Július kedvencei 2015

Júliusban ünnepeltük a zuram születésnapját, a házassági évfordulónkat és azt, hogy végre-valahára elkezdődtek a munkálatok a kertben, így az idegeskedés mellett a jéghideg és a tűzforró időjárással való viaskodásról szólt ez a hosszú hónap. Mutatom is, mely termékek szolgálták hűségesen a megviselt bőrömet és mely sminktermékeket dobtam fel, ha el kellett hagynom az itthoni munkaterületet:






HAJ


L'Oréal ProFiber szalon termékcsalád - Rectify sampon és balzsam
Hatalmas felüdülés volt számomra, hogy nem ül a fejtetőmön semmiféle extra anyag és a hajszálaimat sem vonja be semmi, ami elnehezítené azt, vagy elősegítené a korai zsírosodást. Nagyon örülök, hogy ebben az időszakban a fenti két termék állt rendelkezésemre és a kerti munkálatok porát könnyűszerrel eltüntethettem velük: a hajam könnyű és légies volt hajszárítás után és hajhab és körkefés szárítás nélkül is nagyjából olyan formára száradt, amivel már ki merek lépni az utcára, vagyis némi hajtőemelő hatásról is be tudok számolni a fenti termékek esetében.
A L'Oréal ProFiber új generációs termékcsaládjáról ITT találjátok a részletes beszámolót.



HIDEGZUHANY


Balea olajgyöngyös tusolózselé, gránátalma illatban
Annak ellenére, hogy néhány zavaróan karcoló elemet is tartalmaz ez a sűrű zselé, mégis őt favorizáltam a hónapban a zuhany alatt. Nem túl folyós, így kisebb mennyiség is elegendő a zuhanyzáshoz, jól tisztít, nem szárítja a bőrömet és a nyálelválasztást beindító málna-citrom illata nagyon bejött. Ezek szerint ezt a kombót hívják gránátalma illatnak? :)

Lush - Mint Julips ajakradír
Katy nem is tudta, milyen jót tesz velem, mikor a gondjaimra bízta ezt az ajakradírt. Így, nyáron sem vagyok hajlandó lemondani róla, rendszeresen használom, a benne lévő menta miatt pedig pici bizsergető érzést hagy maga után, így biztos lehetek benne, hogy kiszállva a zuhany alól legalább itt nincs melegem! A Santa's ajakradírral együtt bukkant fel korábban ez a termék egy bejegyzésben, ha lemaradtál róla, ITT elolvashatod az összehasonlító tesztet róluk.

Himalaya Herbals - Neem arcradír
Rettegtem attól, hogy mi lesz a pofimmal, ha elfogy az e-vitaminos, The Body Shop krémes arclemosóm, mivel az szó szerint elvágta a folyamatban lévő gyulladást az arcomon, csodát tett a kiborult pórusaimmal. Nos, amellett, hogy eltávolítja az elhalt hámsejteket, ez a termék ugyanúgy kordában tudja tartani ezeket a gyulladásban lévő területeket, szóval a lelkem megnyugodott és lelkesen használom 2-3 naponta ezt a terméket az esti arclemosásnál.
Részletesebben ITT írtam a kicsikéről.



ARC


Mádara szemkörnyékápoló kontúrkrém
Rendkívüli módon elégedett vagyok vele, a napi rutinom részévé vált ez a kicsike és olyannyira szeretem, hogy őt még egészen biztosan viszont fogjátok látni a blogszülinapom részeként :)
ITT írtam róla bővebben, szerintem ő életem szemkörnyékápolója!

AVON Nutraeffects Balance krémzselé kevert-zsíros bőrre
Túl hideg és esős időjárás esetén ugyan túlmattítja a problémás területeket az arcomon (homlok, orr), de a hőségriadós napokon remekül végzi a dolgát, visszaszorítja a faggyútermelést, amennyire csak lehet és egy rendkívül könnyű viselet az arcbőrön. A NutraEffects termékcsalád tesztjét ITT olvashatod el.

Helia-D micellás arctisztító kendő minden bőrtípusra
Eredeti funkcióját tekintve, miszerint kíméletesen eltávolítja a teljes sminket, szerintem nem éri meg az árát, azonban amikor a legnagyobb forróságban estem haza egy-egy állásinterjúról, azonnal húztam ki a fiókot és szedtem kifelé a kendőt a csomagolásából, hogy azonnal áttöröljem vele az arcom. Ez volt a leggyorsabb és leghatékonyabb, nomeg nem utolsósorban legéletmentőbb megoldás, ha nem akartam, hogy a teljes arcfestésem a blúzomon landoljon :D



SMINK


Gosh Jumbo krémes szemceruza - grey
Tyű, de elcsúsztam ennek a márkának a bemutatásával! Nem kell már sokat várnotok rá, egy külön blogposzt formájában fog bemutatkozni egy körömlakk társaságában, de elöljáróban annyit, hogy ezt a krémes szemhéjfestéket ha reggel felkanyarintottam a szemhéjamra, amolyan lusta macskatekintet gyanánt, akkor ez este még mindig ugyanott van, ahova eredetileg felkentem: nem csúszik, nem kopik, nem ül meg a szemredőkben, első osztályú kis cucc!

Maybelline Color Tattoo - On and on bronze
Már nagyon az alján járok ennek a kis tégelynek, de amíg el nem fogy, addig töretlenül használom, ez az árnyalat ugyanis egy gigászi jolly joker a kékszeműeknek elsősorban, mert ezzel tökéletes reflektorfényben játszik a tekintetünk :) Állásinterjúkra MINDIG ezt a terméket kenem fel, egy sima, műanyag sörtéjű ecsettel felkenem a szemhéjamra, nem bíbelődök semmiféle szemhéjporral, meg satírozással, ez és egy szempillaspirál elegendő a szemeim kiemelésére és már indulhatok is.

Catrice Camouflage Cream
Hegek, piros foltok, pattanások kontra 42 fok árnyékban = Catrice Camouflage Cream. Nem kell sem BB krémmel, sem pedig alapozóval bíbelődni, 10 perce sem ültem fent a HÉV-en, de már a fél BB krém lefolyt a búrámról...Szóval csak a problémás területekre kell a CCC-ből felütögetni, a kicsike fed ám, mint akit pont erre terveztek. És tényleg! :)

Astor Soft Sensation Lipcolor Butter - 021 Keep In Touch
Én és a piros? Ugyan már! Pláne az ajkakon? Hisz' azokon csakis ajakápolót használok!
Aha, így dőlnek meg a korábbi kijelentések: kuponnapok, 50% kedvezmény, piroska becsúszott a kosaramba és azóta szinte csak rajta élek. Én, aki nem szeretem a vanília illatát, beleszerelmesedtem ebbe a termékbe, isteni fincsa vanília illatot áraszt magából, a színe igéző, evéssel-ivással csak a színintenzitásából veszít, de ugyanúgy ott csücsül az ajkakon. Minden fillért megér!




Meséljetek, Ti milyen termékeket preferáltatok júliusban?

Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt