Blogszülinapi nyereményjáték 2. körének nyertese és 3. körös nyeremény

Tegnap éjfélig játszhattatok a blogszülinap második körös nyereményéért, elsőként ennek a nyertesét hirdetem ki, majd jön egy harmadik körös nyeremény!
Amiatt is bontottam külön ezeket a csomagokat, hogy minél több ajándékozott lehessen, mivel igazság szerint mindannyiótoknak küldenék 1-1 blogszülinapi csomagocskát :D

No de akkor lássuk is, hogy a zöld jegyében ki nyerte meg ezt a szuper szemkontúrkrémet a Mádara-tól és a hozzá színben tökéletesen passzoló F.U.N. Lacquer ordítóan szépséges zöld lakkját a Naillandtől. Ismét a random.org volt segítségemre, a nyertes pedig nem más, mint:


Bugi


Szívből gratulálok drága, már ment is Neked az értesítő e-mail :)



Azok pedig, akik ebben a körben nem nyertek, semmiképp se keseredjenek el, jön a 3. körös blogszülinapi nyereményjáték, az alábbi, mennyei Lush csomagért játszhattok:


A csomag tartalma:
- 1 db Bubblegum ajakradír
- 1 db Sex Bomb fürdőbomba jázminnal és ilang-ilanggal
- 1 db Sakura fürdőbomba jázmin- és citromolajjal


Semmi mást nem kell tennetek hozzá, mint a Facebook-on nyilvánosan megosztani a játék fotóját, illetve legyetek a blog Facebook oldalának követője.

A játék augusztus 28-a éjfélig tart, a nyertest blogposzt formájában fogom kihirdetni és 5 napon belül szükséges jelentkeznie a nyereményért a blog e-mail címén: njoythestyle@gmail.com



Egy Lush üzletbe betérni mindig is élményszámba megy, én személy szerint nekik köszönhetem, hogy rákattantam az ajakradírok használatára, rendkívül hasznos kis találmány, amit én nem is olyan rég fedeztem fel és szeretném, hogy a szerencsés nyertes közelebbről is megismerkedhessen vele, illetve két, mágikus illatú fürdőbombával, a Sex Bomb-ot én tutira be fogom szerezni, mert nagyon durván beleszerettem az illatába :)
Érdemes egyébként Facebook-on követni a Lush oldalát, mert az újdonságokról mindig beszámolnak nekünk, emelett ha a Westendben jártok, lessétek meg a nemrégiben nyílt, óriási üzletüket, megéri!



Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt