Shopping: Mango, Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Camaieu, Promod

A leárazások bizony engem sem kímélnek, jó dolog olyan ruhadarabra lecsapni, amire már évek óta vágyódik az ember lánya, jelentem: megtaláltam életem fekete műbőrdzsekijét, és most ha hiszitek, ha nem, a lelkem egy része megnyugodott. Még ilyet nem tapasztaltam, de hozzá tudnék szokni, meg persze a pénztárcám is :)
Az alábbi zsákmány nem csak leértékelt ruhadarabokat tartalmaz, a basic felsők a földöntúli puhaságukkal azonnal levettek a lábamról, így képes voltam a teljes árat kifizetni értük. Jöjjön tehát egy zsákmányos bejegyzés, így végre kidobhatom az árcédulákat, amiket annyi ideje őrizgettem a lakás különböző pontjain :)


Bershka


Puha szürke kardigán - 2.995 Ft
Vajpuha, pamut, sötétkék, 3/4-edes ujjú felső: 2.595 Ft


A kardigánjaimat elnézegetve mindegyik önmagában feltűnő darab, ilyen letisztult nem nagyon van, a puha anyaga pedig nagyon kedves volt a bőrömnek, így jött velem haza.
Azt mondják, ha valaminek tökéletes az anyaga és a szabása, vedd meg minden színben. Ugyanígy szerettem volna tenni a fenti, sötétkék felsővel, azonban barack, sárga és fehér színben frankón pizsifelső hatását keltette, így fájó szívvel ugyan, de csak ebben a színben vettem meg. Csak annyira volt puha, hogy alig akartam kibújni belőle és visszavenni a csíkos felsőt, amiben aznap útnak indultam.



Stradivarius


Fekete basic top: 1.995 Ft
Piros matrózcsíkos top: 1.995 Ft

Én és a basic? Igen, jól látjátok...mostanság túl sokat lógok egy bizonyos lánnyal, aki odáig van a basic cuccokért és amint azt a mellékelt fotó is mutatja, rám ragasztotta ezt a szenvedélyét, szóval majd jól számonkérem emiatt :D



Zara


Halványkék csíkos, v-nyakú oversized top: 2.995 Ft
Fekete, v-nyakú, oversized top: 2.995 Ft

A Zarával igen érdekes a viszonyom: ha csak a kirakatát nézem, akkor tutira nem megyek be.
Ha mégis ráveszem magam, hogy bekanyarodjak, vagy semmi nem tetszik, vagy csak kamillázok, hogy én miért nem ide járok vásárolni, hisz' olyan jó kis cuccok vannak, amik még rám is jók! Utóbbi időszak köszöntött most be náluk, én meg boldogan próbálgattam a tágas próbafülkéikben.
A fenti két lenge felsőt S-es méretben szereztem be, mivel ezek az oversize darabok L-es vagy XL-es méretben úgy festenek rajtam, mintha XXXL-eset akasztottam volna le a fogasról. Őértük is majd' megőrülök, annyira puhák, hogy akarom, hogy még a napon picit lepirult bőrömhöz is hozzáérjenek, annyira kellemes őket viselni!





Mustársárga v-nyakú top: 5.995 Ft helyett 3.995 Ft
Matróz-ihletésű top: 2.495 Ft

A mustársárga tavaly volt nagy őrület nálam, most sem vetem meg ezt a színt, egészen megkedveltem és jókedvre derít, ha ránézek, vagy ha ezt viselem. A mellette lévő felső szintén a puha tapintásával és kellemes viseletével vett rá a megvételére.





Fekete kardigán: 5.995 Ft helyett 2.995 Ft
Kék egyberuha: 9.995 Ft helyett 6.995 Ft

Ilyenkor, nyáron érdemes beszerezni a hűvösebb időszakra a kardigánokat, szerencsére a múltkori, heteken át tartó hideghullám sem dobta meg az árát, leárazva tudtam beszerezni ezt a fekete darabot. Jó volt végre lecsapni egy jóárasított, gomb nélküli, fekete kardigánra, mivel ilyen még nem lógott a szekrényemben.
A mellette lévő ruháról soha nem hittem volna, hogy ennyire veszettül jól tud állni rajtam: utolsó darab, annyira nem volt lenyomva az ára, az a francos kíváncsiság azonban nem hagyta, hogy az állványon hagyjam. Tipikus "iskolakék" színe van, felvéve pedig nem úgy nézek ki, mintha a saját anyukám lennék, ez most nagyon de nagyon betalált nálam!



Pimkie


Vastag anyagú, aztékmintás, fekete-fehér top: 4.490 Ft helyett 2.000 Ft
Szürke, aztékmintás trikó: 3.490 Ft helyett 2.500 Ft

Szinte már kívülről fújjátok, hogy a 3 kedvenc üzletem közül az egyik az bombabiztosan a Pimkie. Nincsenek elszállva az árak (na jó, teljes áras télikabátot még mindig nem ajánlok megvételre), nagy árukészlettel dolgoznak, mindenből van bőven méret, nem kell első napon hisztis anyafarkasként beszáguldani, vérben úszó tekintettel :P
A másik, amit úgyszintén kívülről fújtok az én esetemben, hogy ez az a lökött, aki aztékminta-függő. Igen, a válasz helyes :) A fenti két példány tökéletesen mintázza rajongásom tárgyát, kényelmesek, kellően feltűnőek és jóárasítottak.




Fekete basic top: 2.490 Ft helyett 1.500 Ft
Fekete top: 3.990 Ft helyett 2.500 Ft




Pull&Bear


Babakék top: 3.490 Ft helyett 1.500 Ft
Aztékmintás top: 3.990 Ft helyett 1.499 Ft

Itt egy kicsit csalok, mert a babakék, puha, hálós berakású top még a Pimkie-ből való, a mellette lógó, egyszem Pull&Bear topot pedig még Megaera Szilvi kíséretében zsákmányoltam.




Mango


Mustársárga nadrág: 9.995 Ft helyett 4.995 Ft
Fekete műbőr dzseki: 17.995 Ft helyett 8.995 Ft

Mango-ban eddig azért sem szerettem különösebben mászkálni, mert ott aztán tényleg nem találtam a méretemből, amit kinéztem - eddig. A fekete műbőrdzseki egy beteljesült álom, amit szó szerint évekig kergettem, a mustársárga naccer pedig a fotón ugyan elég gyűrött, de mosás után egy szavam sem lehet rá.



Camaieu


Aztékmintás sál: 6.995 Ft helyett 3.495 Ft
Mintás, rövidujjú kimonó: 6.995 Ft helyett 3.495 Ft

Itt is csalok, mivel a sál a Mango gyermeke és ha ezt tudom, hogy a fenti példányt ők fogják legyártani, akkor már tavaly írtam volna nekik levelet, hogy soron kívül és csak nekem azonnal készítsék el, mert ez valami őrületesen szépséges! Nagyon durván belehabarodtam, életem aztékmintás sálja, de komolyan!
A Camaieu-be ha eddig amiatt nem mentetek be, mert inkább anyukánk korosztályának vannak benne cuccok, akkor most lehet szakítani a hagyományokkal, nyomás befelé! Nagyon sokféle ruhájuk van, a fele inkább őszi-téli, de az egyberuhák, a topok és a kimonók megérnek egy szemlét! És aki ebben a tikkasztó időszakban megy állásinterjúra, az mindenképpen csekkolja a blúzokat, sokféle színben és anyagban megtalálhatóak, nekem tőlük van egy sztreccs anyagú, narancssárga blúz, ami nem gyűrődik, ez az én jolly jokerem, ha aznap blúzos napom van, de időm nincs a vasalásra.



Promod


Vékony, arany színű négyszög és háromszög medálos nyaklánc: 4.495 Ft helyett 2.245 Ft mínusz 10%
Anyagában csomózott, arany színű nyaklánc: 4.495 Ft helyett 2.245 Ft mínusz 10%
Vékony, arany színű karkötő-trió: 2.995 Ft helyett 2.095 Ft mínusz 10%
Menta-arany statement nyaklánc: 5.995 Ft helyett 2.995 Ft mínusz 10%

Ki korán kel, aranyat lel, hát én leltem is, cuki, finom, vékony nyakláncok és karkötők formájában, nomeg persze az anyagában csomózottat sem hagyhattam ott, mert az vagány.
És hogy a lila oldalam se visítson hiányában, egy lila-menta statement nyaklánc is hazajött velem. Ha pedig 2 leárazott darabot veszel, akkor lejön a végén további 10%!




Meséljetek, hol futottatok bele a leárazásokon szuper cuccokba?

Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. Én vagyok a bizonyos lány? Azt hiszem én vagyok! :))
    Hol is kezdjem: a dzseki tényleg isteni, hasonlóm van nekem is, megértem miért lelkesedtél fel miatta ennyire, és a kék ruha is gyönyörű, én is elfogadnám, tényleg szuperjól néz ki. Promod ékszerek is jöhetnek, főleg a kis vékonykák! <3

    VálaszTörlés
  2. Én is pont ma vettem olyan piros-fehér csíkos pólót a Stradiban, de már 1395 Ft-ért, kihagyhatatlan. Ó, és az a Mangos dzseki, csudaszép! :)

    VálaszTörlés
  3. Mennyi szépség! Én már idejét sem tudom mikor vásároltam utoljára ruhákat...(na jó, talán áprilisban, Glamour napokon, meg a polgári esküvőnk előtt:-P) egy háda-túrát már régóta tervezek, de megvárom a nyár végi -50%-öt :-), a fast fashion üzletek közül csak a c&a-t kedvelem, lehet oda is bekukkantok végre. A kék rucival outfitet kérek, ha lehet :-)

    VálaszTörlés
  4. Uhhh a Pimkie felsők de szuperek. :) Egyébként a Zarában én is pont ezeket a felsőket nézegettem minap, a mustársárgát és a feketét még fel is próbáltam, de a feketébe valaki belekente a fél arcát így szapora káromkodások közepette ott is hagytam. :D

    Még nem voltam a leárazásokon, a szülinapomra vitt el vásárolni az anyukám tőle kaptam Hello Kitty-s pizsit (Eleni odalenne érte :D) meg fehérneműket, zoknikat, szóval tipikusan olyan dolgokat amiket egy jó anyuka vesz a kicsi (khm...vén) lányának. :D

    De életem párja is bejelentette, hogy hétvégéig tegyek körszemlét, hogy mit szeretnék, mert elmegyünk vásárolni. Ha meg már előtte egyedül is körülnézek, akkor biztosan veszek valamit a saját keretemből is. :D Habár most főleg ebayen garázdálkodok. :D

    Egyébként meg ha ennyi szép cuccot veszel, akkor tessék már egypár outfit fotót hozni nekünk! ;)

    VálaszTörlés
  5. Fú az utóbbi időben egyre finnyásabb vagyok... rengeteg a felsőm, viszont nem volt hozzájuk szoknya, úgyhogy egy fekete Zara szoknyasortot vettem vagy egy hónapja teljes áron. Annyira öltöztet, hogy csak na. Nagyon tetszett a fazon is, és nem akartam akciókor megvenni, hátha nem lesz már. A Reservedben rendszeresen találok magamnak mintás klassz felsőket, onnan van már vagy 4 amit nagyon szeretek. Most a Promode karácsonyi akcióra gyúrok, mert a nyári termékek olyankor még olcsóbbak, így sikerült megvennem tavaly egy már kinézett 8000-es szonyát 2500.-ért. :D Egyébként a törzsvásárlói kártyát az akciós termékeknél is fel lehet használni? Nekem még nincs csak kérdezem... :))

    VálaszTörlés
  6. De jó kis dolgokat vettél! :) Az a babakék felső különösen tetszik :)

    VálaszTörlés
  7. a mangóban baromi jó kabátokat lehet találni. (nekem az összes őszi-téli onnan van), és ha már tudod a mango méreted, érdemes leárazáskor a webshopjukból rendelni, sokkal nagyobb készletből tudsz válogatni, mint az üzletekben, és ha üzletbe kéred a vásárolt cuccokat, a kiszállításért sem kell fizetni

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt