, megszállottan fogom keresni az erős, mesterséges fényt, illetve hajkurászni az utolsó, nyári napsugarakat, hogy belebámulhassak az izzó, lila, multikróm univerzumba. Azt javaslom, szerezzétek be, mielőtt elfogy a Nailland standjánál, a webshopban már nincs belőle.



Meséljetek, multikróm: igen, vagy nem?

Pusza: Reni


Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt