Június hónap kedvencei 2015

Az elmúlt hónapom főként az itthoni létről szólt, pár alkalommal hagytam csak el a főhadiszállásomat, állásinterjúkra illetve blogtalálkozóra sietve, akkor is a már jól bevált sminkekhez nyúltam, semmi extra - igen, a Maybelline Color Tatto On and on bronze még mindig nagy barátom és igen, ő került minden esetben a szemhéjamra :)




DM


A hónap kedvenc tusija és tökéletesen bevált száraz samponja is a fenti drogérialánc gyermeke, így ezt a szekciót inkább a forgalmazó után neveztem el :D

Balea szedres krémes tusfürdő
Fanyar bogyigyümi, e két szó után már szerintem nem is kell nagyon magyaráznom, hogy miért emeltem le a polcról és miért lett hattttttttalmas kedvencem ebben a hónapban :)

Balea Trend It Up száraz sampon
A mindenkori imádat mellett ebben a bejegyzésben le kell írnom, hogy ezt itt bizony kivonja a DM...visítófrászt kaptam, mert "csak" két flakonom van itthon belőle és nagyon de nagyon remélem, hogy olyat hoz be helyette, ami kompenzálja a régi kivonásával okozott szívritmuszavaromat.




Arc


Mádara szemkontúr krém
A szem alatti lila és enyhe feketeség ennek hála sikeresen eltűnt, nagyon szépen lehúzta a fáradtság jeleit, a bőröm pedig nem talált benne kivetnivalót: semmi püffedtség, semmi allergiás reakció, nagyon bevált!

Lush - Mint Julips ajakradír
Önmagában túl száraz és darabos lenne, de felöntöttem a Santa's limitált ajakradír olajával és azóta egy adventi kalendárium illata és a hűsítő, mentolos érzet kéz a kézben jár együtt, minden ajakradírozás alkalmával. A hatásfoka nagyon jó, eltávolítja az oda nem illő bőrt és puha ajkakat varázsol.




A hárombetűsök


OPI - Honey Rider homoklakk
Edina révén került hozzám a James Bond kollekció arany homoklakkja, ebben a hónapban többször is ő figyelt a körmeimen, igen szépen játszik az érdes, csillogós felületén az arra tévedt, kósza napsugár.

AXE Anarchy dezodor
Bogyós gyümölcsök és vattacukor egyvelegét juttatja eszembe ez a dezodor, szinte mindig ő került a kezembe, mielőtt indultam volna, nagyon fincsike és nem túl tömény illat, egyáltalán nem émelyít, így a forróság beköszöntével is bátran használhattam tovább magamon.




Kiegészítők






Arany, réz, bronz - ahogy látom, erőteljesen vágyom némi bronzos barnaságra, elvégre nyár van, vagy mi. A fenti gyűrűket hordtam legtöbbet, a Reserved-ből szerzett, "a kocka el van vetve" nyaklánc pedig automatikus kiegészítője lett a szettemnek, ha már basic, mintamentes felsőkkel tankoltam fel a gardróbomat :)





Ez a vajsárga keretes napszemüveg egy hasonló színű Cadillac-et juttat eszembe, de addig is, míg nem terem egy a slusszkulcsával együtt itt nálam, tökéletesen beérem a fenti szemcsivel. A DM-ben sikerült rá lecsapnom, a kasszánál pedig azonnal fel is ajánlották, hogy DM pontjaim egy részéért cserébe máris faragnak az árán 20 vagy 25%-ot. Nem mondhattam nemet.

Amióta megérkezett az első rendelésem a Beautybay.com oldalról, azóta a neszesszerem állandó lakójává avanzsált ez a beépített világítással rendelkező zsebtükör, még mindig úgy tudok örülni neki! :)




Meséljetek, Nálatok hogy telt az elmúlt hónap?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. A Balea szárazsampon helyett vaníliás lesz, de sírok, hogy nem vettem ebből többet így :(

    VálaszTörlés
  2. Az arany homoklakk a mindenek mindene amit egy köröm nyárra kaphat a gyönyörökből!
    A Balea szárazsampont kivonják??? Bakker! Utálom, amikor megszeretek egy terméket, többször újraveszem, megszokom, erre kivonják :( Remélem legalább ilyen jó lesz az utóda, mint ez volt...

    VálaszTörlés
  3. Mennyire tetszik az a nyaklánc, gyönyörű *.*

    VálaszTörlés
  4. Hát én nem hiszem el, hogy nincs többé ez a tökéletes szárazsampon.. Hónapok óta keresem, de sehol sem említették, hogy ki fogják vonni :( Sajnálom nagyon

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt