Inspirációs képválogatás

Nahh, most, hogy sikeresen hazaértem a vihar után, ledobtam a vizes cuccaimat és az itthoni, kényelmet és biztonságot nyújtó, puha ruháimban vagyok, stabil netkapcsolattal, hozom is a mai inspirációs válogatást. Fa dőlt a HÉV sínekre, így egy fél görögdinnyébe került az autós hazaszállításunk :)


Pure freedom:



Most délután ilyet ettem a Szerájban, csak bogyigyümi dzsem volt a tetején és tejben úszott az alja. És ha ezek után azt írom, hogy veszett finom volt, hisztek nekem? :)



Aztékmintásból már csak egy magassarkú pipellőre van szükségem. Mondjuk, pont erre:



Tökéletes virágos kép a falra:



A nyár színe a körmökön:



Árnyjáték:



A szanditól eltekintve mindent akarok erről a képről:



Esélyes, hogy ma görögdinnyét fogok vacsorázni, mégpedig abból a fél dinnyéből, aminek a másik fele anyumékat boldogítja a hazafuvarért cserébe :)



Hogy lehet egy ilyen ruha, egy ilyen minta ilyen tökéletes?



Pita, tortilla, naan kenyér BÁRMIKOR jöhet!



Nyugati aluljáró - ma, 17:00



Hehe, sziaaaaaaaa:



Tenisz-fanatikusoknak kötelező otthoni dekor:



Idén a Marsala az úr:



My future outfit of the day:



My future butt-filler:



Jersey Shore smink:



Toszkána, de szeretnélek már élőben látni!



Álmaim hosszúujjú rucija:



Ünnepi és elegáns:


Na ehhez aztán kellett türelem:


Beach in da house:



Mennyei hajzuhatag:



Hé, habocska! Mi lakik alattad? Csak nem egy forró eszpresszó? :)



A neonszín és a szürke mennyire jó már együtt?



Kerülj csak beljebb:



Még sosem próbálkoztam ilyen színkombóval, de nem rossz ötlet...sőt:



Dehogy hízlal, hisz' ez csupa ZÖLDség:



Befészkelte magát az agyacskámba, szóval innentől nem mondok le róla:



Sikerült mindannyiótoknak rendben hazajutni?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Egyszerűen nem tudok kedvencet választani, mert mindegyik kép csodaszép! :) A virágos képkeret mennyire ötletes! *.*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szuper képválogatás, öröm volt nézegetni.
    Engem most inspiráltál, mégpedig a kék-sárga outfittel. Eddig utáltam a kék-sárga kombót, mondván nem vagyok én a Praktiker promóbabaja... de végülis egy próbát megér. ^^

    M.o. legnyugatibb részén lakok, szerencsés helyen, hisz minket általában elkerülnek a nagy viharok. Bentről vészeltem át ezt a szörnyű időjárást, bár egyszer villámlott akkorát, hogy ijedtemben le kellett ülnöm.. :DDD

    VálaszTörlés
  3. Azok a kaják és házbelső!! Én is nyugaton lakom, eső volt, de semmi komoly.

    VálaszTörlés
  4. Hehe itt Erdélyben nem volt vihar, sőt most vörös kód van. Lassan hőgutát kapok :D
    Ismét szuper képek, választani lehetetlen.:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszenek ezek a képek, és a képcímek is ötletesek:))

    VálaszTörlés
  6. Legyen tiéd az outfit, én bevállalom a szandit, de nagyon:). Megosztozunk?

    VálaszTörlés
  7. Elkezdtem magamban megjegyezni a kedvenceimet, de aztán feladtam, mert szinte mindet írhatnám akkor most ide :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt