Tom Ford Fall/Winter 2015/2016

Fekete özvegy ruha, néhány színes és bohém vonal, amely egy katalán divatmárka (Desigual) darabjait juttatja eszembe és a jó öreg '90-es évek jönnek velünk szembe Tom Ford bemutatója láttán. Enyhén széles vigyorral üdvözöltem a képernyőn felbukkanó régi ismerőst, a több darabból összevarrt, térdig érő, szűk farmerszoknyát - kezeket fel, akinek élénken él emlékeiben ez a ruhadarab! És Ti is magas szárú, fekete csizmivel hordtátok? :)

Majdnem teljes tökéletességgel vette át a tervező az elemeket a fenti időszakból, akkoriban boka alatt végződő, fekete és barna egyberuhákat hordtunk, boka fölött végződő, magassarkú, fekete, fűzős bakanccsal, nekem egy ilyen ruhámban a fekete és barna színek mellett még leopárdminta is megjelent, imádtam!
Ez az időszak, mint oly' sok másik is, rengeteg feketével dolgozott, én még iskolába fekete sztreccsnadrágban illetve kék farmerban jártam, a felsőknél lehetett a színekkel variálni és a mai napig inkább a felsőkre helyezem a hangsúlyt legtöbbször.

Az állatminta, a szőrmék mellett az ékszerek még rendkívül hangsúlyosak, egy hatalmas statement nyaklánc az önmagában figyelemfelkeltő, de ezt még megfejelték egy hatalmas, lógós fülbevalóval, szerintem ebben a kombinációban nem sokan fogják átültetni a hétköznapokba az ékszerek viselését :)

Személyes kedvencem a bronz-arany estélyi ruha, az valami eszeveszettül gyönyörű egy darab!









Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész