Inspirációs képválogatás: holnap tűzijáték! :)

Holnap visszavonhatatlanul Új Kenyér ünnepe és Államalapítás, tűzijátékkal fűszerezve. Augusztus 20-a Nekem a nyár végleges lezárását jelenti, utána már nem eszünk görögdinnyét, elmaradoznak a délutáni forróságban a fagyizások, készülünk lélekben a szeptemberre, az iskolakezdésre, annak ellenére, hogy már egyikünk sem koptatja a családban az iskolapadot. Valami új kezdete jön. Reményekkel, vágyakkal, tervekkel, célokkal. Én személy szerint a leghangosabb tűzijáték közepette gondolom át, hogy mi vár Rám, 1 év múlva ekkor hol leszek, kikkel leszek, milyen érzésekkel és gondolatokkal. Te hol látod magad 1 év múlva?


A galaxison innen és túl:



Egyszer eljutok Görögországba nyaralni és pont:



Unikornisos/hableányos gyűrű:



Nyamnyinyamm:



Na ebben a sálban tutira nem fáznék:



Ez egyszerűen csak WOW:


Az esküvőmön halvány rózsaszín és barack színű menyasszonyi csokrom volt :)



Egy karakteres sajtot egy jó, fűszeres chutney-val párosítani és bedobni két pirítós közé, anyám!



Helyes fonatka:



Egy jó kávé mindig kisimítja a ráncokat :)



Álomszép ez a telefontok:



A Marsala-t még bő 3 hónapig bátran hordhatjuk naptár szerint - de ki nézi a naptárat? :D



Miféle chips? Én nem láttam sehol!



Matchy-matchy:



Olaszország, szeretlek:



Mesés hajzuhatag, imádom a benne játszó árnyalatokat:



Csukd be szemed, nyisd ki szád:


H-K-SZ-CS-P:



Szörbet parti:




Klasszikus szépség:



Álomházam Kalifornia államban:



Francia sikk, bohókás és könnyed stílusban:



Ide én most beköltöztem, sziasztok:



Ásványos szépség:



Kolbis bruschettából egy tálcával meg tudnék enni:




Mosolygós szépség:



Megágyaztam...a macskának...:



Beleszerettem ebbe a krémes, eper-ribizli-szilva árnyalatba:


Tulipán förevör:




Ti merre mentek augusztus 20-án? Debreceni Virágkarnevál, tűzijáték, fesztivál, vagy bekuckózás? :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Szép képek, ismét :) Tűzijáték, az lesz, meg séta, házimunka.

    VálaszTörlés
  2. Jaj mennyire szépek ezek a tájképek, és ezek a csodás medálok:) Tetszik a bevezető, pont illik rám is:)

    VálaszTörlés
  3. Egyszer én is el fogok jutni Görögországba! *_*
    Gyönyörű a csokor és a körömlakk színe is. :)

    VálaszTörlés
  4. Görögország <3 ásványok, nyami torta...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt