Inspirációs képválogatás

Ez a mai szerda a végletek napja volt nálam: megkívántam egy bizonyos péksütit, de reggel már le volt fosztva a készlet a közeli pékségben, így nem azt reggeliztem, amit kigondoltam. Aztán kaptam egy telefonhívást egy hr-estől, aki lecseszett, hogy nem tud munkát ajánlani, mert "csak" középfokú az angolom...zárójelben megjegyzem, sosem beszéltem felsőfokon angolul, épp emiatt írtam bele az önéletrajzomba a középfokú angol nyelvtudást.
Elcsattogtam a postára, de csak a csekkeket tudtam feladni, mert a lottós ablak az orrom előtt bezárult, így átsétáltam egy lottózóba, ahol az alapból mogorva eladó csaj mosolygósan fogadott, a gép meg kidobta, hogy 2-es találatunk volt a hétvégén. És a nap legjobb híre: továbbjutottam a 4. körbe egy állás kapcsán, drukkoljatok! :)


Még jó, hogy szettben adják, mert választani bizony nem tudnék túl könnyen:



Csobb-csobb:



Veszettül figyelemfelkeltő:



Csomagot kaptam, lájf:



Imádom ezt a csajt a visszafogott öltözködési stílusa ellenére is :)



Egy darkos rendezvényre érkeztem:



Nem ordítóan sárga, így visszafogott, elegáns hatást nyújt ez a szín:



Egy ilyen gyönyörű csokornak max a szénanáthások nem örülnének csak:



Adjátok nekem ezt a ruhát (persze az én méretemben) és megváltom benne a világot:



Focaccia-t valaki?



A tenger gyűrűje:


Ha gyorsan elveszed a másik két pohárral, akkor jut Neked is. Máskülönben nem és megiszom mindet:



Ez a blézer a két lábon járó party:



Én még azért rádobtam volna a falra egy síkképernyős tévét:


India egyetlen ruhán:


Csokoládébarna fapadló és ez a szőnyeg azonnal elhozza a kagylógyűjtögetős, forró homokos tengerpartot a házba:



Létezik ennél tökéletesebb lila lakk, tökéletesebb háttérrel?



Ezekért a délutánokért érdemes megállni egy pillanatra:



Vad szoknyaszín, vad statement nyaklánc, imádnivaló loknik:



Ez a kittyenkutty nem küzd tartásbéli problémákkal:






Itt a délutáni kávé ideje:




Hold-minimál:



Gyertek szépséges tulipánok, gyertek csak:



Ez az elegáns, monokróm ruha mindent visz:



Sailor Moon sütiiiiiiiiiiiiiiiiiiik:




Mintha üvegből lennének:



Gátlástalanul megenném az összeset:



Watching the sun goes down:




Nektek hogy telik ez a hét?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Juuuuj! Nagyon drukkolok!!! ^_^
    A Sailor Moonos sütit én is kérem:D

    VálaszTörlés
  2. A kandalló, a köves gyűrű, a Focaccia és Emma a kedvenceim most. :) Egyszer csapnunk kellene egy főzős csajos napot amikor egész nap csak főznénk és aztán mindent megennénk. XD

    VálaszTörlés
  3. Minden képre csak ennyi, hogy: úúú dejó:D Az a fehér szemkontúr, az a gyűrű, azok a ruhák, az a minden:D Csodásak

    VálaszTörlés
  4. Sok sikert, drukkolok neked én is! :)
    csodás képválogatás, köszönjük!! :)

    VálaszTörlés
  5. Jó képek :) Nagyon drukkolok!!

    VálaszTörlés
  6. Kutyus, bogyós köröm és a sailor moon süti!!! *.*
    És nagy kalappal :P

    VálaszTörlés
  7. Csobb, fehér tus, csokor, focaccia, gyűrű, szőnyeg, lila lakk, természet, kutyuli, tulipán, pizza, tenger ^^

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész