Inspirációs képválogatás

Ma egy kicsit előbb érkezik a szerdákat megédesítő, inspirációs képválogatás, mivel mindjárt indulok is és belevetem magam a hőségben úszó, városi forgatagba. Tegnap este csokoládé és tejszínhabmérgezést kaptam a Sugar Shopban, este 10-kor pedig még a szempillám is izzadt, én mondom, ne egyetek ekkora hőségben somlói galuskát, még ha olyan veszedelmesen finom is! :D


Szürke-holo csoda:



Összefutott a nyál a számban:


A kis bohém:


Álomfürdőszoba:



Pulcsi szerelem:



Garden goals:



Who is addicted? :)


Még mindig tulipánok. És még mindig gyönyörű színekben pompáznak:


Idén nyáron ez kimarad, de majd jövőre:


A Zara Home-ban kifogtam a világ lepuhibb, farmerre emlékeztető anyagból készült díszpárnáját...otthagytam...azóta sem hagy nyugodni a dolog...:



Mi így szoktunk filmet nézi Alex-szal:



Maximum pár fokos legyen, jó?


Ütős kis monokróm felső:



Csodás gyertya-kompozíció:



Mily' üdítő látvány ez a kis füli:



Ha már úgyis szépen, lassan bekúszni látszik a húsmentes hétfő, íme egy alternatíva aznapra:
#meatlessmonday



Imádat. Kell:


Fájdalmasan szép naplemente:


A szőke lilával kombinálva egészen elképesztő. És persze, hogy tetszik:



Efferre befömfem a fámba mimbep:


Nekem lilával jobban tetszik:



Ha nincs elég macska a lakásban, a kanapéra még mindig telepíthetsz egy állandót:



Itt akarok sétálni. Mondjuk most azonnal:


Elgyengültem...:


Micsoda hajzuhatag:


Cukiságfaktor kimaxolva:


Múlt héten új szót tanultam a zuramtól a szandálra: kalucsni :P



Vúúú, de félelmetes:



Precízen dög:



Egy áfonyás muffint valaki? Na ugye, hogy senki? :)




Hogy telik a hetetek? Milyen módszerekkel vészelitek át a hőséget?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Na jó, azt a bohém szettet kérem szépen, meg azt a mártogatóst is :P És az a beazonosíthatatlan színű szürkés-barnás topán is jöhetne.
    A kalucsni meg nem sárcipő, vagy gumicsizma? :D Szegény kék szandálka mivé degradálódott :D

    VálaszTörlés
  2. Ismét nagyon jó képeket szedtél össze! ;)

    VálaszTörlés
  3. Álomfürdőszoba, fülbi, tengerpart *.*

    VálaszTörlés
  4. A vörös cica és a bohém szett az abszolút kedvencek. :)

    VálaszTörlés
  5. Pedig én befogok zabálni somlóiból, pont most készül :D
    és az a szürkés cipellőőő-keeeeel!!!! :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész