Instagram-vallomások

Nagyon keményen rákattantam az Instagram alkalmazásra, már szinte itt élem a fél életemet. Rengeteg beauty-, fashion- és lifestyle bloggert, jópár macskuszt és pár hírességet követek itt, jómagam pedig igyekszem rendszeres tartalmat feltölteni a világhálóra ezen a felületen.
Van azonban olyan tartalom, ami nem feltétlenül a szívem csücske, de közel sem olyan durva a helyzet, hogy 1-1 ilyen kép megtekintése után leiratkozzam az illetőről.
Ez a mai bejegyzés nem a Cartier karkötőkről, Starbucks kávékról és a repülőről lőtt felhőcskés képekről szól, hanem a számomra kevésbé népszerű tartalomról - ha érdekel, ne kattints el :)


KÁVÉ

A kávé mondhatni már az életem részévé, ha nem közvetlenül annak mozgatórugójává vált. Jöhet minden mennyiségben, arányban, hidegen, langyosan, melegen és jegesen. Szinte már úgy érzem, hogy a kávés képek nézegetésével mintha fel is ébrednék picit :)
A halálom azonban a matcha latte. A matcha tea egy felháborítóan zöld teaféle, én először porított formában találkoztam vele az Ázsia boltban és olasz cantuccini készítésekor használtam fel, belekevertem a sütemény tésztájába, hogy izgi, zöld sütit kapjak a végén, mely segíti optikailag a pisztáciára való asszociálást. Forró, koffeintartalmú italhoz felhasználva azonban kiráz a hideg tőle - mint a fenti képen.



KAKTUSZ&POZSGÁS

Mind a kaktusz, mind pedig a pozsgás egyaránt cuki, én személy szerint már kinőttem ebből a korszakomból, úgy kábé 12 évesen hagytam el az eziránti rajongásom, miután végleg bebizonyosodott, hogy nem értek hozzájuk: vagy elrohadtak, vagy totál kiszáradtak a cserepükben. R.I.P. az összesnek, így, utólag.




A NAGY ÉS ZÖLD LEVÉL

Mostanság főként külföldi divatbloggereknél futok bele azokba a levélfotókba, amik nem lettek a kedvenceim, ugyanis az általános iskolás éveim alatt - '90-es évek - ezekkel voltunk körülvéve a suliban és az összes, állami intézményben csak ilyen levelű növények vették körül az embert, sőt, még anyum munkahelyén is szinte csak ez a típus feszített az ablakban. Sok volt, elég volt, nem tudom már látni benne a szépet.




PÁLMAFÁK

Vagy inkább írhattam volna azt is, hogy welcome to L.A./Miami. Rengeteg, de tényleg, rengeteg pálmafás kép uralja az instát, pálmafa reggel, pálmafa délben, pálmafa naplementében...pedig olyan kis száraz, vékony növénykék, na!



BONDI BEACH

Ausztráliából ez a leggyakoribb tartalom, amivel találkozom és jó, ha max. 3 féle szögből látni a háborgó tengert, nem tudom, valahogy nem tud nyugodt maradni a lelkem, ha ezeket a csapkodó hullámokat látom nap mint nap.




KÖRMÖK

Felháborító, visszataszító ez az új trend, remélem, ezt valami viccnek szánták, vagy ez valamiféle vizuális kínvallató eszköz, ami kiszivárgott az amerikai katonai rendszerekből...



+1: #DETAILS

Szeretem, amikor jól meg van komponálva egy kép: magazin, virág, kávé, süti, miegymás. De amikor a csizma ott van egy képen a magazin, a kaja és a fürdőbomba mellett, akkor el kezdek gondolkodni, hogy ezeket hol és milyen sorrendben fogják felhasználni, ne adj isten a fürdőbombát a kávéjába dobja bele a felhasználó... :)



+2: #ILOVEMYJOB

Az az egyik legszuperebb érzés az életben, ha imádod a munkád. Nem tekintesz rá napi robotként, nem hányingerrel kelsz fel minden munkanap reggelén és gondolod át az ágyban eltorzult arccal, mennyi rossz dologra fogsz aznap bemenni. Szerintem mindenki arra vágyik, hogy az álommunka, az álompozíció az övé legyen, amiben ki tud teljesedni, örömöt tud lelni és sosem érzi ránehezedő teherként a napi 8, vagy több órát és villog a fejében a kikellfizetniaszámlákat vészvillogó.
Viszont ez a hashtag gyakran kapcsolódik a másik közkedvelt hashtag-hez, mégpedig a #bloggerlife-hoz. Nos. Aki ezt hivatásszerűen űzi és tényleg a bloggerkedés a munkája, abból itthon, Magyarországon kevés emberke van.
Egy mezei blogger alapból egy igazán izgalmas és színes hobbit űz, ennek tudja be a szabadidejének egy részét, extrém esetben az egészet. A blog nem íródik magától, tényleg foglalkozni kell vele, munka van benne, viszont a rááldozott időt és belefeccölt munkát ez esetben az #ilovetobeablogger, #ilovetowastemytimeinmyhobby, vagy valami egyéb #-el jelölném, ezt a címadó #-et nem tudja befogadni az elmém.



Osszátok meg velem akár komment, akár blogposzt formájában, milyen tartalom az, ami semmiképp sem kap Tőletek szívecskét az Instagram felületén, kíváncsi vagyok nagyon! :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  2. Bocsánat az előzőért, az elküldés után realizáltam, hogy rossz accounttal nyomtam a kommentet. ><

    Szóval: #ilovemyjob #bloggerlife - Kihagyhatatlan..... :D Brrrrrrrrrrrrrrrrrr. (Ezt most úgy írom, hogy biztos vagyok benne, hogy legalább egyszer, amióta IG-m van leírtam már a kettőt együtt, tessék megkövezni! :()

    Ez a körmös trend meg BLÖÁ, nemár, most komolyan???

    VálaszTörlés
  3. Az #ilovemyjob és #bloggerlife páros nekem is szúrja a szemem, ha valaki tényleg nem ebből él :D Ezektől a körmöktől meg én is hülyét kapok, eszméletlen ocsmányak :DD

    VálaszTörlés
  4. A buborék körmök rémesek!!!! :(((( ez még a kacsaláb manikűrnél is undorítóbb, feltéve ha lehet fokozni a gusztustalanságot :D

    VálaszTörlés
  5. Nem tudtam, hogy a #bloggerlife-hoz keresőképes bloggernek kell lenni. Én mindig is úgy kezeltem azt a "szót", hogy a blogger élete. Ha orvos lennék akkor csak a #doctorlife-ot kéne használom mert abból élek? Sosem gondoltam volna, hogy egy komolytalan fényképmegosztós alkalmazáson nem mindegy milyen hasteget használ, és hogy egy ilyen szabad dologban ilyen banális "szabályok" vannak. Ez megint egy olyan dolog hogy lehessen kit miért fikázni és lenézni. Szóval emiatt tuti én is insta kripli vagyok mert merek "bloggerlife hastaget használni. Igazából az sokkal kiábrándítóbb, hogy egyesek elhitetik másokkal, hogy milyen csilivili az élete.
    De eszembe véstem ezt a #bloggerlife-os dolgot. :)
    Ez nem ellened irányul, hanem erre a butaságra. Nyilván nem te találtad ki, az más dolog, hogy ezt miért veszik komolyan?!
    Én a csókolózós, cigizős, infozióstűs képektől vagyok kiakadva. Engem Spec ezek baromira nem érdekelnek. Bár már Hallottam olyat is hogy valaki arról posztolt hogy pisilt... A kajás képektől is kivagyok ha éhen halok :'D

    VálaszTörlés
  6. Az #ilovemyjob #ilovemywork blogger kontextusban általában az használja, aki soha életében nem dolgozott még diákmunkán vagy részmunkaidőn kívül SEMMIT :D :D
    #bloggerlife viszont nálam tuti volt már, ha a kép szorosan kötődött a bloghoz, akkor az a blogger életem, szval muhahaha, és használom. ;)
    A pozsgásokat/kaktikat meg ne bántsd, ez a lényem sárba tiprása :D

    VálaszTörlés
  7. A #bloggerlife-ot én is inkább a blogos dolgokra használom. Az #ilovemyjob-os blogger fotók... hát igen. A fíling az meg kell hogy legyen. :D Kb. annyi értelme van, mintha valaki lefotóz és odaírod a képhez, hogy #modellife. XD Attól, hogy blogot ír valaki, még nem az a munkája, karrier meg ritkán lesz belőle. Hiába csinál hashtaget a saját nevéből. ;)

    Azok a körmök ritka ocsmányak. :D A kaktuszos meg virágcsokros, meg MK táskából kifigyelő virágcsokros képektől falnak megyek. :D

    Az meg amikor valaki minden menő cuccát le akarja fotózni egyszerre... XD Láttam már bikinit MK órával és Louboutin cipővel meg Macbook-al. Azért megnézném ezt a strand outfitet élesben. Vagy lehet az irodába szánta... :D

    VálaszTörlés
  8. Én nem követek olyan nagyon sok embert instán, a fenti képekkel nem is találkoztam. :) A körmök hát fúúúj. :D Ami szokott irritálni, hogy az egyébként kedvelt, tehetséges magyar blogger lányok mindent angolul írnak ki. Értem én, hogy vannak külföldi követőik is, és így esetleg többen rájuk is találnak, de most az idegen, sokszor kamu profiloknak akarnak posztolni, vagy az olvasóiknak?

    VálaszTörlés
  9. Jó volt olvasni. :)
    A csodás kávés képek engem is lenyűgöznek, de ez a zöld színű. :S
    A körmökön szó szerint kiakadtam. Láttad/láttátok, hogy hogyan készülnek? :S
    http://www.joy.hu/szepseg/40760_hu_minden_idok_legfurcsabb_trendje_a_buborekkorom.html?utm_medium=social&utm_campaign=postplanner&utm_source=facebook.com

    VálaszTörlés
  10. az #ilovemyjob engem is a sírba visz :D ez nem egy munka, ez hobbi.
    A #bloggerlife-ot viszont használom, olyan dolgokra, amik a bloghoz kötődnek. PL. blogtalálkozók, ilyesmi

    VálaszTörlés
  11. :D:D:D Legjobbak az általad javasolt hashtag-ek :D De amúgy én nem vagyok fent instán, mert nincs okostelóm (#csóróén), szóval én kimaradok ezekből :( :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt